20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64345 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Vår nye stjerne?
« Svar #30 på: 11. April 2007, 17:52 »
Jeg har ihvertfall sett navnet hans på benken en eller annen gang i det siste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. April 2007, 17:53 »
Nå er jo Dyer plassert på benken, ser jeg, og det kan gjøre Dyer godt.

Er Dyer plassert på benken? Han startet jo sist...

I bortekampen mot Sheff Utd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 12. April 2007, 13:37 »
Det tror jeg rett og slett var for å spare krefter pga kampen mot Arsenal like etter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. April 2007, 16:08 »
Milner er veldig god og kommer helt klart til å bli mye bedre. Alle spillere har godt av å sitte litt på benken en gang i blant. I hvert fall når du spiller dårlig. Ser ut som om Milners form er på bedringens vei og gleder meg til å se han til neste sesong samt andre Newcastle-topper :). Når det gjelder Dyer så ble han nok spart til Arsenal kampen. Mange av spillerne har mange kamper i beina og det merket du spesielt i sist kamp, da de hadde Shef Utd kampen lørdagen før.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 12. April 2007, 18:41 »
Milner har som dere har påpekt virkelig utviklet seg denne sesongen. Vanvittig arbeidskapasitet. I tillegg har han begynt å få dreis på skuddene igjen. Det som mangler nå er innleggsfoten. Dessverre går for mange av innleggene opp på tribunen. Han har faktisk vært bedre når han stopper opp og deretter slår inn med venstrefoten. Innleggene i arsenalkampen var derimot brukbare, det samme kan sies om cornerne også...Lovende.

Ser med andre ord ut som om vi får et luksusproblem på midtbanen neste år. Milner er vel den eneste sikre spilleren på sin høyreplass. Jeg kunne gjerne ha tenkt meg å sett Dyer, Sidwell/Emre, på sentral midtbaneplass neste sesong. Jeg liker Parker, men dessverre føler jeg at Emre har flere strenger å spille på. Sistnevnte er veldig aggressiv i spillet, bryter ofte, har bedre pasningsfot og bra arbeidskapasitet. Jeg synes at Parker for ofte stopper opp spillet når han har ballen. I stedet for å gjøre det enkelt tar han for mange piruetter med ballen og hindrer på den måten overganger. Dyer har endelig hatt en tilnærmet skadefri sesong. Hans løpskapasitet er i stand til å rive i stykker de fleste forsvar. På venstrekant bør det satses på Zog. Hvis ikke kommer han til å stagnere. Duff har prestert alt for dårlig, i tillegg har han en vanvittig høy lønn. Selg ham og bruk heller pengene på unge talenter. Jeg har sett et par kamper med Reading, og Sidwell virker veldig lovende. En målscorer fra sentral midtbaneposisjon newcastle lenge har manglet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 12. April 2007, 23:03 »
Jeg mener Martins og Milner har vært de beste spillerne i denne sesongen, og det er nok majoriteten av folk her inne, enige med meg i. Milner er en hardtarbeidende kar med gode egenskaper både offensivt og defensivt, selvom det ikke har blitt alt for mange mål, så har han levert noen pene assists gjennom sesongen, og han har imponert med sin gjennombruddskraft og engasjement. Håper denne gutten blir på SJP i mange år fremover, for enten dere vil innse det eller ikke, så er faktumet at vi er vitne til en stjernespiller i blomstring.                                   
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 12. April 2007, 23:14 »
milner er den spilleren med sterkest mentalitet etter min mening. Roeder har flere ganger rost ham for hard jobbing på trening og i kamp. Roeder sa også at han står igjenn etter trening og øver på de tingene han kan bli bedre på. Skudd, Innlegg osv.   Denne sesongen har vi fått sitt at skuddtreningen har betalt seg. Får håpe innleggene blir bedre til neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. April 2007, 14:20 »
Vi har jo sett bevis på hvor god innleggene til Milner KAN være. Så det er ingen tvil om at han kan å slå innlegg. Det som gjenstår er at han slår flere slike innlegg som mot Palermo. Han må bli mer stabil når det kommer til dødballer og innlegg fra kant.

I hans første sesong i Newcastle kunne han knapt nok slå et eneste velplassert innlegg. Den gangen var alt han hadde fart og teknikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. April 2007, 16:01 »
Jeg føler meg sikker på at Milner også vil forbedre presisjonen sin.
For Milner har en vannvittig motivasjon og vilje til å bli bedre. En drøm å ha på laget, og et stjerneeksempel for alle andre unge talenter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Noreng

• Gjest
« Svar #39 på: 14. April 2007, 22:57 »
Milner er god, men han kan jo bli bedre. Arbeidsvilje henger ofte sammen med treningsvilje og han er jo ung, så dette ser bra ut!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 15. April 2007, 06:17 »
Så absolutt... Milner er en mann for framtida, tror faktisk sesongen i Villa gjorde ham godt. Får håpe han slår skikkelig ut i blomst til neste år
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 15. April 2007, 15:45 »
Det Souness gjorde med å hente Nobby og la Milner dra et år på lån syns jeg var en særdeles smart ting, ja.

Noreng

• Gjest
« Svar #42 på: 15. April 2007, 16:12 »
Enig. Men Roeder har ikke vett nok til utvikle han. Hjelper ikke om vi hadde hatt Milner eller Messi, vi haddde ikke vunnet anyway!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 15. April 2007, 16:36 »
Til Roeders forsvar er vel strengt tatt ikke unge spillere det han er dårligst på. Men Milner er en såpass dyktig spiller på og utenfor banen uansett at det skal svært mye til for at en manager skal kunne ødelegge utviklingen hans.

Noreng

• Gjest
« Svar #44 på: 15. April 2007, 17:24 »
Til Roeders forsvar er vel strengt tatt ikke unge spillere det han er dårligst på.

Ja, enig. Zoggi, Carroll og Hunty har hatt enorm utvikling under Roeder.... NOT (Borat ;))