20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #225 på: 29. Aug. 2008, 11:59 »
Synes det som vekker mest bekymring med hele Milner saken er at Keegan ønsket å beholde han, men ikke får beholde han.
Ser for meg at Keegan kan gå fort lei av å sitte med så lite kontroll over kontrakter og kjøp/salg som han tydeligvis gjør nu.

Og finner Keegan ut at han ikke gidder mer, ja da er vi vel tilbake på en karusell med udugelige managere som kommer og går i takt med årstidene.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 29. Aug. 2008, 12:23 »
Forbainna sviker milner -.- dætt å dau

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 29. Aug. 2008, 12:34 »
At Ashley og enkelte her inne er så dumme at de ikke forstår at det er fullstendig latterlig å selge Milner fordi han ønsker en bedre kontrakt skjønner jeg bare ikke. Keegan digger Milner, mener han burde vært på A-landslaget til England sammen med spillere som Owen, Gerrard og Terry. Vi har en landslagsspiller for England, han heter Owen og tjener 120k i uka selv om han er skadet halve sesongen. Milner har 30k.

Milner --> Villa 9mp
Leeds skal ha mellom 25 og 30 % av dette, altså vi sitter igjen med 6,5 eller 6,75 mp.

Kan noen gi meg et navnet på en erstatter til den prisen som i tillegg vil godta en lønn på 30k?

Det tror jeg skal bli svært vanskelig, en mulig erstatter kunne jo vært SWP men han er heldigvis dratt til City. Men hva kostet han? Jo 10mp, hva tror du han tjener i City? Vil tippe mellom 50 - 70k i uka.

Jeg fatter bare ikke hva Ashley tenker på, her skal vi satse på unge spillere og så sitter han og ser på at et av klubbens største talent blir solgt til en av våre rivaler.

Helvete ! ! !

Men hvorfor i svarte helvette tegna James Milner under på denne "drittkontrakten" for bare 12mnd siden!!!! Han kan faen meg takke seg selv å dra til helvette ut av St.James. Jeg har alltid likt Milner kjempe godt, og isolert sett så synes jeg det er synd han drar, men nå etter dette...Kommer ikke til å savne han.

Han trudde vel Nufc kom til og få nytt styre som faktisk var fornuftige og logisk tenkende...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 29. Aug. 2008, 12:42 »
INGEN spillere kan vel være så jævla dumme å tro at de skal få kontraktstilbud og lønnshøyninger i hytt og gevær!! Når man signerer en 4-års avtale, så bør man ihvertfall regne med at man ikke får et nytt tilbud før det er under 2 år igjen av avtalen, med mindre spiller har hatt en radikal utvikling, og det synes jeg ikke Milner har hatt det siste året! Han var bedre i 06/07 sesongen enn i 07/08!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 29. Aug. 2008, 12:45 »
Folk snakka om å ikkje lage krisestemning for salg av Milner, eg veit no ikkje heilt eg...

Men det er no fan meg ikkje krise å be om ein forbetra kontrakt vel, er ikkje vits laga krisestemning ut av det?!

No er eg berre sinnsjukt skuffa. Neste er vel at KK går av...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 29. Aug. 2008, 12:47 »
Jonas kostet £5m.

Dog er han dobbelt så god. Så det finnes alternativer der ute, problemet er bare å få de inn før vinduet stenger natt til tirsdag!!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 29. Aug. 2008, 12:49 »
Jonas kostet £5m.

hadde han 5 mill pund igjen på 2 år for mallorca?? neppe.........
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 29. Aug. 2008, 12:50 »
Jonas kostet £5m.

Og du tar nok et jafs på veien mot en mastergrad i kverulering?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 29. Aug. 2008, 12:51 »
Jeg er i alle fall utrolig glad for at ingen her inne driver Newcastle. Hvorfor i all verden skal man gi ny 5 års-kontrakt til en spiller som har skrevet under på en ny kontrakt for bare ett år siden og heller ikke har tatt voldsomme skritt på denne tiden. Man har da prinsipper. Asbjørn maser stadig om at klubben vår ligner et sirkus. Det hadde da vært ti ganger verre om vi skulle godtatt dette og stått der uten ryggrad. Man reforhandler ikke en kontrakt som ble skrevet under for så kort tid siden og som det gjenstår 4 år av. 300 000 i uka er jo ikke akkurat småpenger det heller!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 29. Aug. 2008, 12:54 »
Jonas kostet £5m.

eg får berre ut harde fakta... :P men om jonas hadde 5 mill på 2 år så tilsvarer vel ca 55K i veka...
- carry on!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 29. Aug. 2008, 13:09 »
Jonas kostet £5m.

eg får berre ut harde fakta... :P men om jonas hadde 5 mill på 2 år så tilsvarer vel ca 55K i veka...

Neppe.

47619,05.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 29. Aug. 2008, 13:13 »
Last season Milner contributed a grand total of two
assists to Newcastle - fewer than renowned creator Joey Barton - and
boasted a cross completion rate of just 18.39% - worse than ace
flankers Stephen Hunt, Eddie Lewis and George McCartney. Newcastle
won a mere 24% of the matches in which Milner featured, compared to
44% of those in which he didn't play.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 29. Aug. 2008, 13:18 »
« Siste redigering: 29. Aug. 2008, 13:22 av kesse »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 29. Aug. 2008, 14:04 »
LATTERLIG.
Fy faen, så idiotisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 29. Aug. 2008, 14:14 »
Utrolig synd, her har Ashley og co gjort en gedigen tabbe.
an sparker ikke Bobby Robson??