20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anthony

• Gjest
Sv: James Milner...
« Svar #195 på: 28. Aug. 2008, 13:22 »
Milner er bedre enn Young i Villa, Itillegg til at han er kaptein på U-21. Hadde penger vært en gruppe peniser hadde styret i Newcastle United vært de største kukksugerne i engelsk fotball.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 28. Aug. 2008, 14:12 »
Her var det mye tull.  Barton har IKKE gått ned en krone i lønn. Trodde det var almenn kjent. Hvordan vet du at Taylor hadde kun £7000 i uka? Har du en  kilde? Om jeg ikke huske feil skrev Anal Oliver at han hadde £15.000 i uka før han fikk den nye kontrakten.

Er ikke helt oppdatert pa lonna til Barton, men for a komme tilbake a spille for Newcastle matte han godta en lonnsreduksjon pga Mike Ashley ikke er fornoyd med han som "forbilde for fans" osv. Sa det at han na er inne i varmen sa antar jeg at han enten har godtatt en reduksjon eller at KK har snakket meget varmt om han. Etter det jeg snapppet opp fra KK og staben i juli sa var det snakk om a fa Barton tilbake i klubben.
Kilder angaende Taylor? 2 herremenn i lonnsstaben pa St.James.Park.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 28. Aug. 2008, 14:46 »
Milner er bedre enn Young i Villa, Itillegg til at han er kaptein på U-21. Hadde penger vært en gruppe peniser hadde styret i Newcastle United vært de største kukksugerne i engelsk fotball.

Der er jeg nok uenig. Young er en del bedre. Har hatt en enorm utvikling det siste året. Det som hovedsakelig skiller Milner og Young er at sistnevnte har en ekstremt god innleggsfot, en av de aller beste i England. Flink til å slå innoverskrudde crosser foran mål som Carew har en enkel jobb å stusse i mål. Det er ikke uten grunn at Villa scorer mange mål på dødballer, Young tar de alle.
« Siste redigering: 28. Aug. 2008, 15:32 av InspectorC »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 28. Aug. 2008, 16:12 »
Det er vel en kjent sak at Taylor hadde luselønn, og at han måtte ha ny kontrakt var det liten tvil om. Han hadde vel ikke signert noen som helst ny kontrakt siden han ble profesjonell. Milner skrev under en avtale for bare et år siden. Og hvis det stemmer at den avtalen var fremforhandlet 12 måneder før der igjen, så skjønner jeg bare ikke hvorfor Milner skrev under, med mindre den var meget lukrativ.
Han hadde blitt behandlet som dritt av Roeder da han ble skipet bort til Birmingham mot sin egen vilje, bare for at vi skulle få plass til Mark Viduka. Så det at han i det hele tatt signerte en kontrakt, var for meg ganske sjokkerende.

Jeg synes dette er grådighet fra Milners side. Hans verdi har ikke økt SÅ mye siden sesongen 06/07. Som sant sies var han ved flere anledninger godt under pari i fjor, var mye mer ustabil i prestasjonene enn jeg hadde ventet meg. At han nok ville fått et oppsving under Keegans ledelse i år, er jeg ganske så sikker på. Men selv om klubben forlanger £10 mill for ham, så betyr ikke det automatisk at han må ha en bedre kontrakt.

Jeg forestiller meg at Taylor og N`Zogbia ikke har veldig mye over 300 000 i uka de heller. Nå vil jeg heller ikke tro at Milners lønn er £30K flatt.

Mange nevner spillere som Smith og Duff her, som argument for at Milner ikke kan ha mindre lønn en de to. Disse to spillerne ble kjøpt inn som soleklare førstevalg i sine respektive posisjoner. Duff skulle bli vår nye Robert og Ginola. Smith var Big Sams stjernekjøp. At han er kraftig overbetalt er så sin sak. Men det er ikke sånn at det er mulig å tilby slike spillere prestasjonsbasert lønn, og strengt tatt var det vel ingen som ventet at Duff skulle floppe.

Milner har vært en tro tjener siden han kom hit som 18-åring i 2004. Og han er selvsagt betraktelig bedre nå, enn han var den gang. Men han er ikke så mye bedre i dag, enn han var for et og et halvt år siden, at han automatisk har gjort seg fortjent til £50-60K i uka.
Ikke når Taylor og Zog sannsynligvis har noenlunde likt betalt som Milner har fra før av.

Kaptein på U21 er vel Taylor, såvidt jeg vet. Milner lånte vel bare kapteinsbindet i Taylors skadefravær i forrige landskamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 28. Aug. 2008, 17:24 »
Her var det mye tull.  Barton har IKKE gått ned en krone i lønn. Trodde det var almenn kjent. Hvordan vet du at Taylor hadde kun £7000 i uka? Har du en  kilde? Om jeg ikke huske feil skrev Anal Oliver at han hadde £15.000 i uka før han fikk den nye kontrakten.

Er ikke helt oppdatert pa lonna til Barton, men for a komme tilbake a spille for Newcastle matte han godta en lonnsreduksjon pga Mike Ashley ikke er fornoyd med han som "forbilde for fans" osv. Sa det at han na er inne i varmen sa antar jeg at han enten har godtatt en reduksjon eller at KK har snakket meget varmt om han. Etter det jeg snapppet opp fra KK og staben i juli sa var det snakk om a fa Barton tilbake i klubben.
Kilder angaende Taylor? 2 herremenn i lonnsstaben pa St.James.Park.

Når Taylor var her og hadde seg med muttern fortalte han meg at han ikke tjente 15 000 i uka før han skrev ny kontrakt...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 28. Aug. 2008, 17:53 »
nei, ikke hvis du trekker fra den krona han måtte betale for det :)

neida, men om han tjente 7000 pund eller 15000 pund i uka har vell ikke så mye å si, poenget var jo at han hadde en langt dårligere kontrakt en det han fortjente.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 28. Aug. 2008, 19:58 »
Når KK går ut og sier at Milner er en av nøkkelspillerene i troppen, bør styret høre på mannen som tar ut laget og sørge for at Milner blir i klubben. Alt annet er håpløst, men vi snakker NUFC og da er det tydeligvis "London gutta" som bestemmer og ikke KK.

Forstår Milner jævlig godt når han tjener dårligere enn samtlige i startelleveren, og flesteparten på benken. Tviler på at Milner krever like mye som håpløsheter som Duff, Barton og Smith, men heller krever at den blir justert opp til det Zog, Taylor, og Guthrie tjener. Noe også PFA bekrefter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 28. Aug. 2008, 20:09 »
Og som bør være ganske greit å få i stand.
Her sitter noen å gir Milner det glatte lag for dette, mens Tayls kampanje for å få høyere lønn var helt forståelig. Vi prater altså her om at ledelsen totalt har oversett Milners ønske om å sitte seg ned å diskutere betingelsene i kontrakten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. Aug. 2008, 20:16 »
Tror ikke Milner hadde fått noe som helst kritikk om det var lenger siden enn 1 år han signerte sist. Men det faktum at han gjør seg mer kostbar enn han er faller jo selvflgelig ikke i smak hos alle.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 28. Aug. 2008, 20:19 »
E snakk om Milner vil ha betalt det han er verdt og kalle han grådig jævel pga det blir som og pisse i sterk motvind. Burde vert naturlig at Milner fekk høyere lønn enn det han hadde for 2 år siden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 28. Aug. 2008, 20:20 »
Det som er mest ille er jo at det virker som at Keegan har ingen ting og si og alt skal gå igjennom det øverste hold.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 28. Aug. 2008, 20:27 »
Syns vel ikke han gjør seg mer kostbar enn han er. Han ønsker vel å komme på nivå med sine likemenn. Tror ikke det er noen drastisk lønnsøkning vi prater her, tror nok han vil ta til takke med en identisk lønn som Tayls, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]