20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #60 på: 17. Okt. 2007, 17:09 »
Bortsett fra slåssingen med Dyer var det ikke mye galt Bowyer gjorde i Newcastle. Han oppførte seg nærmest eksemplarisk både før og etter slåsskampen.
Craig Bellamy brøt aldri så til de grader mye med klubbens regler. Han var bare et lysende eksempel på hva mangel på sunt folkevett kan gjøre med deg.
Craig Bellamy sjokkerte ikke akkurat så veldig mange da han skjelte ut Souness på direktesendt tv. Ingen var uenige i hans karakteristikker av sin manager. Alle visste at Souness var en tosk. Men for all del, det er ikke direkte oppløftende for lagmoralen det han gjorde, verken ved å skjelle ut sin egen manager eller ved det han gjorde i etterkant, som vi ikke går nærmere inn på her.

Jeg vil vel si at det går sånn omtrent opp i opp. Nå var det ikke bare én hendelse med Bellamy, men det var bare den ene episoden med Souness som gjorde at folk gadd å bry seg. At han kastet en stol på Carver og tidvis laget et helvete for sine medspillere ute på banen var det få som gadd å bry seg om.

Episoden med Bowyer/Dyer var av en langt større skala enn Bellamys utbrudd. Mye, mye, mye større. Men med tanke på at han oppførte seg tilnærmet eksemplarisk både før og etter, så vil jeg si at det går sånn omtrent opp i opp. Jeg synes ikke verken Bellamy eller Bowyer ødela klubbens ry mer enn den andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #61 på: 18. Okt. 2007, 19:55 »
Personlig mener jeg at James Milner som kant alt for sjelden kommer til innlegg. Det blir mye dribling og tull før et dårlig legg kommer, men de få gangene han legger inn på første blir det enormt gode innlegg. Mer legg, mindre berøring.  Men hva gjør innleggene om Bowyer/Dyer her?

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #62 på: 19. Okt. 2007, 11:55 »
Enig, det blir for mye touch på Milner. Han eier ikke stor fart . Første touch er magisk, og setter som regel forsvarerne ute av spill.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 19. Okt. 2007, 19:45 »
Jeg synes Milner veldig ofte kommer seg til innlegg fra kant. Han er en av våre aller beste på akkurat det. Spørsmålet er hvorvidt kvaliteten på innleggene er bra nok. Milner må spille ving. Han passer overhodet ikke som sentral midtbane, og har et altfor lite register å spille på til å i det hele tatt vurderes som spiss.
Milner har mer enn stor nok fart, han har et godt førstetouch og har ferdighetene til å dra av en forsvarsspiller før han legger inn. I tillegg har han to nesten like gode ben å slå inn med.

Hva skriveriene om Bowyer/Dyer gjør her, aner jeg ikke. Selv om det er jeg som har skrevet det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Okt. 2007, 19:07 »
Jokke har rett angående Milner ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #65 på: 05. Nov. 2007, 10:37 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2849789,00.html
Da er Allardyce redd for en utbrent Milner. Skjønner godt dette. Milner er den som har spilt mest over en lengere periode. Godt han får litt hvile.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. Nov. 2007, 21:18 »
Scoring og assist på Milner for U-21 landslaget i dag!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. Nov. 2007, 23:16 »
Han scoret på straffe ja.. Det er bra at han får(ikke sau) tilitt til å ta straffen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #68 på: 18. Nov. 2007, 01:46 »
Han scoret på straffe ja.. Det er bra at han får(ikke sau) tilitt til å ta straffen.

Hva drikker du :-)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #69 på: 18. Nov. 2007, 10:33 »
Hva drikker du :-)
Drikker ikke, ville bare se reaksjonen, å hvor lang tid det ville ta før det kom en kommentar ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #70 på: 18. Nov. 2007, 19:13 »
Ikke sau? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Feb. 2008, 18:58 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1236145,00.html

Du verden. Martin O'Neill syns faktisk James Milner er utrolig god, og skulle gjerne hatt han i Villa (ikke at dette var noen bombe)...

Har godeste O'Neill fått med seg noe som Milner-kritikerne her inne ikke har? Eller hva, Hans-Emil? ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Feb. 2008, 20:44 »
Hehe, du vet da vel det Eivind, at O'Neill er Sunderland-supporter, og Sunderland-supportere er dummere enn brød. Derfor kan man jo umulig legge vekt på noe som helst av det O'Neill sier. Dessuten bruker han briller. Makan til tulling. Nei, O'Neill er stokk dum og har ikke peiling på fotball. Milner er og blir verdens dårligste fotballspiller. Basta!

Nei, det er vel ingen hemmelighet at hadde O'Neill fått muligheten igjen, så hadde han neppe nølt et sekund med å kjøpe Milner. Og at O'Neill har en nese for kvalitet, er det ingen som helst tvil om. Kan ikke huske at den mannen har investert i særlig mange flopper. Ingen grunn til å tro at James Milner ville blitt noen heller. Derfor er det enda større grunn til å beholde Milner i Newcastle.

Jeg trykte ikke 16 MILNER på den nyeste drakta mi for ingenting.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #73 på: 03. Mars 2008, 15:45 »
James Milner framstår som vår beste spelar no. Er ein av dei få spelerane som har gjort seg fortjent å spele med Newcastle drakta.  Godeste James viser i alle fall PROV på utvkling, i staden for smøbukk Taylor.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 03. Mars 2008, 16:23 »
Kan du ikke rakke ned på Taylor i Taylor-tråden, og bare der?
Vær så snill. Det gjør det hele litt enklere for alle oss som er uenige med deg.