20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland-Newcastle  (Lest 61852 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #210 på: 17. April 2006, 19:49 »
Dette her var en helt syk kamp!!

Sunderland var det KLART beste laget i første omgang, og fortjente kanskje å lede 2-0 til pause, mest pga spillet! Mackems folka på Belfry's var HØYT oppe til pause, og vel fortjent!

Andre omgang, da Chopra kom inn starta det å bli gøy! Plutselig kjempa han inn 1-1, og jubla som en gal!!! Det samme gjorde vi på Belfry's, og Mackems fansen sank dypt ned i stolene sine!

Da Shearer putta straffe, og Zoggy putta sitt HERLIGE mål, da reiste taket seg på Belfrys's, og Mackems fansen måtte bare sitte der å grine, mens vi jubla hemningsløst!!

Da Shearer desverre måtte ut, og Luque kom inn, klappa jeg, jeg håpet så inderlig på at han skulle score! Og jammen ta, der dukket han opp, løp fra forsvaret, og vippet arrogant over keeper! og det var MYE lettelse som kom ut akkurat da, både for meg, Mattias og resten av NUFC-fansen, men sikkert også for Luque!!

Jeg tror den noe labre feiringa skyltes det at han bare ville takke supprorterne, og at han nå, ENDELIG, viste at han kan...og nettopp mot Sunderland var det UTROLIG viktig!!!!!

Helt fantastisk å se hvordan vi snur kampen etter en horibel første omgang. Og at Rocky Chopra får sitt første mål i PL, og snur kampen, og at Luque endelig scorer, er helt vanvittig deilig..

Nå ligger vi på 7. plass, med sjanse til UEFA, og hvem, med hånden på hjertet hadde trodd det i januar, da Souness enda satt med makta..? ikke jeg veffal!!

Det her var helt sykt deilig....!!!

Dårlig første omgang, HERLIG i andre!!!!

Bjørn - in heaven
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #211 på: 17. April 2006, 20:00 »
enig.satt på belfry selv. stemningen var Meeeeget bra men kun i andre omgangen. ikke mye å juble for i første. Merket jeg ble utrolig pist på de sunderland supporterne men de hadde jo all grunn til å juble både for spillet vi presterte og Deres eget lag som allerede har rykket ned med ingen verdens ting å spille for. Men slik er ofte derby matcher. Men fy faen for en snu opperasjon. Jeg satt og sa til kompisen min at vi må for helvete få ut clark og sette dyer ned. Dyer er ingen spiss i mine øyne og clark er ingen sjef på midten. vi trengte en som kunn holde på ballen og fore zoggy med pasninger. Jommen virket det ikke som Roeder leste mine tanker og gjorde dagen uforglemmelig! Helt herlig. Fikk til og med dratt igang en Hey Sherarer. I wanna know how you scored that goal. Den runget i bra i lokalet!
Andreas Martins

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #212 på: 17. April 2006, 20:19 »
hehe, ja det gjorde det!

Jeg satt helt bakerst på benken der sammen med de Mackems supporterne, jeg hadde Bellamy på ryggen i dag :) vet ikke om du så meg der bak?? jeg var han som ropte SISSYBOY!!!! hele tiden :D og som begynte å synge Luque-sang å sånnt.... du var ikke tilfeldigvis ikke han som hadde den blå drakta med Owen på ryggen?

Vi var stille i første omgang, men det var kanskje ikke så rart:)

Men etter pause tok det helt av! Jeg ble helt vill etterhvert...sang å styra...!! Det var vanvittig deilig!

YOU'RE NOT SINGING ANYMORE!!!!!

Bjørn - DEILIG
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #213 på: 17. April 2006, 20:20 »
Deilig.
Gutta så jo helt borte ut i første omgang, men i 2.omgang begynner vi å spille litt bedre.
3 mål kom fra tabber av Sunderland Chopras mål var jo en gedigen tabbe fra Caldwell, det var idiotisk av hoyte og lage straffen, og Luque sitt mål var jo også en gedigen tabbe fra de to midtforsvarerne!

Men fy faen! Ansett Roeder! Ihvertfall på en rullerende kontrakt helt til den nye manageren blir funnet :D

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sunderland-Newcastle
« Svar #214 på: 17. April 2006, 20:21 »
Ja dette var herlig, 4-1 over Sunderland er bare fantastisk. Da får det bare være at vi var under pari i første omgang, men hvilken andre omgang da dere. Fire mål, og deriblant et kjempeflott mål av Luque.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #215 på: 17. April 2006, 20:22 »
Ja, 3 mål på 7 minutter :D

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #216 på: 17. April 2006, 20:23 »
Liverpool kan bare slenge seg i veggen med den CL finalen sin...;)
Vi herja i 2.omgang!!!

Så effektive har vi vel sjelden vært på noen år! Kanskje mot West Ham borte og West Brom/Blackburn..
men i dag var det HERLIG!!

Skulle likt å se sjansestatistikk, med tanke på shots on target og uttelling å sånnt ;)

Bjørn - lykkerus!!

Howay the Toon
Howay the Lads

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #217 på: 17. April 2006, 20:41 »
Sitat fra: "Bjørn"
Liverpool kan bare slenge seg i veggen med den CL finalen sin...;)
Vi herja i 2.omgang!!!

Så effektive har vi vel sjelden vært på noen år! Kanskje mot West Ham borte og West Brom/Blackburn..
men i dag var det HERLIG!!

Skulle likt å se sjansestatistikk, med tanke på shots on target og uttelling å sånnt ;)

Bjørn - lykkerus!!

Sunderland    

Goals    
1
Shots on Target    
3
Shots off Target    
6
Blocked Shots    
4
Corners    
13
Fouls    
18
Offsides    
0
Yellow Cards    
1
Red Cards    
0
Possession    
53%    

Newcastle United

Goals    
4
Shots on Target    
6
Shots off Target    
5
Blocked Shots    
1
Corners    
1
Fouls    
21
Offsides    
4
Yellow Cards    
3
Red Cards    
0
Possession    
47%
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #218 på: 17. April 2006, 20:44 »
Fantastisk uttelling fra oss! :D Vanvittig deilig andre omgang, som det også var på Lerkendal ;) Godt å se at vi setter sjansene!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #219 på: 17. April 2006, 21:09 »
Sitat fra: "mackemmania"
Enig at det blir trist,men nedrykket kommer med et smil om munnen etter å ha trashet Newcastle 4-1 på SSOL.

2 min 0-1 selvmål Caldwell
3 min 1-1 Stead
43 min 2-1 Stead igjen
72 min 3-1 Caldwell tar hevn for selvmålet
89 min 4-1 Shearer sier farvel til favorittfansen sin "red n`whit army" med sesongens selvmål.For dette får han for første gang i historien trampeklapp på SSOL.

:)))))))))))

Ho ho ho, go and eat shite on the stadum of light!
Who else...... Alan Shearer

djmattis

• Gjest
Sunderland-Newcastle
« Svar #220 på: 17. April 2006, 21:19 »
       Sunderland!!!!!!!!

De er helt på

Newcastle dem ut!!!

Mens newcastle spillerne

Sunderland spillerne opp av kvalme for seg selv!

På tide for Sunderland spillerne å begynne å infor neste sesong!!

Og slik illustrerer jeg hvordan vi danset i dag etter å ha kranglet med et sinnsykt lavt synkende supporter pakk for sunderland på Belfrys!!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #221 på: 17. April 2006, 21:20 »
Ja fikk rett resultat jaffal Bare omvendt

Sterkt d av ein mackem.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #222 på: 17. April 2006, 21:55 »
GRATULERER GUTTA!! Vi er foran BOLTON OG WEST HAM! 3 poeng opp TIl blackbrun alt er mulig!!!
ax

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sunderland-Newcastle
« Svar #223 på: 17. April 2006, 21:57 »
Elendig 1 omgang i dag, men heldigvis skjerpet laget seg betraktelig i 2 omgang...

Synes det er veldig urettferdig å skylde på Bramble for det målet. Var dårlig innsats av andre både før og etter Brambles inntreden. Synes det var mye dårligere spill av Moore og Faye enn Bramble...

Synes Luque feiret ganske bra jeg... Han kysset vel såvidt jeg så Newcastleemblemet før han sendte slengkyss til alle Newcastlefansen, som sendte tilbake til ham...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sunderland-Newcastle
« Svar #224 på: 17. April 2006, 22:29 »
Noen som har fått link til målene nå?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.