20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pane

• Gjest
Sv: James Milner...
« Svar #90 på: 14. Mars 2008, 20:50 »
Hadde jo vært glimrende med Troisi / Lua-Lua på kanten. Men blir vel Geremi med Butt og Barton sentralt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Mars 2008, 14:47 »
Hadde jo vært glimrende med Troisi / Lua-Lua på kanten. Men blir vel Geremi med Butt og Barton sentralt.

Hva er det egentlig som er så glimrende med dette. Hvorfor tror du ikke Troisi og Lua-Lua spiller alle kampene hvis de er bedre enn de som faktisk spiller? Det er utrolig stor forskjell på PL og reservelagsfotball.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Mars 2008, 15:48 »
Faen Geir, du kan virkelig ikke mene at det er bedre å dvele ved det som ikke fungerer, enn å prøve en unggutt med pågangsmot og vilje?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 15. Mars 2008, 16:30 »
Nei, det gjør jeg ikke. Få for all del inn noe nytt. Folk har bare alt for stor tro på at dette skal gå så fantastisk bra. Som sagt, for all del, prøv det, men ikke forvent at det kommer til å gå så fantastisk bra med en gang. Jeg ville vært utrolig glad hvis de virkelig slo til med en gang, men tror desverre ikke det er det at to unggutter spiller som skal snu laget vårt.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #94 på: 19. Mars 2008, 11:55 »
Enig i at vi ikke kan tro reserve lags spillere kan komme inn gjøre jobben til a-laget. Men a.lager fungrerer jo ikke, så hvor ikke prøve f.eks Lua Lua evt Carrol.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #95 på: 20. Mars 2008, 14:19 »
http://www.sunderlandecho.com/sport/Psycho39s-boost-for-Newcastle-pair.3899088.jp
Endelig en velfortjent pause til sommeren.. Dette trenger du Milner ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 20. Mars 2008, 14:25 »
Herlig! På tide han får en skikkelig ferie!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 20. Mars 2008, 15:32 »
Nei, det gjør jeg ikke. Få for all del inn noe nytt. Folk har bare alt for stor tro på at dette skal gå så fantastisk bra. Som sagt, for all del, prøv det, men ikke forvent at det kommer til å gå så fantastisk bra med en gang. Jeg ville vært utrolig glad hvis de virkelig slo til med en gang, men tror desverre ikke det er det at to unggutter spiller som skal snu laget vårt.

Helt enig med Geir. Hvorfor i helvette skal en spiller plutselig ta steget fra reservelaget til å briljere på et lag i motgang som ligger i sumpa? Jeg nekter å tro det vil hjelpe i allefall. Kanskje det hadde fungert om vi hadde vært et lag i medgang på øvre halvdel av tabellen, men jeg mener at dette virkelig ikke er tiden for å prøve ut spennende unggutter på førstelaget. I mange år er det jo stjerna Matty Pattison som har vært med fra reservelaget på førstelaget og det har i allefall ikke gitt positive resultater :)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #98 på: 27. Mars 2008, 03:32 »
Fortjent ferie til Milner detta ja ;D.Good luck and have a ubertime :P

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Aug. 2008, 23:55 »
I Steven Taylors fravær var det i kveld duket for James Milner som kaptein for Englands U21 lag. Denne oppgaven gjennomførte den aggressive vingen med eleganse, og skåret like så godt seiersmålet i en kamp England vant 2-1. Steven Taylor er ute med en lite alvorlig ankelskade, og ventes tilbake til kampen mot Bolton på lørdag.

Kampen fikk en overraskende start på Hull Stadium, da Slovenia tok ledelsen etter kun 12 minutters spill. Dette var det andre målet de unge britene har sluppet inn i løpet av Stuart Pearces tid som sjef, og det var nok ikke tilfeldig at det var nettopp denne kampen, hvor Steven Taylor var ute med skade, det skjedde i.

Men England kom tilbake. Etter 25 minutters spill utliknet Micah Richards, og kun ti minutter senere var kampen snudd. Mark Noble tok over kapteinsbindet i andre omgang, da Milner ble byttet ut.

Det er liten tvil om at Newcastle er i besittelse av flere fremtidige kapteinsemner?

England
Joe Lewis (Tom Heaton, 46), Micah Richards (Martin Cranie, 73), Andrew Taylor, Tom Huddlestone (Fabrice Muamba, 61), Michael Mancienne, Nedum Onuoha (David Wheater, 84), Aaron Lennon (Adam Johnson, 73), Mark Noble, Matt Derbyshire, Michael Johnson (Fraizer Campbell, 61), James Milner (c) (Michael Kightly, 46)
Subs not used Craig Gardner, Gabriel Agbonlahor

Trener Stuart Pearce

Slovenia
Matjaz Rozman, Erik Salkic, Tadej Apatic, Rok Elsner (c), Aleksander Rajcevic, Uros Korun, Goran Cvijanovic, Mitja Viler, Tim Matavz, Nejc Pecnik, Etien Velikonja
Substitutes Jan Koprivec, Nik Omladic, Rene Mihelic, Boris Mijatovic, Armin Bacinovic, Roman Bezjak, Vito Plut

Trener Tomaz Kavcic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 27. Aug. 2008, 13:18 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1376531,00.html

James Milner har levert en skriftlig transfer requst!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 27. Aug. 2008, 13:31 »
Helvette!!! Og no når eg trudde ting gjekk godt...

Dette skjønnar eg ikkje. Ein av våre beste spelarar :'(

Nektar å tru dette, og viss det stemme at han ombestemme seg asap!

Vi har allereie ein syltynn stall, dette går berre ikkje ::)
« Siste redigering: 27. Aug. 2008, 13:33 av lgrinde »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 27. Aug. 2008, 13:34 »
Hadet bra! En ving som ikke klarer å slå innlegg eller gå forbi en mann finnes det nok av. Jonas på høyre og Zog på venstre, problem solved!!

Aldri vært noen stor fan av Milner så dette er helt greit, håper vi henter SWP eller Ciljan :)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #103 på: 27. Aug. 2008, 13:40 »
Synd, men er ikke uerstattelig. Langt ifra. Jeg skjønner derimot ikke hvorfor han plutselig vil forlate oss? Kontrakt hadde han kanskje blitt tilbudt litt seinere, og det går, hvertfall for oss utenforstående, godt både sportslig og økonomisk med klubben etter Ashley's og Keegan's inntog i klubben. Er bare litt forundra, og håper Milner kommer med en grunn.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 27. Aug. 2008, 13:50 »
Hadet bra! En ving som ikke klarer å slå innlegg eller gå forbi en mann finnes det nok av. Jonas på høyre og Zog på venstre, problem solved!!

Aldri vært noen stor fan av Milner så dette er helt greit, håper vi henter SWP eller Ciljan :)

Hahaha då såg du ikkje kampen i går!?! Har SWP so mykje bedre innlegg? Jobbar Ciljan so mykje bedre? Nei, nei og nei...

Skal vi klatra på tabellen sidan i fjor so er ikkje å selja Milner rette vegen å gå.