20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 64070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #120 på: 27. Aug. 2008, 14:47 »
Hvis jeg skulle tippe så tipper jeg Milner kanskje har halvparten av lønna til Smith. Milner har bedt om ny kontrakt hele sommer, og klubben mener han er verdt over 10mp og da må man betale spilleren deretter også. Selg Smith og gi Milner en bedre kontrakt.

Litt sent nå, eller hva tror du?

Mye mulig, men vi bør gjøre alt for å overtale Milner til å bli. Jeg tror mye står på det økonomiske.
an sparker ikke Bobby Robson??

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #121 på: 27. Aug. 2008, 14:50 »
Meningsløst å beholde en spiller som vil vekk, synd at Milner drar, men er det det han vil så er det bare å selg.
sunt pueri pueri puerilia tractant

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 27. Aug. 2008, 14:53 »
Utrulig synd for klubben dette. Milner har vore ein av våre beste spelarar dei siste sesongane, og var utvilsomt vår beste spelar i 2006/2007-sesongen. Å påstå at Milner ikkje har gjort noko for Newcastle er jo berre heilt bak mål! Hadde alle spelarane hatt samme innsats og mot som Milner kunne vi nådd langt.

Ferdighetsmessig er Milner ein bra spelar, ikkje fantastisk, men god, og er fortsatt berre 22 år, og er i tillegg engelsk. Vi kan sikkert skaffe ein jamngod spelar, men tvilar sterkt på at vi rekker å finne den i løpet av dei 4 neste dagane.

Kan ikkje fatte at folk kan trekke positive konklusjonar ut av dette her.

Takk og lov det er fleire her inne som er einige med meg.
Verte jo heilt paff når ein NUFC-supportar spør kva Milner har gjort for Newcastle den tida han har vore her...
Dei som er i for salg, bør innsjå at dette er litt seint!!! No kjem vi til å kjøpe noke skrap , berre for å kjøpe noken... Aj aj aj men er litt einig med deg Kø1 at Milner, som eg likar veldig godt og har stor tru på, sviker oss skikkleg med denne transfer-requesten!
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 14:55 av lgrinde »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 27. Aug. 2008, 14:56 »
Om jeg tenker på Milner, så tenker jeg på alle de håpløse langskudda hans. Synd han er engelsk bare.

Det er jo konge at han er engelsk da ! Da blir han kraftig overpriset og vi får mer penger inn i kassa ! Men dette var ekstremt skuffende !

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 27. Aug. 2008, 14:58 »
Hvis han drar fordi han ikke får ny kontrakt er det patetisk av klubben. Kunne solgt spillere som bidrar mye mindre enn han iløpet av en sesong og gitt ny kontrakt til Milner.

Vil for all del ikke ha Milner ut av klubben, men han er ikke uerstattelig. Det beste hadde vært om han hadde blitt. Nå vil han bort og da må vi selge.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 27. Aug. 2008, 15:01 »
Hvis jeg skulle tippe så tipper jeg Milner kanskje har halvparten av lønna til Smith. Milner har bedt om ny kontrakt hele sommer, og klubben mener han er verdt over 10mp og da må man betale spilleren deretter også. Selg Smith og gi Milner en bedre kontrakt.

Litt sent nå, eller hva tror du?

Mye mulig, men vi bør gjøre alt for å overtale Milner til å bli. Jeg tror mye står på det økonomiske.

Nå er det ingen vits..nå skal vi bare konsentrere oss om å få mest mulig penger for gutten. Han ødela sin Newcastle karriere med denne "transfer requesten" i dag, og fortjener aldri å bli tilgitt. Han har med andre ord gått over "the point of no return" BY FAR! Faktisk er James Milner en av de siste i dagens tropp jeg trodde kunne finne på å gjøre noe sånt, riktignok visste vi at han ønsket seg en ny kontrakt, men å gå frem på denne måten er bare sykt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 27. Aug. 2008, 15:04 »
Det spørs hvordan du ser det, jeg vet ikke hvor mye han har i lønn men vi vet hva spillere som Duff, Smith og Barton har. Og alle vet at Milner spiller mer og presterer bedre, og når han i tillegg er ønsket av flere storklubber som er villig til å punge ut opp mot 100 millioner for han. Og blir han solgt kan han kanskje få den lønna han mener han fortjener i Newcastle. Han har bedt om ny kontrakt lenge nå, fordi han er ettertraktet. Klubben velger å ignorere dette og må nå kanskje betale straffen for det.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 27. Aug. 2008, 15:07 »
Det spørs hvordan du ser det, jeg vet ikke hvor mye han har i lønn men vi vet hva spillere som Duff, Smith og Barton har. Og alle vet at Milner spiller mer og presterer bedre, og når han i tillegg er ønsket av flere storklubber som er villig til å punge ut opp mot 100 millioner for han. Og blir han solgt kan han kanskje få den lønna han mener han fortjener i Newcastle. Han har bedt om ny kontrakt lenge nå, fordi han er ettertraktet. Klubben velger å ignorere dette og må nå kanskje betale straffen for det.

Jeg forstår hva du mener, men Milner har krysset en linje nå! Og nå er det ingen vei tilbake. Jeg vet ikke hva som har foregått innenfor klubbens vegger(som det heter:P), men når Milner signa en femårs deal for et års siden, så kan han vel ikke plutselig ha blitt så jævli misfornøyd!

Dessverre er Milner historie i Newcastle nå, han drar med halen mellom bena og kommer til å bli pepet noe så voldsomt på av Toon Army når vi ser denne tullingen igjen i fremtiden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #128 på: 27. Aug. 2008, 15:08 »
Viss han vil vekk, selg ham og få inn SWP. Er vi heldige får vi 10 mill for ham, siden det er så kort tid i transferviduet så må klubbene så som er intresserte punge ut. Høyst tvilsomt at han går på billigsalg. I tilegg som noen never så er han engelsk, som ofte er kraftig overpriset .

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 27. Aug. 2008, 15:13 »
Skal vi liksom kjøpe ny høgreving, sentral midtbane og helst ein v.back før måndag kl00 ?!? Yeah right. Og ny spiss! Djiiis... Og eg så var så positiv og happy med NUFC for tiden :P

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #130 på: 27. Aug. 2008, 15:14 »
Vi bør ikke selge Milner før en erstatter er på plass. Men kjenner jeg Newcastle rett så selger vi å får ikke en dritt før viduet stenger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 27. Aug. 2008, 15:17 »
Jeg reagerer også på hvordan Milner kan ha blitt så fryktelig mye mer verdt bare i løpet av et år. Han signerte ny kontrakt for et år siden, som et plaster på såret for at Roeder og Shepherd prøvde å skipe ham ut til Villa, men hentet ham tilbake i siste sekund. Jeg synes det var vanvittig storsinnet av Milner å signere den kontrakten. Og hvorfor han plutselig skal ha en så jævlig mye høyere lønn nå, enn han fikk da, med Big Spender Shepherd som styreformann (for såvidt jeg husker ble denne kontrakten signert før det var kommet så mye som et rykte om oppkjøp). Milner hadde en beskjeden sesong i fjor, men tok likevel flere steg fremover. Men jeg synes det er rart at en ett år gammel kontrakt ikke skal være god nok plutselig, og at klubben skal ha pepper for ikke å ha gitt ham det han ba om.

Man kan ikke få alt her i verden. Og om Milner ikke tåler det, så ha det riktig så bra. Jeg vil ikke savne deg.

Jeg retter min vrede mot James Milner, og forblir lojal mot klubben inntil jeg får klare beviser på at Milners kontrakt virkelig er så jævlig dårlig at klubben har behandlet ham direkte elendig og at Ashley har vært en gnien jævel som bare ødelegger denne klubben.

Jeg er fly forbanna for at vi mister Milner, men som sagt, jeg er fly forbanna på Milner selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #132 på: 27. Aug. 2008, 15:20 »
Vise ord fra Joakim støttes!!

Tror nok det kommer til å jobbes på spreng for å få en erstatter, men om det lykkes er nok en anna sak!   Det frigir jo en betydelig sum penger, så burde ikke stå på det ihvertfall.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 27. Aug. 2008, 15:34 »
Sjokkerende news. Very sad. Milner er ein av det mest proffisjonelle spillerne og. Så f typisk utrolig Milner bare er 22 år han har spela Premier League fotball så lenge ein sko tro han var nermare 30. Orker k skrive noke nå blei knust.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 27. Aug. 2008, 15:45 »
Sjokkerende news. Very sad. Milner er ein av det mest proffisjonelle spillerne og.

Tydeligvis ikke. Å komme med transfer request bare dager før vinduet lukkes er håpløst og amatørmessig. Det er noe inni meg som håper at dette bare er et PR-triks for å få forhandlinger igang, og at han truer med å stikke i januar-vinuet og ikke nå. Men jeg tviler sterkt, og for min del er Milners status i klubben kraftig redusert.