20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 225498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #315 på: 02. Juni 2008, 17:42 »
Hvis vi faktisk lykkes med dette, og får inn de gode spillerne vi sikler etter, så er jo alt bra.
Men jeg vil nok sitte og bite negler hele forbanna sommeren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #316 på: 03. Juni 2008, 22:22 »
Hvis vi faktisk lykkes med dette, og får inn de gode spillerne vi sikler etter, så er jo alt bra.
Men jeg vil nok sitte og bite negler hele forbanna sommeren.

Uff ja.Det er akuratt det.Om vi lykkes!.Gjør vi ikke det...vill jeg ikke tenke på en gang. ::).Ting må jo abosolutt være på hel spenn hele veien her. :-\

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #317 på: 04. Juni 2008, 12:30 »
Klarer vi ikke å komme til enighet med byens største stjerneskudd siden Big Al, er det intet mindre enn en stor skandale.
Rett og slett en stor skam om vi ikke klarer å gi Steven Taylor,fremtidens kaptein, en ny langtidsavtale. Taylor ønsker å bli, fansen ønsker å beholde han. Da bør sannelig klubbens ledelse klare å legge et akseptabelt tiolbud på bordet og få Taylor`s signatur også.

Det er faktisk nesten så jeg ville begynt å gråte om vi lar Taylor glippe. Vi trenger unge fremadstormende Geordier som virkelig elsker klubben i laget. Og når da i tillegg Geordie boy Taylor er et av de største stoppertalentene i landet, så kan vi ikke slippe han.
Håper for all del ny kontrakt er signert i løpet av denne måneden.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 25. Juni 2008, 18:32 »
Taylor close to new Magpies deal 

Steven Taylor has revealed he is close to agreeing a new deal with Newcastle after owner Mike Ashley stepped in to try and secure the defender's future.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7473872.stm

Da får vi håpe dette endelig ordner seg. Veldig viktig å få med Taylor videre.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #319 på: 25. Juni 2008, 22:02 »
Som forventet

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 26. Juni 2008, 16:30 »
Men heisann. Det er altså Mike Ashley som går inn og får på plass en avtale med Taylor.
Den mannen ser virkelig ikke ut til å gjøre oss noen tjenester, så gnien som han er...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #321 på: 26. Juni 2008, 20:43 »
ja det er helt latterlig at alle skal gå å hetse ashley for han er så gnien og ikkje henta dei og dei spillerane før em.. skulle jo tru at så lenge ashley la pengane på bordet så kom alle i heile verden til oss.........

BallaJazz

• Gjest
« Svar #322 på: 27. Juni 2008, 08:34 »
ja det er helt latterlig at alle skal gå å hetse ashley for han er så gnien og ikkje henta dei og dei spillerane før em.. skulle jo tru at så lenge ashley la pengane på bordet så kom alle i heile verden til oss.........

Vell..At Ashley må se å legge  penger på bordet hvis vi skal snakke om å komme opp på den bedre halvdelen er uten tvil!.Men å bruke dem riktig er viktig og uansett så må det legges rikelig med penger på bordet.Ikke i Chelski stil nei men kvalitet koster!.Å tro at vi vill greie å skape et storlag med  gnukkne lønninger funker ikke mener jeg!.

Men er på tide at Taylor får en ny kontrakt!.Han MÅ vi få signert en ny kontrakt med.
« Siste redigering: 27. Juni 2008, 08:44 av BallaJazz »

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #323 på: 27. Juni 2008, 10:22 »
vel kem har sagt at ashley ikkje har lagt pengane på bordet?? han la vel 20 mill+ for modric.. han har jo lagt inn et bud på arshavin... og det er ganske så sikkert at han har lagt inn bud på arda.. så det står nok ikkje så masse på ashley det går på kem som har lyst å spille for newcastle... .

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 27. Juni 2008, 17:04 »
vel kem har sagt at ashley ikkje har lagt pengane på bordet?? han la vel 20 mill+ for modric.. han har jo lagt inn et bud på arshavin... og det er ganske så sikkert at han har lagt inn bud på arda.. så det står nok ikkje så masse på ashley det går på kem som har lyst å spille for newcastle... .
Budene på Arshavin og Turan er vel kun rykter. Ingenting som har blitt bekreftet her.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #325 på: 27. Juni 2008, 18:21 »

Hvorvidt hvor mye penger han er villig til å legge på bordet eller ikke.Det får vi se når transfer vinduet stenger!.Da får vi se resultatet.Som danield også sier.At det skal ha blitt lagt bud på de to er bare rykter uten noe som helst bekreftelse på at det virkelig er faktum.Arshavin å Turan får vi ved veldig stor sannynelig IKKE.Dem havner nok iblandt de store vill jeg tro.Det er plenty av spillere som vill spille for oss..ikke de fleste top names nei men finnes da mange gode fotballspillere.

Det gjelder å lete riktig å gjøre de riktige kjøpa men også være villig til å punge ut for det.Det finnes en mellomting..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 27. Juni 2008, 18:28 »
Jeg er sikker på at Ashley legger penga på bordet hvis vi finner de beste spillerene. Hvorfor skulle han gidde å slette all gjelden vår, for så å bare la skuta synke? Selvfølgelig er det også i hans interresse å få denne klubben fremover! Og jeg er overbevist om at spillerene kommer i løpet av juni.

Når det gjelder Taylor sin kontrakt, er det skuffende at Ashley & co har ventet så lenge med å starte forhandlingene etter at de brøt sammen i fjor høst, men så lenge begge parter var innstilte på en løsning så er det greit nok. Det er verre med Owen, selv om jeg tror vi har en bra mulighet til å komme i havn....men jeg skal seriøst flagge med Newcastle flagget mitt i flaggstanga, når den dagen hvor han signerer en ny kontrakt forhåpentligvis kommer..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 27. Juni 2008, 22:04 »
poenget mitt er ikkje at det er sikkert at vi har lagt inn bud, men at vi ikkje veit om det er lagt inn bud eller ikkje så det blir for dumt å spekulere i om viss ashley hadde lagt penga på bordet for lenge så hadde vi hatt den og den..

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 28. Juni 2008, 12:21 »
Jeg er sikker på at Ashley legger penga på bordet hvis vi finner de beste spillerene. Hvorfor skulle han gidde å slette all gjelden vår, for så å bare la skuta synke? Selvfølgelig er det også i hans interresse å få denne klubben fremover! Og jeg er overbevist om at spillerene kommer i løpet av juni.

Når det gjelder Taylor sin kontrakt, er det skuffende at Ashley & co har ventet så lenge med å starte forhandlingene etter at de brøt sammen i fjor høst, men så lenge begge parter var innstilte på en løsning så er det greit nok. Det er verre med Owen, selv om jeg tror vi har en bra mulighet til å komme i havn....men jeg skal seriøst flagge med Newcastle flagget mitt i flaggstanga, når den dagen hvor han signerer en ny kontrakt forhåpentligvis kommer..

Om Ashley har slettet 500 millioner av gjelden betyr jo bare at han slipper å betale renter av den delen av lånet og ved et evt fremtidig salg av klubben vil han få igjen det han har nedbetalt av lånet. For meg virker Ashley som en gnier men jeg håper jeg kan smile av mine kritiske uttalser den 1 sept. 2008.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #329 på: 03. Juli 2008, 21:01 »
Er det Taylors hus som er til salgs???

http://www.sandersonyoung.co.uk/buy/view.aspx?pr=8974
Ja heia gutta!