20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #300 på: 13. Mai 2007, 18:55 »
Får vi igjen mesteparten av det vi ga for ham, bør vi selge Owen. Let's face it, vi må rydde opp i et desillusjonert lag og bygge et nytt, stein på stein. Det innebærer å kvitte seg med spillere med høy lønn og som er mye skadet. Dvs. Duff, Parker og Owen ut. Har råd til å kjøpe gode talenter bare på årslønna vi sparer på å selge disse.

djmattis

• Gjest
« Svar #301 på: 13. Mai 2007, 19:56 »
Jeg er så driiiiit lei Owen, faen og da.
Helvetes møkk søppel

jeg var sånn passe glad når vi fikk han til klubben, selv om jeg ble mest glad for vi tok foran øynene på Pool noe som irriterte en haug av venner av meg.

Men kisen er lagd av kjeks og glass og spon
Noe må man få kreve av 15 mill.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #302 på: 13. Mai 2007, 20:12 »
Får å gjøre Owen god, må andre spillere ta deltagelse. Han er en spiss som trenger å få baller servert på sølvfat. Går Owen vil jeg stemple han for judas.Det er forræderi,men blir ikke overasket hvis han går.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 13. Mai 2007, 21:10 »
Helt enig i det Tønsberg og Djmattis sier. Han er laget av porselen, han trenger spillere i rundt seg som gir ham de rette ballene og det har ikke newcastle for tiden. I tillegg hever han en ukeslønn på utrolige £105.000. Og til slutt kan det stilles tvil om hans motivasjon og lojalitet for klubben. Jeg er kjempefornøyd om noen kjøper ham for rundt £14-15 mill. For £10 mill får vi kloa i Bent som er ung og etter min mening kan bli en ny Shearer.  Hvis vi regner med årslønna til owen som vi sparer, på £5.4 mill, har vi da over ca £10 igjen på forsvarsspillere.. I tilegg selges Duff for rundt £4 mill, han har sikkert tilsvarende i lønn. Der er £8 mill frigjort allerede. Alt dette må brukes på en erfaren og god midtstoppere som Cambell, 2 talentfulle backer, og en jævlig god spiss.

Noreng

• Gjest
Hva er galt med Owen?
« Svar #304 på: 13. Mai 2007, 21:30 »
* Uflaks?
* Dårlig trent?
* For tidlig tilbake?
* For god (Harde taklinger for å stoppe han)
* Andre grunner?

Diskuter!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hva er galt med Owen?
« Svar #305 på: 13. Mai 2007, 21:34 »
Den skaden han pådro seg i dag hørtes ut som ren og skjær uflaks. Men han tåler veldig lite.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 13. Mai 2007, 21:35 »
Tja.. uflaks kombinert med at noen tåler mindre enn andre av genetiske årsaker
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #307 på: 13. Mai 2007, 21:43 »
Jeg tenkte generelt, ikke bare dagens skade

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #308 på: 13. Mai 2007, 21:55 »
Når sommeren er over så har han nok spillt flere kamper for england i løpet av de to årene han har vært i nufc enn for klubben selv! Hvor var martins i dag da?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 13. Mai 2007, 23:14 »
Når sommeren er over så har han nok spillt flere kamper for england i løpet av de to årene han har vært i nufc enn for klubben selv! Hvor var martins i dag da?

Han ble visst hvilt pga det tette kampprogrammet framover.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 14. Mai 2007, 09:15 »
* Uflaks?
* Dårlig trent?
* For tidlig tilbake?
* For god (Harde taklinger for å stoppe han)
* Andre grunner?

Diskuter!

Kanskje han har litt uflaks, samtidig er ikke akkurat castle kjent for å ha lite skader. Det sier kanskje litt om støtteapparatet. Heldigvis blir dette rettet på: En av de tingene Shepard var mest imponert over med Big Sam var hans kompetanse på å unngå skader på spillere. Men man kan jo lure hva Owen er laget av når man så på hvordan han ble skadet i VM. Og han har vært plaget med strekkskader også, typisk for raske spillere.

Jeg har bare en god grunn til å beholde Owen: Newcastle har alltid hatt en superspiss. Vi kan kanskje beholde ham hvis Big Sam er så flink til å forhindre skader som ryktene skal ha det til. I tillegg tror Owens motivasjon øker betraktelig hvis han blir kaptein neste år. Tror ikke han har mulighet til å bli det i en annen klubb.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #311 på: 14. Mai 2007, 10:04 »
Tror han kommer bak både Parker,Given og Butt som potensiell kaptein

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 14. Mai 2007, 11:53 »
Ingen fare gutter. Michael Owen er heldigvis tilbake til Englands b-kamp. Ingen grunn til bekymring  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 14. Mai 2007, 17:50 »
Jeg vet ikke om jeg vil kalle det at han er tilbake til Englands B-kamp for heldigvis.
B-kamper for landslaget er ikke akkurat det Owen trenger mest her i verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 14. Mai 2007, 18:46 »
Det var bare en spøk. Men jeg regner med det var akkurat det Michael Owen selv tenkte. Er vel stort sett England Owen tenker på...