20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steven Taylor  (Lest 223832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Steven Taylor
« Svar #225 på: 26. Feb. 2008, 00:26 »
Glemte å legge disse til i mitt forrige innlegg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Det er ikke mulig å legge til litt spøkefull info uten disse for da blir de tolket som kritikk  ;) But...hey! That's how this forum is!

Selvfølgelig er Steven Taylor geordie!!

Han ble født i London, men flyttet tilbake til Newcastle bare noen uker etter hans fødsel. Bodd hele livet sitt på tyneside..Selvsagt er han geordie selv om han bodde tre uker av livet sitt i London.

Ikke si det til hardbarkede Geordies. Den gamle definisjonen på Geordie er at en skal være født innen 170(?)meter nord for Tyne. Etter hvert som sykehusene overtok så ble definisjonen endret til at man må være født og oppvokst på nordsiden av Tyne, sør for Gosforth, øst for Denton.

Media har brukt Geordie som betegnelse på enhver som bor i byen (Også omfattet Gatesheat, Blaydon og tilstøtende områder på feil side av elven) samt alle som er tilhenger av NUFC.

Per i dag er den "ofisielle" definisjonen jeg har hørt fra harde Geordies at en skal være født i Newcastle samt ha trødd sine første år i området nevnt ovenfor. Mener å huske det er snakk om 8-10 år før man er "skikkelig" Geordie.

Greit radar.....da er ikke Alan Shearer geordie heller da!! Han er nemlig født i Gosforth. Både media, og t.o.m newcastle sin egen hjemmeside omtaler Taylor som geordie. Jeg driter i om han bodde tre uker av livet sitt i london....Han har levd hele livet sitt i Newcastle, han er geordie...har aldri hørt noen i Newcastle nekte for at Taylor er geordie.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #226 på: 26. Feb. 2008, 14:59 »
Hvem faen bryr seg om de er Geordier eller whatnot. Så lenge de spiller bra kan de være fra Bagdag for alt jeg bryr meg,

BallaJazz

• Gjest
« Svar #227 på: 26. Feb. 2008, 16:51 »
Synes at Taylors uvikling så langt har stagnert litt men kan jo såklart fortsatt forbrede seg.Han har ikke imponert i år som resten av forsvaret å laget så kan mye ha med det å gjøre også.Men skal bli intresangt å se i fremtiden hvilken vei han utvikler seg.Om det blir på det bedre eller stående hvor han er nå..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 26. Feb. 2008, 17:00 »
Synes at Taylors uvikling så langt har stagnert litt men kan jo såklart fortsatt forbrede seg.Han har ikke imponert i år som resten av forsvaret å laget så kan mye ha med det å gjøre også.Men skal bli intresangt å se i fremtiden hvilken vei han utvikler seg.Om det blir på det bedre eller stående hvor han er nå..

Jeg vet ikke om jeg vil si at han har stagnert, men noe av problemet er at han har vært den beste midtstopperen i klubben siden han var 19-20år. Han har ikke hatt noen læremester og lederskikkelse å støtte seg på siden Jonathan Woodgate var hos oss. Og de spilte ingen obligatorisk kamp sammen heller. Taylor har fått litt for mye ansvar i ung alder og prestasjonene har variert altfor mye. Ta John Terry som et eks, når han var like gammel som Taylor så hadde han spillere som Frank Lebouf og Marcel Desailly rundt seg..Han tok steget mot toppen mer gradvis, og jeg vil ikke si at Terry nådde verdensklasse standard før han var fylt 25 år. Kan vi få inn en erfaren lederskikkelse på stopperplass, a la Daniel van Buyten eller kanskje Wes Brown så tror jeg det vil hjelpe Steven Taylor masse. Jeg tror Steven Taylor kan bli en spiller som kan få mangfoldige landskamper for England, men klubben må gi han den hjelpen han trenger på veien og i mine øyne har det ALDRI skjedd fordi Taylor har stort sett spilt sammen med brask i midtforsvaret.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 26. Feb. 2008, 17:13 »
Helt korrekt, kø1. Taylor har dessverre vært vår beste forsvarsspiller helt siden han fikk sin debut på førstelaget.
Å måtte være veileder for en spiller som er 5-6 år eldre enn deg (Titus Bramble) er ikke akkurat den beste måten å lære på, når du bare er 19 år gammel.
Rio Ferdinand utviklet seg under trygge omgivelser i West Ham og Leeds, før han var god nok til å være sjefen i Man Utds midtforsvar.
John Terry hadde som sagt Marcel Desailly til å hjelpe seg. Og alle vet hvem Marcel Desailly er, og hva han sto for som fotballspiller.

Hvis Wes Brown hadde måttet klare seg helt på egenhånd i Man Utd fra han var 20 år gammel, og vært SJEFEN i forsvaret dems, omgitt av idioter. Ville han da vært så god som han er i dag?

Vi må hjelpe Taylor før det er for sent. Venter vi 2-3 år med å gi ham en skikkelig bauta å lene seg på og lære av, så er det for sent. Da blir Taylor i beste fall en ny Andy O'Brien. Ender altså opp som en nomade i bunnlagene i PL.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 26. Feb. 2008, 23:28 »
Amen! Har ropt om en lærermester ala Woodgate i lange tider, og dette er nødvendig for en Steven Taylor, dersom hans store potensiale skal utløses. Sol Campbell ville vært bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #231 på: 02. Mars 2008, 17:46 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3224595,00.html

Tayls sutrer om kontrakt...igjen.

Greit nok. Han spiller fast på a-laget, der mange spillere har veldig mye mer i lønn. Tror faktisk han overvuderer seg selv (sammen med en sulten far). Idèen om en læremester tror jeg er veldig god. Ser ikke på han som et tilnærmet ferdig produkt engang, men mye potensiale... Posisjonering er kanskje noe av det som jeg vil peke mest på, noe som vil bli bedre med erfaring.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 02. Mars 2008, 17:49 »
Hvis det er sannhet i ryktene om at Ramage vil bli tilbudt en ny kontrakt bør også Taylor få en ny kontrakt fort som fy. Ellers blir jeg virkelig sjokkert.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Mars 2008, 18:13 »
Han sier jo at han ikke føler seg verdsatt av styret (Mort?)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 02. Mars 2008, 18:16 »
Mort skulle faen ikke hatt noe å si i slike saker i det hele tatt. Han eier jo ikke erfaring innen fotball.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 02. Mars 2008, 19:20 »

Det var mange som trodde bunnen var nådd under Fat Fred.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #236 på: 02. Mars 2008, 21:55 »

Jeg vet ikke om jeg vil si at han har stagnert, men noe av problemet er at han har vært den beste midtstopperen i klubben siden han var 19-20år. Han har ikke hatt noen læremester og lederskikkelse å støtte seg på siden Jonathan Woodgate var hos oss. Og de spilte ingen obligatorisk kamp sammen heller. Taylor har fått litt for mye ansvar i ung alder og prestasjonene har variert altfor mye. Ta John Terry som et eks, når han var like gammel som Taylor så hadde han spillere som Frank Lebouf og Marcel Desailly rundt seg..Han tok steget mot toppen mer gradvis, og jeg vil ikke si at Terry nådde verdensklasse standard før han var fylt 25 år. Kan vi få inn en erfaren lederskikkelse på stopperplass, a la Daniel van Buyten eller kanskje Wes Brown så tror jeg det vil hjelpe Steven Taylor masse. Jeg tror Steven Taylor kan bli en spiller som kan få mangfoldige landskamper for England, men klubben må gi han den hjelpen han trenger på veien og i mine øyne har det ALDRI skjedd fordi Taylor har stort sett spilt sammen med brask i midtforsvaret.

Ja men det sier jo seg selv.Såklart ville han blitt bedre med en ledersikkelse ved siden av seg!-Men som forsvaret er nå så blir han jo å stagnere noe for han har akuratt ingen ledersikkelse til å guide ved sin side.Men vi forse.Han er fortsatt ung å kan forsatt utvikles i riktig rettning med den rette personen ved siden av seg men såklart hans utvikling nå i fremtiden kommer jo mye annpå hvem han har ved sin side.Så for hans sin del som for resten av laget å ikke minst forsvaret så trenger vi sårt en leder der bak.Så får man håpe at det blir kjøpt når transfer vinduet åpner nå.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #237 på: 03. Mars 2008, 08:23 »
Steven Taylor er og forblir ein squad player. Bramble.no 2 de lux. Klønete.  Vil han vekk, greit for meg. KJøp heller ein bauta av ein forsvarer.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 03. Mars 2008, 11:10 »
Steven Taylor er og forblir ein squad player. Bramble.no 2 de lux. Klønete.  Vil han vekk, greit for meg. KJøp heller ein bauta av ein forsvarer.

Er det bestikkelser og drapstrusler han har brukt for å bli kaptein på Englands U21 lag, da? Man blir ikke det helt uten videre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 03. Mars 2008, 12:15 »

Dummaste eg ha høyrt på lenge, og det seie ein del når eg lese kva folk skrive her inne kvar dag.