20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #90 på: 19. Juli 2006, 10:46 »
Nå er det vel best om de faktisk får litt spilletid sammen før sesongen starter da Joakim,men jeg er så og si helt enig med deg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #91 på: 01. Aug. 2006, 09:08 »
Ser at Chelsea har bydd £30 mill for Torres til fergusons store frustrasjon. I tillegg så tilbyr de SWP til spanjolene som en del av avtalen.

Tatt fra den useriøse exclusive kilden Daily mirror. Så det må tas med en klype salt :roll:

Muligens en bedre sjanse til å ta en nærmere titt på Drogba om dette skulle bli realitet. noe jeg personlig tviler på!
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #93 på: 22. Okt. 2006, 11:18 »
Se på Rosenborg - Brann!
Det handler ikke bare om ha de beste spillerne. Man må ha det beste laget! Blir bare krangel og misnøye hvis vi kjøper SWP!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #94 på: 22. Okt. 2006, 11:20 »
Sitat fra: "Noreng"
Se på Rosenborg - Brann!
Det handler ikke bare om ha de beste spillerne. Man må ha det beste laget! Blir bare krangel og misnøye hvis vi kjøper SWP!

Neppe om Roeder får det som han vil. Det betyr et salg av Milner.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #95 på: 23. Des. 2006, 06:48 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #96 på: 23. Des. 2006, 07:04 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder vil ha SWP på lån.

http://sport.independent.co.uk/football/premiership/article2097778.ece

Hva skal vi med den tullete dvergen?

Noreng

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #97 på: 23. Des. 2006, 12:11 »
Huff.. nå begynner jeg å bli irritert. Hva i svarte skal vi med han? Det siste vi trenger er en liten dverg mot midtbanen, og trenger heller ikke en midtbane. Det vi trenger er 1 venstreback, kanskje 1 høyreback og midtstopper og en høy, diger, feit hodesterk spiss. Ikke en liten dverg fra Chelsea som spiller på en av våre beste plasser.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Shaun Wright-Phillips
« Svar #98 på: 23. Des. 2006, 12:27 »
Har ikke annet å si enn at jeg er enig med Noreng.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #99 på: 23. Des. 2006, 13:16 »
Hvis vi får 5-6mill£ for Milner ville jeg solgt ham hvis jeg fikk SWP enten på lån med opsjon på kjøp på ca 8-10mill£ eller å kjøpe ham. Milner er god med stort potensiale, men Phillips er bedre med større potensiale. Og hvis vi hadde fått 6mill£ for Milner og kjøpt SWP for 10mill£, mener jeg de 4 millionene vi måtte gitt ville vært verdt det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Noreng

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #100 på: 23. Des. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "Håvard"
Hvis vi får 5-6mill£ for Milner ville jeg solgt ham hvis jeg fikk SWP enten på lån med opsjon på kjøp på ca 8-10mill£ eller å kjøpe ham. Milner er god med stort potensiale, men Phillips er bedre med større potensiale. Og hvis vi hadde fått 6mill£ for Milner og kjøpt SWP for 10mill£, mener jeg de 4 millionene vi måtte gitt ville vært verdt det.

NEI

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #101 på: 23. Des. 2006, 14:42 »
JO
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #102 på: 23. Des. 2006, 15:35 »
Sitat fra: "Håvard"

Milner har større potensiale, og han har vi i 4-5 år lenger enn SWP..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #103 på: 23. Des. 2006, 17:01 »
Nei. Har ingen tru på Shaun Wright Phillips overhodet.
Har han vist noko som helst siden han forlata City?
Er det 1 mål han har scora for Chelsea ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #104 på: 23. Des. 2006, 17:03 »
Nå har han ikke fått all verdens med spilletid i Chelsea heller, og han er ikke spiss, så jobben hans er ikke å score mål.