20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 63851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Milner...
« Svar #105 på: 27. Aug. 2008, 14:00 »
Tror årsaken til dette er veldig enkel. Milner er ettertraktet hos blant annet Villa, han har startet sesongen bra og han vil ha en bedre kontrakt som er i samsvar med hans siste prestasjoner og hans lojalitet til klubben.  Når castle ikke viser interesse i å bedre kontrakten for å a)vise Milner at han er verdifull for klubben og b)eliminere interesserte klubber er det en risiko for at spilleren ber om transfer request.

Akkurat det samme ville ha skjedd med Santa Cruz også, tror jeg, hvis det ikke var for at Blackburn ga ham en bedre kontrakt.

Men hvis Milner drar, har vi ingen gode høyrekanter igjen og det er et problem. Kanskje vi får inn SWP, da hadde jeg vært fornøyd.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 27. Aug. 2008, 14:02 »
Hadet bra! En ving som ikke klarer å slå innlegg eller gå forbi en mann finnes det nok av. Jonas på høyre og Zog på venstre, problem solved!!

Aldri vært noen stor fan av Milner så dette er helt greit, håper vi henter SWP eller Ciljan :)

Hahaha då såg du ikkje kampen i går!?! Har SWP so mykje bedre innlegg? Jobbar Ciljan so mykje bedre? Nei, nei og nei...

Skal vi klatra på tabellen sidan i fjor so er ikkje å selja Milner rette vegen å gå.

Mener du kampen mot et elendig Championship lag? Ja, Milner var god i den kampen, men det var alle andre også (unntatt Geremi).

SWP har ikke mye bedre innlegg, men han klarer hvertfall å utfordre en mann, Milner snur å passer bakover 95% av gangene. I tillegg så er SWP relativt mye kjappere. Milner er en vanvittig overhypet spiller, hva har han egentlig å vise til? Hvorfor er han så god? Han glimter til i enkeltkamper, men han til gode å være en en viktig brikke i puslespillet.

Han kan lett erstattes!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 27. Aug. 2008, 14:03 »
Tror årsaken til dette er veldig enkel. Milner er ettertraktet hos blant annet Villa, han har startet sesongen bra og han vil ha en bedre kontrakt som er i samsvar med hans siste prestasjoner og hans lojalitet til klubben.  Når castle ikke viser interesse i å bedre kontrakten for å a)vise Milner at han er verdifull for klubben og b)eliminere interesserte klubber er det en risiko for at spilleren ber om transfer request.

Akkurat det samme ville ha skjedd med Santa Cruz også, tror jeg, hvis det ikke var for at Blackburn ga ham en bedre kontrakt.

Men hvis Milner drar, har vi ingen gode høyrekanter igjen og det er et problem. Kanskje vi får inn SWP, da hadde jeg vært fornøyd.

Ikke glem Jonas, han spilte på høyrekant i Mallorca og for Argentina!

En midtbane med Zog på venstre og Jonas på høyre. Samt at Enrique på venstreback er for meg en MYE bedre løsning enn det vi har gjort de siste kampene.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 27. Aug. 2008, 14:10 »
Du har et poeng der da Kesse, glemte Jonas.  Forrige sesong var overhodet god fra Milner sin side. Hadde han bedt om å bli solgt da hadde jeg ikke reagert, men nå ser det endelig ut som at han leverer varene. Jonas på høyre og Duff/Zog på venstre er ingen dårlig løsning. Problemet er da at vi mangler dekning på høyresiden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 27. Aug. 2008, 14:11 »
Hadet bra! En ving som ikke klarer å slå innlegg eller gå forbi en mann finnes det nok av. Jonas på høyre og Zog på venstre, problem solved!!

Aldri vært noen stor fan av Milner så dette er helt greit, håper vi henter SWP eller Ciljan :)

Hahaha då såg du ikkje kampen i går!?! Har SWP so mykje bedre innlegg? Jobbar Ciljan so mykje bedre? Nei, nei og nei...

Skal vi klatra på tabellen sidan i fjor so er ikkje å selja Milner rette vegen å gå.

Mener du kampen mot et elendig Championship lag? Ja, Milner var god i den kampen, men det var alle andre også (unntatt Geremi).

SWP har ikke mye bedre innlegg, men han klarer hvertfall å utfordre en mann, Milner snur å passer bakover 95% av gangene. I tillegg så er SWP relativt mye kjappere. Milner er en vanvittig overhypet spiller, hva har han egentlig å vise til? Hvorfor er han så god? Han glimter til i enkeltkamper, men han til gode å være en en viktig brikke i puslespillet.

Han kan lett erstattes!

Må jo le litt når du seriøst meinar han LETT kan erstattast. Korleis begrunnar du det? Når Milner er ein av våre beste spelarar, også ifølge KK, som meinar at Milner aldri i verden skal selgast. Og når du ser på den syyyyyltynne stallen vår, og det faktum at det er ikkje lett få inn noken nye om dagen. Og i tillegg til dette er det kun få dagar att av transfervindauget!
Fortsatt LETT og erstatte han?
Milner har starta sesongen veldig godt og verte bedre og bedre for kvar kamp. Cup er cup, INGEN kamp der er enkle!
Eg vil beholda Milner, og derfor skal vi tilby han ein mykje bedre kontrakt. Håpar du har rett InspectorC! ::)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 27. Aug. 2008, 14:15 »
Jeg mener han lett kan erstattes ja, hvis vi får 8MP eller mer for Milner "raner" vi den klubben som kjøper han.

Det er flust av spillere som kan komme å gjøre en bedre jobb en Milner. SWP er et alternativ, Joaquin er en annen....

Men jeg er enig i at stallen vår er altfor tynn, men siden Milner er en erkedust som venter til det er 4 dager igjen av transfervinduet før han leverer transfersøknaden ( mest sannsynlig for at Newcastle skal få minst mulig for han ), så ser jeg enten at vi ikke selger han, eller bruker han som backup helt til en klubb faktisk betaler godt.

En ting er sikkert, vi MÅ ha en erstatter. Men det er ikke fordi Milner er god, men fordi Milner er medlem av en tynn tynn tropp! Og si meg, hva har Milner gjort for Newcastle? Hvorfor fortjener Milner en bedre kontrakt i år når han fikk en ny i fjor? Hva i huleste har han bevist dette siste året??!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 27. Aug. 2008, 14:18 »
This frees space up for Jonas to play on the right and allows Zog to play where he belongs. Use any money to bring in a CM.

Enig med han her, hentet fra NO.

Hvis dere leser denne tråden ser dere at ca 90% av Newcastle supporterne i England er likegyldige til at han drar, så er ikke så mange som mener han er uberviktig,.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #112 på: 27. Aug. 2008, 14:22 »
Delvis enig med Kesse her,   aldri vært noe stor fan av Milner. Hadde store forventninger til han men føler han har stagnert noe. 
Nu har han riktig nok startet denne sesongen meget godt, og tror han vil kunne fortsette å blomstre under KK.   Så er imot salg av han slik situasjonen er idag ihvertfall.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 27. Aug. 2008, 14:31 »
Om jeg tenker på Milner, så tenker jeg på alle de håpløse langskudda hans. Synd han er engelsk bare.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 27. Aug. 2008, 14:31 »
Ja da er vel han på vei til Villa og kommer sikkert til å gjøre det bra der. Maritn O'Neil har jo siklet etter han siden vi greide å beholde han i sitse liten for to år siden. Skulle ønske han skulle bli klubben, men er på langt nær uerstattelig. Han er ikke spesielt rask, ikke veldig god til å drible og slår heller ikke gode innlegg. Han jobber bra, men mangler ekstrem egenskapene til å bli en klassespiller. Har vært snakk om en overgangssum på £9 m før og hvis vi får det skal vi være fornøyde nå som han vil bort.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 27. Aug. 2008, 14:32 »
Er dere virkelig så dumme at en spiller som har over 30 u21 landslagskamper for England og er ønsket er Villa og Liverpool lett kan erstattes? Han er bare 22 år og utvikler seg stadig, han jobber som en helt hver kamp.
an sparker ikke Bobby Robson??

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 27. Aug. 2008, 14:32 »
Utrulig synd for klubben dette. Milner har vore ein av våre beste spelarar dei siste sesongane, og var utvilsomt vår beste spelar i 2006/2007-sesongen. Å påstå at Milner ikkje har gjort noko for Newcastle er jo berre heilt bak mål! Hadde alle spelarane hatt samme innsats og mot som Milner kunne vi nådd langt.

Ferdighetsmessig er Milner ein bra spelar, ikkje fantastisk, men god, og er fortsatt berre 22 år, og er i tillegg engelsk. Vi kan sikkert skaffe ein jamngod spelar, men tvilar sterkt på at vi rekker å finne den i løpet av dei 4 neste dagane.

Kan ikkje fatte at folk kan trekke positive konklusjonar ut av dette her.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 27. Aug. 2008, 14:34 »
Faen asså! Han kunne ikke tenkt på å skrive avskjedsøknaden sin litt før!!!!!!!!!! For faen asså....dette er maks uprofft av en spiller jeg respekterer veldig høyt, eller gjorde....for fra nå av er Milner ei jævla fitte og en sviker, for det går ikke an å oppføre seg slik!!

Nå må vi jobbe knallhardt for å finne enda en spiller å hente inn til vår syltynne stall...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 27. Aug. 2008, 14:40 »
Hvis jeg skulle tippe så tipper jeg Milner kanskje har halvparten av lønna til Smith. Milner har bedt om ny kontrakt hele sommer, og klubben mener han er verdt over 10mp og da må man betale spilleren deretter også. Selg Smith og gi Milner en bedre kontrakt.
an sparker ikke Bobby Robson??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 27. Aug. 2008, 14:43 »
Hvis jeg skulle tippe så tipper jeg Milner kanskje har halvparten av lønna til Smith. Milner har bedt om ny kontrakt hele sommer, og klubben mener han er verdt over 10mp og da må man betale spilleren deretter også. Selg Smith og gi Milner en bedre kontrakt.

Litt sent nå, eller hva tror du?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM