20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Oliver...  (Lest 15901 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #60 på: 15. Juni 2006, 10:31 »
Olivers journalistikk er igjen under enhver kritikk.  :lol:

Her kaller han Wigan for Addicks. Det korrekte er selvsagt Latics. Addicks er for øvrig Charlton.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #61 på: 15. Juni 2006, 11:58 »
Kan forstå at norske journalister tar feil der, men Alan Oliver?????
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Alan Oliver...
« Svar #62 på: 25. Sep. 2006, 14:37 »
Og her avslører Oliver sviktende geografikunnskaper:

"...draws against Swedish side Lillestrom..."  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #63 på: 25. Sep. 2006, 16:53 »
Lillestrøm er vel mer tyske enn svenske.
Men jeg kan forstå at det går litt i surr for stakkars Oliver. Han har jo så mye å tenke på, stakkar. Og engelskmenn vet da knapt nok forskjellen på norge og sverige.

De tenker vel som mange nordmenn gjør i forhold til briter og irer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #64 på: 25. Sep. 2006, 20:27 »
Sitat fra: "Joakim"
Lillestrøm er vel mer tyske enn svenske.
Men jeg kan forstå at det går litt i surr for stakkars Oliver. Han har jo så mye å tenke på, stakkar. Og engelskmenn vet da knapt nok forskjellen på norge og sverige.

De tenker vel som mange nordmenn gjør i forhold til briter og irer.

>> Det er litt rart egentlig, for mine personlige opplevelser med Geordies er at det overhodet ikke skorter på geografikunnskapen om hva som befinner seg på andre siden av dammen. De gangene jeg har vært i Newcastle, og folk spurte hvor jeg var fra, var det veldig mange som repliserte med svar som tydelig bekreftet at de ikke bare hadde kjennskap til Norge, men også til Stavanger. Nå er det riktignok tette bånd mellom Tyneside og Vestlands-kysten på mange områder, men dog.

I London, derimot, har jeg opplevd folk som så ut som spørsmålstegn bare man sa man fra fra landet Norge.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #65 på: 07. Des. 2006, 13:40 »
Etter at Boumsong forsvant fra klubben er det Babayaro og Luque som har blitt de nye mobbeoffrene til Oliver. Det er bare så synd at Newcastle fansen følger i hans fotspor. Kanskje du heller bør spørre deg selv din jævla gjøk.

While Roeder was talking, I was told that Babayaro was sitting in the dressing room with his head in his hands being comforted by assistant manager Nigel Pearson.

I wrote in the Chronicle last night that Babayaro is not popular with the fans and he should ask himself why.

But at least, as Roeder pointed out, the left-back had the bottle to come through that awful 15-minute period at the start of the second half, and for the sake of the club, I can only hope the fans get behind the player. After all, as revealed in the Chronicle last night, Olivier Bernard is struggling to play again this season because of a hip problem similar to that of Shola Ameobi, leaving Babayaro as United's only recognised left-back.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=baba%2Ds-backed-over-boo%2Dboys%26method=full%26objectid=18225328%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #66 på: 07. Des. 2006, 14:52 »
Synes ikke den artikkelen der va så gal. Det står jo faktisk at han håper at publikum støtter Baba i neste kamp. Om man tar en titt på kamptråden i går er det mange som kommer med mye krassere uttaleser. For eksempel en person som ønsker at Baba skal gå å skyte seg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #67 på: 07. Des. 2006, 22:21 »
Sitat fra: "Åsmund"
Synes ikke den artikkelen der va så gal. Det står jo faktisk at han håper at publikum støtter Baba i neste kamp. Om man tar en titt på kamptråden i går er det mange som kommer med mye krassere uttaleser. For eksempel en person som ønsker at Baba skal gå å skyte seg.

Nå skulle det tatt seg ut om en sportsjournalist skulle skrevet at Babayaro skulle gått å skyte seg. Alan Oliver har alltid hatt sine mobbeoffer og kommer alltid til å ha det. Vi husker alle hvordan han behandlet Robert på slutten, for å så skryte han opp i skyene som senest for noen måneder siden da han var linket til Newcastle overgang i det kommende januarvinduet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Alan Oliver...
« Svar #68 på: 07. Des. 2006, 22:27 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Helt enig med deg der. Den artikkelen støtter jo tvert imot babayaro.
Kan du fortelle meg hva som var galt med den?

Blant annet dette.

I wrote in the Chronicle last night that Babayaro is not popular with the fans and he should ask himself why.

Nå er ikke denne artikkelen langt fra det værste Oliver har skrevet om Babayaro, men Oliver har slengt dritt om personen og ikke bare spilleren Babayaro siden han skrev under for klubben. Grunnen er at Babayaro ikke møtte opp til et intervju de to avtalte 14 dager etter at han skrev under for Newcastle for 2 år siden.

Det er en grunn til at gutta som driver nufc.com ikke har mye til overs for gjøken Oliver.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Oliver...
« Svar #69 på: 13. Aug. 2007, 11:50 »
Anal Oliver finner seg som kjent ut enkelte mobbeoffer i Newcastle stallen. Det har han stort sett gjort i alle år, og det er intet unntak etter at Big Sam tok over. I sommer har f.eks Martins av en uforståelig grunn fått gjennomgå ukentlig, og etter lørdagens seier kommer Paul Gilder som er journalist for The Journal med nok et stikk til Anal Oliver.

The free-kick with which N?Zogbia opened the scoring might have appeared fortunate, but the acrobatic effort with which Martins doubled the lead was not. The Nigerian?s overhead kick demonstrated preposterous skills that a limited number in the Premier League can match. Some have sought to unsettle the striker in recent weeks, but on this evidence, the African is invaluable.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Aug. 2007, 13:51 »
Det er tydelig at Oliver har blitt fryst ut litt etter at Shepherd forsvant og Allardyce kom inn. Lenge siden jeg har lest så mye piss fra ham. Skjønner ikke hvordan han får beholde den jobben.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Aug. 2007, 16:31 »
Anal i dag

"And the £10m man from Inter Milan has been linked with a move away from St James? all summer, with United ready to listen to offers.

Martins could have gone one of two ways.

He could have sulked, like N?Zogbia did for much of last season, or he could roll up his sleeves and play out of his skin."