20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #255 på: 29. Aug. 2008, 16:33 »
Hvis han virkelig ville spille for Villa, så burde han kanskje tenkt på det når han signerte ny kontrakt for oss. Ingen sympati, what so ever. Uansett hvem som hentes inn, så er det helt klart at Milner bør møtes med en pipekonsert ved første anledning.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 29. Aug. 2008, 16:56 »
Dere glemmer også at Milner var skadet i slutten av sesongen når Keegan overtok laget. Det var først da laget begynte å fungere.

Feil!
Keegan sin første kamp var hjemme mot Bolton lørdag 19. januar. Milner ble ikke skadet før kampen mot Liverpool 8. mars, og ble da skadet for resten av sesongen. Etter dette gikk laget på en fin "steam" med 7 kamper uten tap.
Så Milner spilte faktisk en del kamper med Keegan ved roret før han ble skadet. Men det behøver ikke ha noe å si at klubben plutselig begynte å vinne fordi Milner ikke var tilgjenglig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 29. Aug. 2008, 17:13 »
Fryktelig synd, men har ingen vonde følelser overfor Milner. Ønsker han tvert imot alt godt i Aston Villa, bortsett fra 2 ganger årlig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #259 på: 29. Aug. 2008, 18:07 »
Helvete! Utrolig skuffende! Dette blir et stort savn for min del i hvert fall, og for laget selvfølgelig. Likte spilletypen veldig godt. Men jeg antar at det bare er å ønske Milner lykke til i Villa...

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #260 på: 29. Aug. 2008, 18:20 »
Milner er en kjempespiller. Ihvertfall når det gjelder hvilket arbeid han legger ned på banen. Samtidig, til den prisen synes jeg det er en helt grei deal av oss. Han ville bort. Han er ikke uerstattelig. Alt for få assist for oss, da det som offensiv midtbanespiller burde være en målsetning. Håper Keegan tenkte litt slik.

Nå trenger vi minst to midtbanespillere(helst sentrale, evt en ving), en allsidig back/stopper og en spiller som er en offensiv potet(MS/OMS/OMV/OMH/AS).

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 29. Aug. 2008, 18:48 »
Ja, hvor mye har vi brukt av penger hitill da gutter ? rundt £3-4 ? Nå forventer jeg 3-4 spillere som nok ikke kommer til å komme. . >:(
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 29. Aug. 2008, 18:51 »
Ja, hvor mye har vi brukt av penger hitill da gutter ? rundt £3-4 ? Nå forventer jeg 3-4 spillere som nok ikke kommer til å komme. . >:(

Vi har vel brkut rundt 17MP.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 29. Aug. 2008, 19:11 »
Blir nok vanskelig å erstatte Milner, men å få en spiller som er raskere, bedre teknisk og slår bedre innleg kan vi få for dei pengene vi får. Er igrunn greit for meg at vi selger han, men hadde gjerne beholt han.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 29. Aug. 2008, 19:13 »

Så har me solgt for rundt 17MP og...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 29. Aug. 2008, 19:18 »

Hvordan får du den summen kesse?

Colo 9,5
Bassong 1,8
Guthrie 2,5
Jonas ?

= 13,8 MP pluss Jonas sin overgang der han kjøpte seg ut av kontrakten. Er jo litt usikkerhet på overgnassummer og betingelser, og forskjellig ting blir hevdet. En ting er uansett sikkert: Med salgene av Rozehnal, Faye, Emre og nå Milner har ikke vi brukt mye penger i sommer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 29. Aug. 2008, 19:23 »
Jonas fikk sikkert en stor sign on fee, så eg ser det ikke som usannsynlig at vi har brukt omtrent 17 mil £ som kesse sier.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 29. Aug. 2008, 20:03 »
Tøv Frode, vi spilte 0-0 i en enormt tam kamp i KKs hjemkomst.
Jeg kjenner jeg blir mer og mer forbanna når jeg tenker på dette. Er rett og slett faen så trist, Milner er en herlig type spiller som vi alltid vil trenge i stallen. Model professional.

http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/08/29/Prem-Milner-on-move/

Ærlig og redelig, jeg er helt enig med ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 29. Aug. 2008, 20:10 »
Jonas fikk sikkert en stor sign on fee, så eg ser det ikke som usannsynlig at vi har brukt omtrent 17 mil £ som kesse sier.

Det kan godt hende det ja, men vi vet ingen ting om hvor mye han fikk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 29. Aug. 2008, 20:18 »
E snakk om Milner vil ha betalt det han er verdt og kalle han grådig jævel pga det blir som og pisse i sterk motvind. Burde vert naturlig at Milner fekk høyere lønn enn det han hadde for 2 år siden.
Men hva er forskjellen på Milner anno 06/07 og 08/09? I mine øyne er den minimal.
Selv om jeg var en av Milners fremste supportere.

Jeg synes Milners krav var urimelig. Gi meg bevis på at hans likemenn har så forferdelig mye bedre betalt, hvis dere vil overbevise meg om det motsatte. Hvis ikke kontrakten Milner signerte i 2007 gjenspeilet at han var et soleklart førstevalg på høyrevingen og en ung spiller i stadig fremgang, så skjønner jeg bare ikke hvorfor han signerte den kontrakten i det hele tatt. Dette er Milners problem, ikke NUFCs.
Jeg tviler STERKT på at Taylors nye kontrakt gir så utrolig mye bedre økonomiske betingelser enn Milner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon