20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #75 på: 15. Juli 2006, 19:13 »
SWP var som Manchester City-spiller en av Premier League sine desidert beste kantspillere. Et slikt kjøp hadde varmet, selv om jeg tviler sterkt på det. Med Solano, Dyer og Milner som alternativer på høyrekant er allerede en for mye, og om SWP skulle vise seg å komme så må man selge minst en av disse.

Å bruke store deler av transferbudsjettet på en spiller som spiller i en posisjon hvor man allerede er godt besatt er galskap. Jeg hadde ikke takket nei til SWP i NUFC, men det forutsetter at man får solgt andre spillere som frigjør midler til posisjoner på banen som skriker etter kvalitet.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #76 på: 15. Juli 2006, 19:18 »
Det er som sagt prat om et lån, hvorav vi ikke må kjøpe han før neste sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #77 på: 15. Juli 2006, 19:21 »
Lite vits i å låne ham før vi kjøper ham når vi MÅ kjøpe ham etterpå, eller er det fordi vi kanskje har mer penger da? Det synes jeg ikke noe om...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #78 på: 15. Juli 2006, 19:22 »
Jo, så får vi brukt pengene fra årets transferbudsjett på spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #79 på: 15. Juli 2006, 19:22 »
10 mill på et lån.Nei det er for mye for et lån.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #80 på: 15. Juli 2006, 19:23 »
Sitat fra: "Tønsberg"

Skjønner du ikke at det er 10 mill vi betaler om et år når vi kjøper han.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #81 på: 15. Juli 2006, 19:25 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Sitat fra: "Tønsberg"

Skjønner du ikke at det er 10 mill vi betaler om et år når vi kjøper han.

ops glemte det sorry :oops:

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #82 på: 15. Juli 2006, 19:28 »
Men hvis vi ikke har 10mill£ til spilleroverganger eller må prioritere andre posisjoner neste sesong...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #83 på: 15. Juli 2006, 19:28 »
Men hvis vi ikke har 10mill£ til spilleroverganger eller må prioritere andre posisjoner neste sesong... Man vet aldri.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #84 på: 15. Juli 2006, 19:32 »
Nei, det er sant. Men Roeder og Sheperd tenker vel at de vel ikke vil la kanskje Englands mest spennende vingemne forsvinne nå som de har sjansen.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #85 på: 15. Juli 2006, 19:35 »
Milner er jo også veldig spennende, men ikke så spennende som SWP. Men jeg synes heller at vi bør satse på ham som vi allerede har, enn å bruke 10mill£ på SWP.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #86 på: 15. Juli 2006, 19:36 »
Såklart, men det er jo dette med at Solano blir eldre, og at det vil være en sum å betale først om et år da.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #87 på: 17. Juli 2006, 16:00 »
Jo, men skal vi låne SWP, så MÅ vi kjøpe ham neste sesong. Og det er slike bindende avtaler jeg ikke er helt sikker på om jeg liker. Hadde de ti millionene vært en opsjon på kjøp, så hadde det ikke vært noe problem. Men skal vi låne ham nå MÅ vi kjøpe ham neste sesong.
Jeg mener det er en dyr pris å betale for en spiller vi kanskje ikke trenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #88 på: 17. Juli 2006, 17:16 »
Noe sier meg at vi kommer til å slitte på overgangsmarkedet i år også.Det var akkurat det samma under Souness.Spillerene kom på slutten.Parker og Emre var bra kjøp.De kom på begynelsen.Men så kom vi mot slutten.Owen er ikke noe jeg skal klage på.Vi kunne ikke vite han ville slitte med skader.Luque er ikke noe jeg vil heller klage på.Så ble han skadet.Men vi arbeidet kansje fort fram på enkelte kjøp.Så Solano som kom helt  før tiden var ute.Så vil ikke si dette var dårlige kjøp, men dette kan hende i år også.At vi må handle fort inn og få inn ny spillere. Som kansje gikke vil passe inn på laget.

Savner litt Bobby.Som bygde opp et nytt newcastlelag etter Gulitt.Kjøpte ikke så mange kjente fjes.De arbeidet opp til en 7,3,4,5 plasser, men jeg synes noe manglet.Vis vi hadde fåttt inn noe klassespillere.Kansje vi ville kjempe om gull.Så var det Souness kjøpte bra spillere, men så var det lagspill.Som er viktig.Et annet problem er at Newcastle ligger litt langt nord.  Som er litt dumt på en måte.Så jeg er spent hvordan Roeder vil gå fram.

Mange spillere er blitt linket.Bent,Van Nistelroy,Torres,Defoe,Cisse,Kuyt,Del Piero,Dusher osv. Er gode spillere dette, men Roeder vil som sagt ha "sultene" spillere.Spillere som ofrer alt.Noe vi hadde i Shearer.Å som Parker også gjør.Det vi trenger er spillere som vill gi alt for laget. Ikke som er bare intressert i penger.Så jeg tro kansje vi vil slitte på overgangsmarkedet, men tro Roeder er en lur trener som kansje vil oppbygde et nytt Newcastle, som vil krige opp mot toppen igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #89 på: 17. Juli 2006, 17:26 »
Utfordringen for Roeder er å faktisk få tak i de spillerne han da tydeligvis må ha sett seg ut. Men det er nettopp der vi ligger an til å kunne få problemer. Men så lenge spillere er på plass til seriestarten mot Wigan, så gir jeg blanke i om de kommer i morra, eller et par dager før kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon