20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
James Milner...
« Svar #15 på: 08. Mai 2006, 17:05 »
Trenger vi en ekstra konkurrent på midtbanen? Trenger vi lønnsmillionene til Milner på utgiftslisten? Disse spørsmålene har jeg stilt meg selv en del ganger, og har enda ikke kommet frem til en nevneverdig presentabel konklusjon. Han er et stort talent, og har gjort en ganske så bra sesong i Villa. Men er det nok til at Shepherds revisorer finner han budsjettverdig også neste sesong? Vanskelig å si. Hva mener dere?
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #16 på: 08. Mai 2006, 17:15 »
Et klart JA fra min side! Milner er en spiller som kan være avgjørende for et hvert lag selv i sin unge alder, han var en av få som spilte bra nesten hele sesongen i Villa og utvikler seg stadigt. Jeg føler han er moden nok til å overta plassen til Nobby dersom han skulle dra. Hvis vi selger han nå har jeg en vond følelse i magen av at vi kommer til å angre stort i etterkant.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #17 på: 08. Mai 2006, 17:20 »
Sitat fra: "Benson"

Dårlig grunn.
Bowyer har ikkje satt Newcastle meir i Vanry enn Bellers.

>> HAHAHA! Seriøst?  :shock:

Lee Bowyers angrep på Kieron Dyer var intet annet enn sensasjonelt. Bildene gikk verden rundt flere ganger, og Newcastle Uniteds navn ble over natta assosiert med medspillere som slåss med hverandre. Og det på banen. Foran 52 000 tilskuere. Foran 13 kameraer til SkySports. Og foran 30 fotografer fra tabloidpressen.

Alt Craig Bellamy gjorde var å kalle verdens minst kredible manager for en løgner. En manager som fra før hadde vært i verbalt slagsmål med halve Blackburn, og blant annet taklet Dwight Yorke i knehøyde på Blackburn-treninga. Knapt noen, bortsett fra på Tyneside, hevet vel øyebrynene da Bellamy stilte seg i rekken av veldig mange spillere som med rette har skjelt ut udugelige Graeme Souness.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
James Milner...
« Svar #18 på: 08. Mai 2006, 19:49 »
Nåja! Det er vel ikke det eneste Craig Bellamy har gjort? Men det omhandles vel i en annen tråd. Dessuten er vel de fleste her klar over hva han gjorde.

Jeg velger derfor å svare på journalistens spørsmål om vi trenger en ekstra konkurrent på midtbanen. Jeg tolker spørsmålet dithen at han mener at Milner ikke vil bli noe særlig annet enn en slags backup som vil få en god del kamper. Og det synet deler jeg nok. Allikevel tror jeg disse lønnsutgiftene er lettere å forsvare enn f eks Nicky Butts utgifter.

James Milner blir nok aldri noen stjerne, men det hadde vært fint om vi fikk en klekkelig sum for han, når vi først solgte han. Dessuten kan han fint fungere som backup. Jeg er derfor for å beholde han.
Toon, Toon,
Black and white army

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #19 på: 08. Mai 2006, 20:46 »
Sitat fra: "Jarle"

Dårlig grunn.
Bowyer har ikkje satt Newcastle meir i Vanry enn Bellers.

>> HAHAHA! Seriøst?  :shock:

Lee Bowyers angrep på Kieron Dyer var intet annet enn sensasjonelt. Bildene gikk verden rundt flere ganger, og Newcastle Uniteds navn ble over natta assosiert med medspillere som slåss med hverandre. Og det på banen. Foran 52 000 tilskuere. Foran 13 kameraer til SkySports. Og foran 30 fotografer fra tabloidpressen.

Alt Craig Bellamy gjorde var å kalle verdens minst kredible manager for en løgner. En manager som fra før hadde vært i verbalt slagsmål med halve Blackburn, og blant annet taklet Dwight Yorke i knehøyde på Blackburn-treninga. Knapt noen, bortsett fra på Tyneside, hevet vel øyebrynene da Bellamy stilte seg i rekken av veldig mange spillere som med rette har skjelt ut udugelige Graeme Souness.

Herregud. Du kriver jo som ein advokat jo. :?  Det Bowyer gjorde var eit enkelt tilfelle. Bellamy fekk negativ avisomtale kver veka omtrent. Kan begynne og ramse men har ikkje tenkt og bruka kvelden på det...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #20 på: 08. Mai 2006, 20:59 »

Det Bowyer gjorde var eit enkelt tilfelle. Bellamy fekk negativ avisomtale kver veka omtrent. Kan begynne og ramse men har ikkje tenkt og bruka kvelden på det...

>> Bowyer har episoder fra fortiden som Bellamy aldri har vært i nærheten av... Han har episoder fra Charlton bak seg, og hele England husker Bowyer/Woodgate-episoden fra tiden i Leeds.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #21 på: 08. Mai 2006, 21:19 »

Det Bowyer gjorde var eit enkelt tilfelle. Bellamy fekk negativ avisomtale kver veka omtrent. Kan begynne og ramse men har ikkje tenkt og bruka kvelden på det...

>> Bowyer har episoder fra fortiden som Bellamy aldri har vært i nærheten av... Han har episoder fra Charlton bak seg, og hele England husker Bowyer/Woodgate-episoden fra tiden i Leeds.

Så han har brakt Newcastle i vanry på grunn av ting han gjorde i Leeds og Charlton :lol: Bra logikk det Jarle  :lol:

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #22 på: 08. Mai 2006, 21:59 »

Så han har brakt Newcastle i vanry på grunn av ting han gjorde i Leeds og Charlton :lol: Bra logikk det Jarle  :lol:

>> Du har virkelig forstått det... Tror vi avslutter diskusjonen her, jeg. Du har tydeligvis ikke forstått så mye. Et lite tips: les innleggene om igjen, så forstår du hvorfor jeg mener han har satt Newcastle i vanry.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #23 på: 09. Mai 2006, 00:21 »

>> Du har virkelig forstått det... Tror vi avslutter diskusjonen her, jeg. Du har tydeligvis ikke forstått så mye. Et lite tips: les innleggene om igjen, så forstår du hvorfor jeg mener han har satt Newcastle i vanry.

Ja fordi han slo til Dyer I know. Eller er det fordi han vil til London ??
Uansett det er jo ikkje det du sa her då. Bowyer har i Newcastle trøya ikkje vert i nærheten av og lage kvalme i samme målestokk som Bellamy.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
James Milner
« Svar #24 på: 11. April 2007, 11:40 »
Det er liten tvil om at det er nettopp "salgsobjektet" James Milner som har vært årets beste Newcastle spiller ved siden av Oba Martins. Det skulle ikke forundre meg mye om han blir tatt ut til det Engelske landslaget i den nærmeste framtid.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1009365,00.html

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/journalsport/tm_headline=improving-milner-is-looking-for-call%2Dup%26method=full%26objectid=18887684%26siteid=50081-name_page.html
« Siste redigering: 11. Mai 2007, 09:52 av EivindI »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vår nye stjerne?
« Svar #25 på: 11. April 2007, 11:46 »
Helt enig, Milner har imponert stort og med en vanvittig arbeidsinnsats. Kvifor han plutselig vart satt ut av laget er for meg vanskelig å forstå.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 11. April 2007, 11:58 »
Helt enig, Milner har imponert stort og med en vanvittig arbeidsinnsats. Kvifor han plutselig vart satt ut av laget er for meg vanskelig å forstå.

Det var det få som skjønte på SJP mot City også. Noe Roeder fikk høre helt til han entret banen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 11. April 2007, 12:07 »
Får håpe Roeder lære av sine feil.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 11. April 2007, 16:44 »
Jeg synes Milner fikk en liten downperiode sånn i slutten av februar, starten av mars. Og ting kan tyde på at den måneden han satt på benken kan ha gjort ham godt. Selv om ikke jeg heller skjønner så veldig mye av hvorfor han ble holdt utenfor i så mange kamper som han ble, så ser det ikke akkurat ut til at han har tatt skade av det. Tvert imot virker han mer skjerpet nå, og presisjonen i det han foretar seg er bedre. Ihvertfall om en skal tro det jeg har lest av rapporter fra påskekampene. Jeg håper nå at Roeder ikke plasserer ham på benken igjen uten at han har en god grunn til det. Og det tror jeg ikke han gjør heller.

Nå er jo Dyer plassert på benken, ser jeg, og det kan gjøre Dyer godt. Alle må prestere skal de få spille. Og man kan ikke leve på tidligere prestasjoner, man må vurderes ut ifra det man gjør her og nå. Jeg vil tro at Roeder kan ha sett svakhetstegn hos Milner, og valgte å plassere ham på benken for å skjerpe ham. Det kan vise seg å ha vært et lurt trekk. Selv om Milner kanskje ble sittende litt lenge.

Og jeg tror ikke det faktum at Milner har sittet på benken har vært årsaken til at vi har tapt kamper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 11. April 2007, 17:44 »
Nå er jo Dyer plassert på benken, ser jeg, og det kan gjøre Dyer godt.

Er Dyer plassert på benken? Han startet jo sist...