20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368829 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen..
« Svar #270 på: 30. April 2007, 18:51 »
Michael Owen (27) er den rikeste spilleren i Premier League.

Han får 2 millioner pund (24 millioner kroner) i året fra Umbro. Hans samlede sponsor- og lønnsinntekter beløper seg til 120 millioner kroner.

Får håpe spillet hans bler like bra som inntektene

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #271 på: 01. Mai 2007, 14:02 »
Flott å se Owen på banen igjen! Håper han kan legge skade-helvete bak seg nå og bøtte inn med mål neste sesong!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #272 på: 01. Mai 2007, 18:09 »
Syns det var heilt idiot av HArry Potter å la Owen spille i 95min i første kampen etter skaden sin. Man må match spillere forsiktig i starten så dem ikkje får tilbakefall. Eg mener at Owen skulle spilt de siste 30min, når Readingspillerene var slitne
Newcastlesupporter siden 1992

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Støtteerklæring til Owen
« Svar #273 på: 02. Mai 2007, 12:39 »
Viser til denne artikkelen: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=464456&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Owen's+injury+agony&channel=football_home&

Dette viser bare hvor flott person Michael Owen er. Dette viser virkelig at han har sympati og følelser for klubben sin. Mange mener Owen kun er i Newcastle for å hente lønningsjekken sin, men dette viser at Owen virkelig vil vise seg frem som den toppspilleren han er.

Michael Owen kommer til å vise seg virkelig frem neste sesong, og DET gleder jeg meg til!

Derfor får Michael Owen min fulle støtte, og jeg vet at han ikke vil dra fra klubben ved første mulighet.

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Støtteerklæring til Owen
« Svar #274 på: 02. Mai 2007, 14:14 »
Jeg synes at han snakker mer om det engelske landslaget. Som han sa "spiller jeg de to neste kampene for newcastle."".Er jeg klar for å spille for landslaget igjen" Jeg savner et intertjuv,der han snakker om  hvilke målsetninger han har med newcastle.For meg har han på en måte gledet seg mere til å spille på landslaget igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. Mai 2007, 18:59 »
Jeg aner ikke hvilket sitat du sikter til, men jeg synes ikke at Owen snakker mer om landslaget enn om Newcastle. Det jeg har lest av intervjuer med Owen har dreid seg om hvor synd det er at han ikke kunne spille for Newcastle. Jeg har knapt nok sett ham nevne England og landslaget med et kløyva ord.

Ambisjonene med Newcastle har han vel egentlig aldri sagt så mye om. Han sa vel når han kom at han ønsket å bidra til at vi vant noe, men bortsett fra det har han vel brydd seg mer om faktisk å spille fotball, fremfor å tenke for langt frem i tid. Og det kan man jo forstå, med tanke på hvor mye skadet han har vært.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 03. Mai 2007, 21:33 »
han har jo sagt at han skylder alle i newcastle noe og gleder seg til og score mål igjen for newcastle. han sa også at han ikke kunne vente med og løpe ut på st james igjen for 52000 fans. lover bra det

nå har også martins utalt til skysports at han stortrives og gleder seg til neste sesong. det bli ikke bare viktig og hente forsterkninger , men også og beholde martins og owen på topp!
lt;3 Newcastle <3

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #277 på: 09. Mai 2007, 14:23 »
Ryktes at Owen har en klausul i sin kontrakt at hvis Newcastle ikke kvalifiserer seg i Europa (noe som vi ikke gjør) kan Owen forlate NUFC for 9 millioner pund. Liker ikke sånt når ManU og Chelski og Liverpool har sagt at de har lyst på vår stjernespiller. Håper dette bare er sludder og vås.
Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 09. Mai 2007, 17:13 »
Det er meget mulig at han har en slik klausul, for vi vet at han har klausuler i kontrakten sin (noe Shepherd har bekreftet). Men jeg tror ikke han har hjerte til å vende oss ryggen nå, når en ny manager er på trappene og han knapt nok har fått spilt en kamp for klubben, på grunn av skade. Hvis vi også tenker på alle hans uttalelser om skyldfølelsen han har følt etter skaden han pådro seg i VM, så kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor han skulle forlate oss.

Jeg er ikke redd for klausulen. Jeg tror ikke han har hjerte til å aktivisere den klausulen og forlate klubben. Det jeg er mer redd for er hva Big Sam vil gjøre ut av Owen, hvis han har tenkt å spille 4-5-1 eller 4-3-3, som han har gjort i Bolton. For enhver idiot vet at Owen ikke evner å spille godt i en slik formasjon. Med mindre vi spiller 4-3-3- uten vinger da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 09. Mai 2007, 17:16 »
Hvis Liverpool kommer på banen tror jeg han drar i år. Han godt føle at han skylder Newcastle noe, men hvis han tenker på sin egen karierre ( noe jeg tror han gjør ), så drar han, selv med et tungt hjerte. Men ikke til United eller en annen klubb.. Hvis han ikke drar i år så er jeg hvertfall sikker på at han drar neste år da han bare har 1 år igjen av kontrakten, for den kommer han ikke til å forlenge.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 09. Mai 2007, 18:30 »
for og si det sånn hvis han drar så er han en jævla sviker. så da driter jeg i det. da bruker vi heller 120 mill på en som vil oppnå noe, ikke bare tjene fett.
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 09. Mai 2007, 19:16 »
Vanskelig valg for Owen da.
Skal han spele for Newastle fordi han blei skada i VM.
Eller skal han gå til ein klubb som kjemper om trofeer.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #282 på: 09. Mai 2007, 20:14 »
Vanskelig valg for Owen da.
Skal han spele for Newastle fordi han blei skada i VM.
Eller skal han gå til ein klubb som kjemper om trofeer.

Vi skal kjempe om cup-trofeer neste år!!!!!!!!!!!!!!
Howay the Lads!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 12. Mai 2007, 15:26 »
Bytte Owen mot Bellamy?

Ser at noen de engelske forumene som spekulerer litt på dette. Kan ikke si at jeg er verdensstørste Bellamy fan, men jeg hadde vel tålt å se Bellamy i Newcastle drakt igjen. Bellamy pluss litt penger er vel en grei handel for begge parter.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #284 på: 12. Mai 2007, 16:18 »
Jeg hadde ikke tålt å se Bellamy i Newcaslte drakt igjen. Ikke synes jeg han er noen fantastisk fotballspiller lenger heller, selv om han var det for oss i perioder
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic