20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 370078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen..
« Svar #240 på: 13. April 2007, 16:23 »
Som en eller annen sa under fotball VM her: Michael Owen er laget av porselen. Jeg, som så mange andre supportere av Newcastle, er litt redd for at han skal bli skadet igjen.

Bingo! Helt enig! Mannen tjener over £100 000 i uka og er skadet mesteparten av tiden. Takk og pris betaler FA regningen denne gangen. Jeg frykter at Owen nok en gang blir skadet. Mannen er god, det er det ikke tvil om. Men jeg hadde ikke sagt nei takk om Pool hadde kommet på banen og tilbydt newcastle mesteparten av pengene de har lagt ut på ham. Castle trenger talenter, ikke fotballmillionærer med tvilsomme motiver..  8)

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #241 på: 13. April 2007, 18:58 »
Kilder tilsier at han er klar til chelsea-kampen...! owen hadde dette å si etter treningskampen mot gretna: "Now I just cannot wait to start scoring goals again for Newcastle United."

Gyldne ord for alle newcastle supportere!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #242 på: 13. April 2007, 19:46 »
Kilder tilsier at han er klar til chelsea-kampen...!

Link, takk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 13. April 2007, 21:13 »
Som en eller annen sa under fotball VM her: Michael Owen er laget av porselen. Jeg, som så mange andre supportere av Newcastle, er litt redd for at han skal bli skadet igjen.

Bingo! Helt enig! Mannen tjener over £100 000 i uka og er skadet mesteparten av tiden. Takk og pris betaler FA regningen denne gangen. Jeg frykter at Owen nok en gang blir skadet. Mannen er god, det er det ikke tvil om. Men jeg hadde ikke sagt nei takk om Pool hadde kommet på banen og tilbydt newcastle mesteparten av pengene de har lagt ut på ham. Castle trenger talenter, ikke fotballmillionærer med tvilsomme motiver..  8)

De trenger også en som kan ta over for Alan Shearer, både som goalgetter og som en ledende stjerne i garderoben.
Michael Owen er en verdensklasses spiss med en enorm respekt blant fans og spillere. Og han kan meget vel være forskjellen på seier og tap, samt mange tabellplasseringer. Vi klarer rett og slett ikke finne en like god spiss om vi selger ham, så jeg håper vi beholder Owen neste sesong, og at han holder seg skadefri mest mulig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 13. April 2007, 21:18 »
I tillegg til å være så god som han er, så virker han også veldig sympatisk og jordnær. Folk kritiserer ham for at han forlot Liverpool, men ærlig talt... Hvem hadde sagt nei til Real Madrid ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 13. April 2007, 22:07 »
Anbefaler alle å se videoen av Owen på nufc.co.uk. Utrolig flotte bilder av Owen fra treningsfeltet..

BallaJazz

• Gjest
« Svar #246 på: 14. April 2007, 01:21 »
Hærlig å se han tilbake!.Håper han får med de siste før sessongslutt ;D.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #247 på: 14. April 2007, 04:59 »
Hvis han sitter på benken mot Chelsea, noe jeg er liiitt skeptisk til, så kommer jeg til å være livredd når han entrer banen. Får håpe han holder seg skadefri en god stund nå, så får vi se hva han virkelig er god for. Han var jo fantastisk i de få kampene han spilte i fjor, husker jeg så hat-tricket mot Westham..aaah =)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 14. April 2007, 13:21 »
Den WH-kampen var stor ja. Ingen tvil om at han kommer til å tilføre laget en ny dimensjon. Men ikke bruk ham mot Chelsea. Det forbanna knokkellaget kommer til å skade ham..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 14. April 2007, 13:47 »
Hva med å la oss håpe at kampen er avgjort den ene eller andre veien før Owen kommer inn da? Det er neppe snakk om annet enn at Owen skal spille de 10-20 siste minuttene av kampen.

Og innen den kampen kommer har vel Owen gjennomført nærmere tre uker med trening med klubben. For såvidt jeg vet har han allerde vært i full trening i et par uker, og har spilt 75 minutter av en treningskamp. Det er ikke snakk om å hive innpå Owen i en hel kamp etter bare ytterst få minutter trening.

Klubben vil selvsagt ikke sende ut på Owen før han har et ordentlig treningsgrunnlag bak seg. Men etter tre ukers trening, så bør han så absolutt få et kvarter på slutten av en a-lagskamp. Det finnes verre lag enn Chelsea til å kappe beina av motstanderen. Blant annet det møkkalaget vi møter i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 17. April 2007, 12:25 »
Owen setback?

Setback?:
Owen MD?
(maybe delayed)

While Sunday's meeting with Chelsea has been widely tipped to be the game in which Michael Owen makes a competitive playing return for the club, we now understand that this may prove to a be a tad optimistic.

The appearance of Owen and Shola Ameobi in a training ground kickabout last week against Gretna had seen some misguided souls even talking up a Fratton Park return for the strike pair.

However while Shola was seen joining in full training at Darsley Park on Friday and Monday, our man in the bushes reports that Owen was restricted to some fitness work and trained separately from the squad on both days.

That would seem to suggest a possible reaction to his 70-minute workout against the Scottish side.

Ameobi has been included in the Newcastle lineup for tonight's reserve game at the Smoggies, but Owen isn't named (obviously afraid of a chemical reaction).

Meanwhile, talk of another behind-closed doors game at the training ground this week seems to have evaporated.

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 17. April 2007, 19:12 »
Now those fans will have to wait for Roeder's decision - but the fact that Owen is not playing tonight does not mean he is ruled out on Sunday.
lt;3 Newcastle <3

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #252 på: 17. April 2007, 20:09 »
Begynner å bli redd at de skal forhaste seg med å få Owen tilbake på banen. Roeder ser vel på han som den som skal redde hans fremtid i managerstolen.

For kommer Owen tilbake og gjer at Newcastle vinner resten av kampene er det jævla stor sjanse for at Roeder sitter trygt, noge eg ikkje vil ska skje.
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 17. April 2007, 20:15 »
"Begynner å bli redd at de skal forhaste seg med å få Owen tilbake på banen. Roeder ser vel på han som den som skal redde hans fremtid i managerstolen."

Det var det eg også tenkte. Men får håpe Owen ikkje blir brukt for tidlig. Ser ikkje helt poenget med å ta sjansen, noko særlig høgare enn 10.plass får vi ikkje uansett...

Noreng

• Gjest
« Svar #254 på: 18. April 2007, 07:36 »
Bruker vi Owen mot Chelsea blir jeg oppgitt. Owen kan bli skadet igjen.

Martins og Carroll på topp mot Chelsea!!!!