20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Oliver...  (Lest 16022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #45 på: 27. April 2006, 18:39 »
Likevel så er det nok noe med det at Otto gir igjen mye til Adressa, i form av kritikken han høster for mange av kommentarene sine. Som alt styret rundt Myra/Dalgård.

Og jeg tviler på at Evening Chronicle ikke tenker på verdien av å få inn sinte leserbrev og se avisen omtalt på utallige nettsider på grunn av Olivers udugelighet.

Men likevel, dersom Otto skulle bli uvenner med RBK, på samme måte som Oliver har blitt uvenner med Newcastle, så er ikke det spesielt bra for avisen. Men det er kanskje verre for Adressa, som er en viktig sponsor for RBK, enn Evening Chronicle, som jeg oppfatter som uavhengige (noen som kan si for sikkert?).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #46 på: 27. April 2006, 22:38 »
Så ihvertfall reklame for EC under Wear-Tyne-derbyet.
Problemet er at Oliver har endel makt blant geordiene gjennom sitt ord, og det er særdeles uheldig med hans gjentatte pisspreik rundt spillere han ikke liker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #47 på: 04. Mai 2006, 14:23 »
Nok et eksempel på at lokalpressen er helt bak mål, men er vel svært få som er overrasket.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~825245,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #48 på: 01. Juni 2006, 14:04 »
Alan Oliver smeller til igjen, denne gangen mot Boumsong som han håner fordi han ikke spilte i Frankrikes treningskamp i går. Det er ikke første gang at Oliver angriper spillere som ligger nede og som har vansker med å forsvare seg.

Fra Chronicle:

Boum on bench

Jun 1 2006

By Alan Oliver, The Evening Chronicle

Newcastle United central defender Jean Alain Boumsong found himself out in the cold when France beat Denmark 2-0 in a World Cup warm-up in Lens last night.

Boumsong was an unused substitute as France boss Raymond Domenech relied on a central defensive pairing of Lilian Thuram and William Gallas.

It is not good news for United, who need Boumsong to have a good World Cup so that they can sell him once it is over.

To make matters worse, Wigan defender Pascal Chimbonda has moved ahead in the pecking order, getting on as a substitute as Thierry Henry (pictured) and Sylvain Wiltord netted.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #49 på: 01. Juni 2006, 14:07 »
Jeg ble sint når jeg så det derre.
For en dritt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #50 på: 06. Juni 2006, 00:21 »
Sitat fra: "Souey"
Alan Oliver smeller til igjen, denne gangen mot Boumsong som han håner fordi han ikke spilte i Frankrikes treningskamp i går. Det er ikke første gang at Oliver angriper spillere som ligger nede og som har vansker med å forsvare seg.

>> Ærlig talt! Hva var galt med artikkelen til Oliver som du referte til?? Det var jo kun konstatering av fakta...

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #51 på: 06. Juni 2006, 10:58 »
Anal Oliver trøkker til igjen her:

"Barton's agent is Willie McKay, and United are still ruing the last player they brought in from the Scotsman's stable - Jean Alain Boumsong."

Det er så vanvittig lite profesjonelt å påstå noe slikt. Fullstendig meningsløst og samtidig håpløst umulig å ordlegge hva "United" tenker, rett og slett fordi United består av mange individer med forskjellige meninger. Har ikke sett en eneste offisiell uttalelse fra noen i United der det "rues" over Boumsongs tilhørighet til Newcastle.

Kunne like godt nevnt Laurent Robert, men det er vel ingen vits for Analen å rakke ned på spillere som ikke lenger er i Newcastle..

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Alan Oliver...
« Svar #52 på: 06. Juni 2006, 13:13 »
Alan Oliver irriterer meg kraftig. Hans journalistære er helt blåst vekk fra ham, og det er fryktelig synd. Før var han en eksepsjonelt god, og flink journalist. Nå er han blitt fullstendig slukt av det tabloide systemet, og er nå like kommersialisert som resten av den engelske søndagspressen. Og jeg gjentar: det er fryktelig synd, for den mannen var fryktelig god.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #53 på: 06. Juni 2006, 21:52 »
Sitat fra: "Jarle"
>> Ærlig talt! Hva var galt med artikkelen til Oliver som du referte til?? Det var jo kun konstatering av fakta...

Greit nok det er fakta, men hva er poenget til Oliver med å stadig gjenta gang på gang at han ønsker Boumsong vekk fra klubben? Tror de fleste har fått med seg at han har en personlig agenda mot franskmannen. Oliver hadde forøvrig ikke skrevet artikler på flere uker før jeg så den med Boumsong. Fyren hadde vel tatt seg en lang ferie, og det første han gjør etter ferien er igjen å "ta" Boumsong. Trist.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Alan Oliver...
« Svar #54 på: 09. Juni 2006, 22:05 »
Kanskje Oliver hater franskmenn? Han virket vel ikke så veldig sympatisk ovenfor Robert og Bernard ettersom det jeg kan huske. Kan hende jeg tar feil her, men jeg er nesten skråsikker på at han hadde noe imot dem også. At engelskmenn har noe imot franskmenn er forøvrig ingen fersk nyhet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #55 på: 09. Juni 2006, 22:30 »
Tror nok de fleste Newcastle fans i england ønsker Boum til der peppern gror etter hans katastrofale opptredener i år og diverse uttalelser i media den senere tid.
Kan ikke forstå hvorfor dere klager så mye over vår beste informasjonskilde til pålitelig informasjon om Newcastle. Om dere har så store problemer med han kan dere jo bare slutte å lese artiklene hans! Men stakkar dere så mye dere vil gå glipp av!

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #56 på: 12. Juni 2006, 08:55 »
Kan du virkelig ikke forstå det? At det er plagsomt å måtte finne seg i alskens subjektivt pjatt? Jeg leser ikke Anals artikler for informasjon eller saklig fremstilling, jeg leser de for å finne håpløse fremstillinger og meningsløs synsing som flere av eksemplene her i tråden viser godt. Kan informere deg at svært mange engelske fans også er møkk lei av Anals tull og fjas. Og uansett om man ønsker spillere bort eller ikke, er det ikke nødvendig å synke til barneskolenivå.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #57 på: 12. Juni 2006, 09:44 »
Det har du rett i DanMan... Trenger ikke senke seg til barneskolemedia, men den engelske mediaen er vel kjent for å være i overkant hard med enkeltspillere... Jeg synes ikke det er riktig at Boum skal få usaklig kjeft for den elendige jobben han gjorde sist sesong, men at man ønsker ham bort fra klubben og sier han har vært ræva kan jeg støtte...

Olav: Synes i allefall å huske at Oliver skrev en del dritt om Robert og at de to hadde en salig krangel etter en kamp...

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #58 på: 13. Juni 2006, 08:39 »
Robert angrep til og med visstnok den godeste Oliver, etter at Oliver hadde gjort Robert til sitt hatobjekt nummer 1. Angående Bernard vet jeg ikke, men det skulle ikke forundre meg om han gjorde som dagens franske spillere, og sympatiserer med den uthengte ved å ikke prate med Oliver.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #59 på: 13. Juni 2006, 10:59 »
Sikkert. Store deler av laget gidder jo ikke prate med Oliver lengre.