Dette her var en helt syk kamp!!
Sunderland var det KLART beste laget i første omgang, og fortjente kanskje å lede 2-0 til pause, mest pga spillet! Mackems folka på Belfry's var HØYT oppe til pause, og vel fortjent!
Andre omgang, da Chopra kom inn starta det å bli gøy! Plutselig kjempa han inn 1-1, og jubla som en gal!!! Det samme gjorde vi på Belfry's, og Mackems fansen sank dypt ned i stolene sine!
Da Shearer putta straffe, og Zoggy putta sitt HERLIGE mål, da reiste taket seg på Belfrys's, og Mackems fansen måtte bare sitte der å grine, mens vi jubla hemningsløst!!
Da Shearer desverre måtte ut, og Luque kom inn, klappa jeg, jeg håpet så inderlig på at han skulle score! Og jammen ta, der dukket han opp, løp fra forsvaret, og vippet arrogant over keeper! og det var MYE lettelse som kom ut akkurat da, både for meg, Mattias og resten av NUFC-fansen, men sikkert også for Luque!!
Jeg tror den noe labre feiringa skyltes det at han bare ville takke supprorterne, og at han nå, ENDELIG, viste at han kan...og nettopp mot Sunderland var det UTROLIG viktig!!!!!
Helt fantastisk å se hvordan vi snur kampen etter en horibel første omgang. Og at Rocky Chopra får sitt første mål i PL, og snur kampen, og at Luque endelig scorer, er helt vanvittig deilig..
Nå ligger vi på 7. plass, med sjanse til UEFA, og hvem, med hånden på hjertet hadde trodd det i januar, da Souness enda satt med makta..? ikke jeg veffal!!
Det her var helt sykt deilig....!!!
Dårlig første omgang, HERLIG i andre!!!!
Bjørn - in heaven