20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland-Newcastle  (Lest 61854 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #225 på: 17. April 2006, 22:37 »
Det har vi en egen, fin, prioritert tråd for:
http://www.newutd.com/forum/viewtopic.php?p=40314#40314

folesvert

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #226 på: 17. April 2006, 22:59 »
... og West HAm tapte ... kunne ikke blitt bedre.

djmattis

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #227 på: 17. April 2006, 23:06 »
Bolton spillte uavgjort!!!!
Genialt!

Bolton er 2 poeng bak med en kamp mindre spillt.
:D

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #228 på: 17. April 2006, 23:21 »
Håper bare Blackburn taper mot Birmingham nå på onsdag. Vi må vel ha 6.plassen for å få uefa cup til neste år.

Får 7.plassen også uefa cup hvis Chelsea tar FA cupen eller går den plassen til den tapende finalisten?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #229 på: 18. April 2006, 01:00 »
Regner med at begge finalelagene måtte ha vært klare for Europacupspill på andre måter...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #230 på: 18. April 2006, 01:00 »
Hvis Blackburn taper enten mot Birmingham eller Charlton har vi tro det eller ei sjansen til å ta 6plassen!! :)

Tror det er slik at Chelsea må vinne FA cupen for at vi skal få uefa på 7 plassen.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Sunderland-Newcastle
« Svar #231 på: 18. April 2006, 10:46 »
Slenger meg på her jeg... På toppen av Newcastle så var jeg på Notodden FK - Årdal 3-1 i går... Kjempe selvmål av Notodden som ga de et håp.. Men det var stort sett det de skapte også...  Notodden - Verdens beste lag - i feil divisjon.... ;)

Foruten Newcastle da... som ER verdens beste lag- bare hatt et rasshøl av en trener og gjort et og annet feil de siste sesongene... så... verdens beste lag - på feil plas på tabellen!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

playah

• Supersub
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #232 på: 18. April 2006, 12:22 »
deilig

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #233 på: 18. April 2006, 13:25 »
Sitat fra: "djmattis"
Er det noen newcastle fans her som var på Belfrys?????
Vi må begynne å sammle oss opp der og stötte laget mere!!!

Enig. Jeg var der!
Andreas Martins

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #234 på: 18. April 2006, 13:28 »
Sitat fra: "Bjørn"
hehe, ja det gjorde det!

Jeg satt helt bakerst på benken der sammen med de Mackems supporterne, jeg hadde Bellamy på ryggen i dag :) vet ikke om du så meg der bak?? jeg var han som ropte SISSYBOY!!!! hele tiden :D og som begynte å synge Luque-sang å sånnt.... du var ikke tilfeldigvis ikke han som hadde den blå drakta med Owen på ryggen?

Vi var stille i første omgang, men det var kanskje ikke så rart:)

Men etter pause tok det helt av! Jeg ble helt vill etterhvert...sang å styra...!! Det var vanvittig deilig!

YOU'RE NOT SINGING ANYMORE!!!!!

Bjørn - DEILIG

satt rett bak han med owen på ryggen. så meg ikke så mye bakover for å si det sånn. men hørte deg godt!
Andreas Martins

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #235 på: 19. April 2006, 12:09 »
Kom hjem fra Newcastle i går etter å ha sett 2 kamper med 6p og 7-2 som resultat. Satt på rad 9 midt bak ene målet på Stadium of Shite - midt i supporterskaren fra Newcastle. (Morsomt innslag: Newcastlefansen hadde klistret klistremerker med "SHITE" i rette fargen over "Light" på nesten alle trafikkskiltene inn mot Sunderland...)
Må nok si at denne opplevelsen kommer svært høyt på listen over fotballøyeblikk i mitt liv.
Virker nok rart at dette innlegget kommer fra en Arsenal-supporter, men dere som kjenner meg, vet at jeg støtter NUFC i 36 av 38 kamper i sesongen - unntaket blir jo nettopp i de to oppgjørene mellom AFC og NUFC :lol: Sånn går det når man er gift med ei NUFC-jente!

Jeg og Beate troppet opp utenfor St.James' kl 1200 for å være med 70 busser til mackem-land. Hadde politieskorte hele veien.
På bussen fikk vi utdelt A4-ark med påskriften "Murray IN". (Disse holdt alle NUFC'ere opp for å håne mackems inne på stadion.)
Vel inne på stadion var det stor stemning, og sanger som "We'll meet again...", "You're the worst team in history", "You're even worse than the last time" og "You're going down with the river" ga gjenlyd på stadion.

Førsteomgang er bare å forbigå i stillhet. For en enorm nedtur etter Wigankampen!
Over til andre omgang. Six minutes of magic. En helt sinnsyk opplevelse.
Jeg sa til Beate i pausen at Chopra kommer inn og scorer 2. Ble bare med ett, men at Rocky snart bør starte foran Ameobi er jeg sikker på etter å ha sett hvordan innhoppene hans bidro til å snu både Wigan og S'land-kampene. Og ingen av oss kan vel fatte hvor mye det betyr for en local-lad som Chopra å score sitt første PL-mål for NUFC mot sine egne supportere i dette lokaloppgjøret. Feiringen hans ga iallefall et innblikk i det....
Helt av tok det da Shearer banket inn straffen. Trist om det var hans siste bidrag til fotballen (som spiller anyway...), men litt av en måte å avslutte karrieren sin på.

Og jeg følte virkelig med Luque (som jeg har forsvart tidligere her inne) da han scorte, og sto foran fansen og takket dem for hyllesten. Han har nok ikke hatt det lett, og hvor mye det målet betyr for ham, sto skrevet med store bokstaver i ansiktet hans.

Nei, folkens, dere skulle vært der!

La oss håpe dere klarer å snike dere opp på UEFA-plass!

Målene:
http://latestgoals.net/detail.php?id=1640&league=23
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #236 på: 19. April 2006, 12:37 »
Her er det en liten kommentar fra Shiteland, ha ha ha
the smell of defeat synes nå jeg!

" shearer is a ***** he deserves everything he gets.
elbows flying all over, remember when he kicked neil lennon in the face nothing was done because he said if he got wrong he would quit as england captain. the man is a total ar,sehole.
i was over the moon when he quit england and i'm pleased in the end he got his just deserts, no emotional farewell at st jimmies and no silverwhere.  "

:twisted: [/i]
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #237 på: 19. April 2006, 13:34 »
Skulle så absolutt ha vært der ja.
Jeg unner dere virkelig den opplevelsen, Lasse.

Hvis Blackburn, Wigan og Bolton gjør jobben sin i de neste kampene sine, og taper poeng, så bør muligheten absolutt være tilstede for at vi skal greie å snike oss til uefa cup-plassen.

Noen som har oversikt over disse lagenes avsluttende kamper?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

AFC

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #238 på: 19. April 2006, 13:49 »
Blackburn:
Brimingham B
Charlton B
Chelsea H
Man. City H

Wigan:
Fulham B
Pompey H
Arsenal B

Bolton:
Charlton H
Hottentottenscum B
M'boro H
Birmingham H
B10 Waarom vliegen? Als je over water kunt lopen!
Takk for alt, Dennis!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #239 på: 19. April 2006, 18:26 »
Håper i det lengste at Birmingham tar tre særs viktige poeng mot Blackburn da. Måtte Bellamy få et fire kamper langt skadefravær, eller tre kampers karantene etter et gult eller rødt kort i kveldens kamp. Eller så kan gutten få total sperre, slik at beina hans ikke rører seg. Vis at du er en geordie, Bellars! Vis at hjertet ditt ligger i nordøst.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon