20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shaun Wright-Phillips  (Lest 27808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Shaun Wright-Phillips
« Svar #60 på: 13. Juli 2006, 17:56 »
Eneste mulighet blir da å flytte Milner inn som sentral da..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #61 på: 13. Juli 2006, 19:50 »
Jeg blir litt sånn oppgitt over at vi først skal ha Beckham for deretter å hive oss på SWP. Mannen er høyreving. Det har vi tre av fra før. Trenger vi da SWP? Vel, han er kanskje bedre enn Dyer per dags dato, men han skal slite mot Milner og Nobby.
Så hva skal vi da med SWP?

Vi trenger en spiss. Og vi trenger backer. Mer trenger vi ikke. Ihvertfall ikke i første omgang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #62 på: 13. Juli 2006, 20:07 »
Nå er vel SHP i normal form betre enn Milner... Men eit års lån av SWP hadde vert genialt! Då he me ein kvalitetspiller ekstra i stallen som ikkje kosta flesk. Og konkurransen på laget blir enda betre. Mn eg vil helst ha ein spiss inn fort som svint eg. Det burde vert topp priority no azz :!:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #63 på: 13. Juli 2006, 20:20 »
Hadde vært gledelig med en mann som SWP, som vel er bedre enn begge høyrevingene våre. Men alikevel, er jo særdeles oppsiktsvekkende at Steed og SWP er de to vi er kraftigst linket til...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #64 på: 13. Juli 2006, 21:38 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hadde vært gledelig med en mann som SWP, som vel er bedre enn begge høyrevingene våre. Men alikevel, er jo særdeles oppsiktsvekkende at Steed og SWP er de to vi er kraftigst linket til...

Bør ikke være negativt det. Roeder i motsetning til Souness, holder kortene tett inntil brystet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #65 på: 13. Juli 2006, 22:12 »
Mulig du har rett der, men Souness fikk ihvertfall de han ville ha da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #66 på: 13. Juli 2006, 22:17 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Mulig du har rett der, men Souness fikk ihvertfall de han ville ha da.

Bortsett fra Boa Morte. Noe som irriterer meg enda.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #67 på: 13. Juli 2006, 22:55 »
Jeg synes egentlig ikke at SWP er en mann vi trenger. Vi trenger ikke ham mer enn vi trenger Beckham(som jeg er nesten sikker på ikke kommer). Vi skal bare være glade for at vi fikk beholde Milner og jeg regner med at han vil bort hvis SWP kommer på grunn av små sjangser til å ta høyrekanten. Hvis vi ikke bruker ham sentralt da, men der tror jeg nok at både Parker og Emre er bedre enn ham.

Men hadde det vært en permanent avtale det var snakk om så hadde det vært noe helt annet. Da ville jeg heller hatt SWP enn Milner. Men det vil nok ikke skje.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #68 på: 14. Juli 2006, 00:16 »
nå har jo nettopp milner blitt skrytt opp i skyene! tror nok ikke ett kjøp av SWP kommer da! Hadde vi vært arsenal eller chelsea derimot.
Andreas Martins

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #69 på: 14. Juli 2006, 01:14 »
jeg synes det vil være genialt og låne SWP. Lykkes han vil han kunne erstatte Solano neste år, som da er 33! swp i form er en bedre ving enn milner og solano, selvom solano har en meget god fot.
det var en grunn til at chelsea punget ut så mye for han. og ja vet han sitter mye på benken, men det hadde solano og gjort hvis han hadde konkurrert med spillere som Robben, Duff, og Joe Cole. FINITO!
lt;3 Newcastle <3

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #70 på: 14. Juli 2006, 12:31 »
Jeg synes egentlig at Solano kanskje passer bedre høyre sentralt i midtbanen, med de egenskapene han har, samtidig så kan han trekke seg ut mot høyre i innleggsposisjon  når sjansen byr seg, så SWP hadde vært en god tilvekst i Newcastle. :D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #71 på: 14. Juli 2006, 15:10 »
Sitat fra: "oyvind"
Jeg synes egentlig at Solano kanskje passer bedre høyre sentralt i midtbanen, med de egenskapene han har, samtidig så kan han trekke seg ut mot høyre i innleggsposisjon  når sjansen byr seg, så SWP hadde vært en god tilvekst i Newcastle. :D

Fullstendig uenig. Syns det ble effektivt bevist under Souness.
Med en gang Nobby fikk spille ving igjen under Roeder var han i mine øyne Newcastles beste utespiller under Roeder.
Beckham derimot kunne fungert bra der.
Jeg veit ikke helt hva planene til Roeder er dersom han har tenkt å hente SWP hit, samtidig som både Milner og Solano blir.
Da må han jo nesten tenke på å skolere Milner til angrepsspiller.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #72 på: 14. Juli 2006, 15:17 »
milner blir ansett som angrepsspiller av roeder
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #73 på: 14. Juli 2006, 16:59 »
Glenn Roeder avkrefter ikke interessen for SWP. Noe han har gjort med flust av andre spillere. Med andre ord er det håp.

The Newcastle boss would not comment directly on the link with Chelsea's Wright-Phillips.

"It's all speculation," he responded. "I suppose it makes good reading for all our supporters and makes them buy the paper the next morning to see who we're linked with next.

"All the names thrown in would all make very interesting Newcastle players but which ones end up here, we'll have to wait and see."

Sky Sports

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shaun Wright-Phillips
« Svar #74 på: 14. Juli 2006, 17:11 »
Hehe, ja, han har jo avkreftet spillere som Campbell, Hasselbaink, osv.
Så det kan jo være noe i dette.