20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Oliver...  (Lest 15969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #15 på: 06. April 2006, 13:32 »
Jævla synd at Anal Oliver ser ut til å ha klart å mobba ut Boumsong....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Alan Oliver...
« Svar #16 på: 06. April 2006, 15:16 »
Journalisten Alan Oliver var en gang en objektiv og flink journalist som snakket fra hjertet. Nå er han blitt en kommersialisert journalist som skriver artikler for å selge aviser. Det er ikke journalistikk jeg verdsetter. Fryktelig synd, egentlig, siden han før var en svært god journalist og skrev saklige, gode artikler om Newcastle uten å henge ut personer med et heller "vanskelig" liv i byen.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #17 på: 06. April 2006, 16:11 »
Flere som har han langt opp i halsen virker det som.

http://www.sportnetwork.net/main/s70/st94064.htm?fromrss=1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #18 på: 06. April 2006, 17:07 »
http://www.sportnetwork.net/main/s70/st94067.htm?fromrss=1

Ja, pluss den ovenfor.
Jeg begynner å bli så smått forbanna nå, kjenner det koker litt over å tenke på all den dritten og propagandaen den idioten har spydd ut av kjeften.
Han motarbeider jo også blant annet Hitzfeld-kampanjen åpenlyst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #19 på: 06. April 2006, 17:58 »
Jeg tar avstand fra mobbingen av Albert Luque, men er veldig enig i den massive kritikken mot Jean-Alain Boumsong. Opptredenene til franskmannen har vært så håpløse at også jeg har mistet gangsynet.

Boumsong håper jeg vi har sett i Newcastle-drakta for siste gang. Jeg driter i at han inntil nylig spilte på det franske landslaget! Han er ikke god nok for Newcastle. At han ikke var god nok var også konklusjonen til Bobby Robson da han i 2004 vurderte ham på free transfer. Graeme Souness ufattelige inkompetanse rammet oss hardt, og Newcastle brukte en uhyggelig slump penger på en mann som ikke er skapt for engelsk fotball.

Gleder meg til overgangsvinduet åpner, slik at vi kan bli kvitt gjøken!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #20 på: 06. April 2006, 19:25 »
Så hvorfor er du ikke imot Luque?

Er det bedre med en mann til 9,5 millioner som ikke får spille for reservelaget??

Jeg støtte både Luque og Boum. Vi VET hva Boum er god for, alle som fulgte newcastle i fjor så det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #21 på: 06. April 2006, 19:40 »
Sitat fra: "kesse"

Er det bedre med en mann til 9,5 millioner som ikke får spille for reservelaget??

Jeg støtte både Luque og Boum. Vi VET hva Boum er god for, alle som fulgte newcastle i fjor så det.

Enig med deg. Ifjor våres var Boumsong enorm og en publikumsfavoritt på SJP.  Han er fast på det franske landslaget og holder flere klassespillere ute av laget. Han har alt som skal til for å bli en stjerne. Om han er psykisk sterk nok til å takle den tåpelige Newcastle Journalistikken gjenstår å se. Jeg er overbevist om at en kommer til å blomstre under en god manager. Om det blir i Newcastle gjenstår å se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #22 på: 06. April 2006, 23:50 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Enig med deg. Ifjor våres var Boumsong enorm og en publikumsfavoritt på SJP.  Han er fast på det franske landslaget og holder flere klassespillere ute av laget. Han har alt som skal til for å bli en stjerne. Om han er psykisk sterk nok til å takle den tåpelige Newcastle Journalistikken gjenstår å se. Jeg er overbevist om at en kommer til å blomstre under en god manager. Om det blir i Newcastle gjenstår å se.

Enig!
Boumsong overbevise stort forrige sesong, men kom sammen med hele laget skjeivt ut denne sesongen, og har slitt sesongen gjennom spillemessig og med problemer utenfor banen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #23 på: 07. April 2006, 10:59 »
Syns Boum aldri har reflektert prisen som ble betalt for han. Han er LANGT unna nivået til WOODY!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #24 på: 07. April 2006, 11:14 »
Woody er suveren.

Men det Boum gjorde for Newcastle i fjor kan ingen ta fra ham. Det er heller ikke uten grunn at han spilte seg inn på det Franske landslaget under den perioden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #25 på: 07. April 2006, 12:51 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Syns Boum aldri har reflektert prisen som ble betalt for han. Han er LANGT unna nivået til WOODY!

Når Woody er skadefri er han en av Europas beste stoppere. Dessverre er han altfor ofte skadet. Nå er han ute resten av sesongen for Real Madrid.

The Times skrev igår at Newcastle vil tilby Woodgate en kontrakt til sommeren, som vil gi han lønn pr kamp han spiller

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #26 på: 07. April 2006, 12:58 »

>> Ganske enkelt fordi han får massiv kritikk, og ikke får anledning til å svare på den. Han får jo ikke spille kamper, så det blir veldig vanskelig å motbevise kritikerne. En ond sirkel.

Boumsong har fått mange anledninger til å vise at kritikerne tar feil. I stedet spiller han bare enda dårligere.

Dessuten driter jeg i den der "god i fjor"-påstanden som henger på mange spillere. Se på Titus Bramble! Han spilte som en gud i 2000/01-sesongen. De påfølgende seks sesongene har han ikke engang vært i nærheten av hva han presterte som 19-åring i Ipswich.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #27 på: 07. April 2006, 13:13 »
Nei, men hvis man ser litt på omstendigheten så kan man kanskje skjønne litt hvorfor det har gått som det har gått for Boum.

- Store personlige problemer.
- Periode i klubb hvor både medspillere, fans og manageren var på bånn.
- I tillegg til å ha en syk kone og barn har han blitt hengt i ut pressen annenhver dag.

Luque har som du sier aldri fått sjansen til å vise hva han er god for. Og jeg har støttet han gjennom hele sesongen. Men helt ærlig, han kan IKKE ha overbevist mange på treningene når han ikke engang kommer på benken. Hadde han vært helt rå på trengiga så hadde han selvsagt kommer med på laget.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #28 på: 07. April 2006, 13:26 »
Grunnen til at jeg støtter Boumsong etter denne sesongen er at han har/hatt et alvorlig sykt barn (2 år) og en alvorlig syk kone (gjennomgått flere operasjoner). Ifjor sommer og høst var han mer i Frankrike enn i Newcastle for å pleie sin familie. Sett dere i en slik situasjon selv. Man klarer garantert ikke å ha hodet på rett plass når man vet at de nærmeste ligger syke langt unna. I tillegg har han mangel på trening. Dette er den første dårlige sesongen til Boumsong, og ikke en av mange. Om det blir ansatt en kvalitetsmanager er jeg sikker på at han vil at Boumsong skal bli i klubben. Enkelt og greit for at han mest sannsynlig vet hva han egentlig er god for.

At Alan Oliver i tillegg mobber han og et flust antall andre Newcastle spillere gjør ikke saken bedre. Håper andre følger Ameobi, Babayaro, Zogbia, Bowyer og boikotter den tåpelige Newcastle pressen.

Som Souness sa" Hvorfor skal vi hjelpe deg med jobben din, når du ikke hjelper oss med den jobben vi har."

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #29 på: 07. April 2006, 14:21 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_1139969,00.html

Edit: Oisann!
Asbjørn hadde visst posta noe av det samme  :oops: