20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vår nye stjerne?
« Svar #45 på: 16. April 2007, 20:45 »
Nei, Roeder duger vel ikke på behandling av unge spillere heller.

N'Zogbia har vært skadet store deler av sesongen, og har hatt en mann som Duff å konkurrere med denne sesongen. N'Zogbia regner jeg forøvrig som en mer eller mindre etablert spiller.

Men Milner har hatt en enorm utvikling denne sesongen. Huntington har fått flere sjanser på a-laget, og har vist at han kan gjøre seg bemerket også i PL. Carroll fikk nettopp sin a-lagsdebut, og det er nok det meste vi kunne forvente fra den kanten denne sesongen. Dette er jo første gang han overhodet har vært aktuell for a-laget. Er det Roeders feil? Javel. Da så.

David Edgar har også fått sjansen på a-laget denne sesongen, og scoret attpåtil i en sterk uavgjortkamp mot Man Utd.

Tim Krul fikk sin a-lagsdebut i UEFA-cupen og spilte en kjempekamp. Dessverre ble han skadet kort tid senere, og etter den tid har både Given og Harper holdt seg noenlunde skadefrie.

Matty Pattison og Alan O'Brien har fått rikelig med spilletid denne sesongen. Greit nok, de er ikke våre beste spillere, men det ser jeg på som uvesentlig. De har fått muligheten til å vise seg frem. At de ikke har greid det, er deres egen feil. Ikke Roeders.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Vår nye stjerne?
« Svar #46 på: 16. April 2007, 20:54 »
Det synes jeg faktisk er en av de bedre sidene ved Roeder, at han satser litt på de yngre spillerne våres. Men hadde han egentlig hatt noe valg. Hvis vi hadde hatt et skadefritt mannskap hele sesongen, ville Hunty, Edgar og Carroll fått så mye som et minutt til sammen?
Ifølge rapportene skal Carroll være et av de beste spisstalentene vi har hatt på lenge, Edgar var også Man Utd interessert i, og Hunty er en lokal spiller som kanskje kan utfylle Taylor etterhvert. Tenk 2 lokale godgutter som midtstoppere.
Jeg synes derfor at også Roeder kan bli flinkere, det må da være mer hensiktsmessig å gi Carroll muligheten framfor Luque. Denne sesongen har vi svært lite å spille for fremove uansett, selv om det hadde vært morsomt å komme blandt topp 10. Men uansett disse unggutta bør få prøve seg nå på slutten synes jeg. Er bedre det enn at Moore, Sibbe og gjengen får spille hver bidige kamp
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Siste redigering: 06. Juli 2007, 16:33 av Førre »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner
« Svar #48 på: 06. Juli 2007, 15:16 »
Godt, har stor sans for han.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 06. Juli 2007, 15:32 »
Han var vår beste mann på midtbanen forrige sesong, og det i en veldig ung alder. Ekstremt viktig spiller for klubben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Sv: Milner skrevet under for 4 nye år
« Svar #51 på: 13. Juli 2007, 13:39 »
Utrolig god fredags nyhet!!!
Blir en bra helg detta.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #52 på: 13. Juli 2007, 14:10 »
Flott at Big Sam satser på Milner
Newcastlesupporter siden 1992

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Juli 2007, 14:44 »
Og det er ikke så lenge siden denne geniale gutten var halveisb på vei bort... Jeg vil sende en stor takk til alle de juvelene som holdt ut i terror regimet til roeder og souness. Nå kommer det grønne gresset 8)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Juli 2007, 15:48 »
Glimrende! Godt å vite at Solano får en slik verdig erstatter!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Juli 2007, 15:49 »
Bra jobba Newcastle! Viktig å beholde han i klubben, stort potensiale i Milner, mye fortsatt uforløst i mine øyne.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #56 på: 17. Juli 2007, 01:22 »
Godt å høre! Milner startet sesongen ustabilt, men utviklet seg til en av de aller beste spillerne forrige sesong. Og ennå er han en unggutt vi kommer til å få mye glede av i årene fremover.

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
« Svar #57 på: 24. Juli 2007, 00:05 »
Har dere sett skudd foten til Milner`? den er helt siiinnsyk! for en ung og Genial spiller.. englands fremtid på høyrekanten.. ;)

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 24. Juli 2007, 09:16 »
Litt off topic:Vi har allerede en tråd om James Milner.Så det var ikke noe hvis å lage noe ny.

Milner kan bli god han,men han må bli bedre denne sesongen enn den forige.Selvom han spillte bra da.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #59 på: 17. Okt. 2007, 14:03 »
Milner skåret for England u21. Se intervju med han og Mark Noble her:

http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_2804715,00.html