20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #285 på: 09. Mai 2008, 14:31 »
Selvsagt. Taylor er et veldig stort stoppertalent og mange klubber følger nok med på situasjonen, men tviler på at de har tenkt å svi av mange millioner pund på han nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 09. Mai 2008, 14:54 »
Hehe, om det forferdelige skulle skje at Tayls ikke skriver under trenger de ikke svi av stort. Men det får vi alle tro at ikke skjer!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #287 på: 09. Mai 2008, 16:37 »
Føler meg bombe sikker på at Taylor vill skrive under så det tar jeg ganske så knusende med ro ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 09. Mai 2008, 20:02 »
Nå skal jo Jimenez ha startet forhandlingene med Tayls, så da satser jeg på at det går i orden i løpet av sommeren.
Owens forhandlinger starer i kjølvannet av søndagens seriefinale mot Everton, om vi skal tro lokalpressen.

Ingen grunn til bekymring, med andre ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #289 på: 09. Mai 2008, 20:21 »
Owens forhandlinger starer i kjølvannet av søndagens seriefinale mot Everton, om vi skal tro lokalpressen.

Owen har fått tilbud for flere uker siden. £120.000 i uka.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 09. Mai 2008, 20:31 »

Vet du om han har gitt signaler om hvorvidt han blir værende eller ikke?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #291 på: 09. Mai 2008, 20:41 »

Såpass. Jeg synes huske jeg leste i en nettartikkel i The Journal her om dagen, når jeg skulle skrive en sak på forsiden, at forhandlinger med Owen skulle starte i kjølvannet av Everton-kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #292 på: 09. Mai 2008, 20:57 »
Vel...kallenavnet kommer fra jobben  ;)
Har du noe fortid fra Gumpen?

Når det gjelder Taylor så regner jeg med han blir ut karrieren i Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 09. Mai 2008, 21:15 »
Taylor som sko hadt denne lønna. Owen kommer garantert til og brekke beinet veka etter han signerer ny kontrakt. Håper dei har ein klasul angående skade ialfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 09. Mai 2008, 21:44 »

Har tilbragt 8 år der

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #295 på: 09. Mai 2008, 22:12 »

Har tilbragt 8 år der
Ok, mulig du har jobbet sammen m brodern da - han jobbet der i mange år på 90-tallet

Men nå ramler vi vel VEEEEEELDIG langt unna topic her ;D

Steven Taylor tipper jeg signerer ny kontrakt før vår kjære nasjonaldag!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #296 på: 16. Mai 2008, 18:12 »
Ja Taylor er den spillern man nesten regner med vill bli i klubben for resten av sitt fotball liv.Med mindre såklart han blir skvisa ut av klubben eller lignende men det tviler jeg veldig sterkt på vill skje ever.Så ligger nok en ny kontrakt rett rundt hjørnet :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 18. Mai 2008, 18:52 »
TeamTalk skriver i dag at Hammers er ute etter godeste Tayls. Det er vel dog NOTW som er hovedkilden, hvilket gjør at en ikke nødvendigvis skal legge for mye i det.
Uansett, nå syns jeg de høye herrer må få fingrene ut av rompa og skaffe signaturene til Tayls og Owen.

Kilde
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 18. Mai 2008, 22:39 »
mort og gjengen har vel sagt at dei skal hovedsaklig satse på unge lovandes spillere så viss dei selge taylor blir eg veldig overraska..
- carry on!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #299 på: 19. Mai 2008, 02:35 »
TeamTalk skriver i dag at Hammers er ute etter godeste Tayls. Det er vel dog NOTW som er hovedkilden, hvilket gjør at en ikke nødvendigvis skal legge for mye i det.
Uansett, nå syns jeg de høye herrer må få fingrene ut av rompa og skaffe signaturene til Tayls og Owen.

Kilde
'

Det tar jeg med en stor klype salt.Gud veit å hvor mange klubber Taylor har blitt linka til nå.Men Taylor selv har jo sagt at Newcastle er den eneste klubben for han også..såklart er nok ganske mange interisert i han men han forsvinner ikke ;).