20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland-Newcastle  (Lest 61535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #240 på: 19. April 2006, 19:04 »
Hvis Bellamy skorer selvmål i kveld så skal jeg tilgi han alt!:) Go Birmingham!!!

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #241 på: 19. April 2006, 23:26 »
Her kan dere laste ned min filmsnutt av straffen:

http://rapidshare.de/files/18439316/P_skeferie_i_Newacstle_06.avi.html

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Sunderland-Newcastle
« Svar #242 på: 20. April 2006, 09:38 »
Sitat fra: "AFC"
Blackburn:
Brimingham B
Charlton B
Chelsea H
Man. City H

Wigan:
Fulham B
Pompey H
Arsenal B

Bolton:
Charlton H
Hottentottenscum B
M'boro H
Birmingham H

kan virke som om Bolton kan bli laget vi skla slåss mest mot...Vi har Chelsea i siste kamp,men da har de nok vunnet ligaen allerede, om ikke blir det tøft. Wigan har igjen et ganske tøft program med Fulham og Arsenal borte.Birmingham er jeg redd (redd... hmmm whaewa..) har for tøft program for at de skal ha noe håp om å klare seg, selv etter seieren mot Blackburn i går, Mark HUghes sa Blackburn ga bort seieren, og virket som om det var Blackburn som styrte det meste (selv om jeg ikke så den...)
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #243 på: 20. April 2006, 13:22 »
Med tre kamper igjen, hvorav to av dem er mot Birmingham borte og Chel$kij hjemme, er nok Newcastle svært avhengig av hvordan de andre lagene ender sine kamper. Birmingham vil slåss med nebb og klør for å holde seg oppe - slike lag er aldri lett å spille mot.
Hjemme mot WBA skal det være 3p. Med maksimalt 9p men kanskje realistisk 5p vil NUFC ende opp med maks 60p, realistisk sett kanskje 56p.

Wigan vil nok ta fra ett til 3p, tror fort de taper minst én av kampene mot Fulham og Pompey, og vi skal banke dem i den aller siste kampen på Highbury. Har et par høner å plukke med dem...
Så da ender de på 54p.

Blackburn er det vanskelig å forutse noe om. De tapte jo i går i en jevnspilt batalje (begge lag like dårlige)...
De har Charlton som er ujevne (2-2-1) borte, kan fort droppe poeng der. Men tror de klarer å få med seg iallefall ett. De smeller mot Chelsea som alle andre. Hjelper ikke om Chelsea er seriemester da. City hjemme er nok fort 3p. Om de får 4p ender de på 58 og tar 6.plassen.

Bolton: Vil nok reise seg etter 5 tap før de klarte uavgjort i forrige mot WBA. Tror de tar 3p mot Charton, ryker mot Scum (jeg håper dog Charlton vinner - sorry folkens) men tar 3-4p i de to siste. Da ender de på 55-56p, så de kan fort ende på samme poeng som NUFC, men de har bedre målforskjell (foreløpig).

Selv om Newcastle klarer å ta 9p så er dere avhengige av resultatene til de andre lagene. Blackburn har 3 plussmål mer enn dere, så med ett 0-3-tap på dem og 2 stk 1-0-seirer så kan dere klare 6.plass...blir en spennede innspurt, både i kampen om 4.plassen, kampen om UEFA-plass, og hvem som følger Mackems ned.
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

mackemmania

• Mackem
  • Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #244 på: 21. April 2006, 17:15 »
Da takker jeg for meg for denne sesongen,men kommer sterkere tilbake.Skuffet over at ingen av dere som var på Belfrys tok vare på skjerfet mitt:)Ja det var jeg som gikk etter 1-3.Dere virker som en grei gjeng,men må si det var en noe stille gjeng som satt foran oss i 1 omg:)Årets nedtur for meg denne kampen.Makan til ræva spill.Og så måtte selvfølgelig Shiiiira score.
img]http://www.jagels.com/safc/html/themes/Odyssey/images/logo.gif

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #245 på: 21. April 2006, 17:22 »
Sitat fra: "mackemmania"
Da takker jeg for meg for denne sesongen,men kommer sterkere tilbake.Skuffet over at ingen av dere som var på Belfrys tok vare på skjerfet mitt:)Ja det var jeg som gikk etter 1-3.Dere virker som en grei gjeng,men må si det var en noe stille gjeng som satt foran oss i 1 omg:)Årets nedtur for meg denne kampen.Makan til ræva spill.Og så måtte selvfølgelig Shiiiira score.

And he's out.... Thank god..

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #246 på: 21. April 2006, 17:22 »
Hva med en countdown til når sunderland rykker ned.... så det på nufc.com for 2 år siden... hahahah... morsomt...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #247 på: 21. April 2006, 17:56 »
Ha ha ha. Han gikk stille i dørene ja :lol:
Who else...... Alan Shearer

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #248 på: 21. April 2006, 23:36 »
Sitat fra: "mackemmania"

tok vare på skjerfet. hvem faen vil bli sett med det skjerfet da? det ligger der nok fortsatt. spør i baren! synd vi ikke ses neste år heller.
Andreas Martins

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #249 på: 22. April 2006, 02:46 »
Har sett på scoringen til Chopra en masse ganger nå. Det er helt ubeskrivelig hvor glad han er! Tror nesten han kan få hjerneblødning hver gang jeg ser på klippene... Helt konge :lol:  Håper vi får se flere feiringer som disse. En sann fotballglede som varmer en Newc supporter
Who else...... Alan Shearer