20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #300 på: 19. Mai 2008, 19:32 »
Jeg synes absolutt det er på tide at vi får underskriftene til Owen og Taylor ned på et papir snarest mulig, så vi kan begynne å konsentrere oss om andre ting.
Jeg liker ikke å lese nettartikler fra The Journal som sier at Taylor er milevis unna ny kontrakt i øyeblikket.
Liker heller ikke å lese at Owen må gå kraftig ned i lønn, og at det kan bli aktuelt å gjøre fire år om til to år, for å få partene til å bli enige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #301 på: 19. Mai 2008, 23:50 »
Ja enig der.Er jo ikke noe vitts i å vente.Er bare å underskrive fort som mulig der..så hvorfor drøyer det?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 01. Juni 2008, 02:30 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=95754

Er det ikkje bare og sette seg ned og signere avtale med fyren.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 01. Juni 2008, 05:44 »
Jeg liker ikke hvordan klubben opererer om dagen. Vi er jævla treige på overgangsmarkedet, og vi har enorme problemer med å komme i gang og få unnagjort "enkle ting" som kontraktene til de viktigste spillerne våre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #304 på: 01. Juni 2008, 08:37 »
Det er ennå leeeeenge til sesongen sparkes igang igjen, så jeg har ennå ikke noe form for "panikk". Tipper vi kommer med signeringer (også av Taylor) i god tid før sesongen sparkes igang igjen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. Juni 2008, 11:56 »
Jeg har større forventninger for transfervinduet enn at vi skal klare å komme til enighet om ny kontrakt med Steven Taylor...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 01. Juni 2008, 12:07 »
Taylor er eg ikkje så bekymra for, føler meg sikker på at han signerar. Om han ikkje gjer det synd, men ikkje skandale. Owen derimot er eg stygt bekymra for.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 01. Juni 2008, 12:34 »
Visst faen er det skandale om me ikkje signerer kontrakt med Taylor.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

RHCP14

• Gjest
« Svar #308 på: 01. Juni 2008, 13:01 »
Einig i det! Det er skandale om vi ikkje får signert kontrakt med Taylor. Ikkje berre er han ung og lovende, han er også eit produkt av Newcastle-akademiet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #309 på: 01. Juni 2008, 13:33 »
etter min meining så har taylor det største potensialet vi har hatt i en forsvarspiller siden woodgate.. om vi ikkje gir han ei ny kontrakt så vill det vert en skandale ja!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 01. Juni 2008, 13:44 »
Jeg liker ikke at vi setter så liten pris på en grenseløs lojalitet til klubben at vi tar Taylor for gitt.
Nå er det ikke sikkert det er taktisk riktig av Taylor i en slik sammenheng å si at han ikke har noen planer om å dra sin vei, og at han ikke vil noe som helst annet enn å spille fotball for Newcastle. Men igjen, det motsatte gjør seg ikke det heller.

Men når det er sagt, vi tåler å vente litt med Taylor, men vi tåler ikke å vente med Owen, som helst burde ha signert for en måned siden.

Men vi må få fingeren ut av ræva. Jo lenger vi venter, jo større sjanse er det for at vi blir sittende igjen med Svarte-Per.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 01. Juni 2008, 15:46 »
Skandale dersom både vi mister Owen og Tayls på grunn av dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 01. Juni 2008, 16:45 »
leste en artikkel på nufcblog som var ganske interesangt... Det virker som om ashley vil kvitte seg med top earners før han signerer taylor og owen fordi då har dei bedre kontroll på lønnssystemet. No når emre er solgt, mens det virker som om duff og smith er på vei sammen med carr ramage ameobi cacapa. Ingen dum ide etter mi meining

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 01. Juni 2008, 17:21 »
Absolutt ikke. Men det bør gå fort!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #314 på: 01. Juni 2008, 17:23 »
leste en artikkel på nufcblog som var ganske interesangt... Det virker som om ashley vil kvitte seg med top earners før han signerer taylor og owen fordi då har dei bedre kontroll på lønnssystemet. No når emre er solgt, mens det virker som om duff og smith er på vei sammen med carr ramage ameobi cacapa. Ingen dum ide etter mi meining

Tror dette er meget smart av Keegan. I utgangspunktet sa Keegan at han ikke ville gjennomføre store utskiftninger i stallen foran neste sesong, men på grunn av at London-gutta vil ha lavere lønnskostnader, er han nødt til å gjøre ting på en ny måte. Jeg ser gjerne at vi kvitter oss med middelmådigheter som Duff, Smith, Cacapa, Rozehnal og Ameobi slik at vi kan sikre oss Owen og Taylor. Satser vi på unge talenter, har vi råd til å kvitte oss med mange spillere som hever feite lønninger. Spillere som Gomis, Turan, Sessegnon, M'Bia, Emana og Larsson vil kreve mye mindre lønninger enn det etablerte superstjerner gjør, og jeg tror Ashley har skjønt at dette er veien å gå for å gjøre oss til et topplag igjen.