20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 368503 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1185 på: 31. Mars 2008, 13:29 »
Off er han ein av det beste spissene i pl nå ? Skal det bare eit par mål til ?? Greit han har gjort det bra det siste kampa med eit par mål men han må vel bevise litt meir før han kan kalles ein av Pls beste spillere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1186 på: 31. Mars 2008, 13:53 »
Bakerste mann er komplett så lenge de holder seg skadefrie, noe de ikke har gjort i år... Får håpe årets sesong var et engangstilfelle med tanke på skader.
Hah ;D
Se de siste årene. I år har vi gjort frengang skal jeg si deg ;)
Hva hadde vi i fjor.. Carr - Taylor - Huntington - Edgar
Vi ser fremgang.

Carr, Taylor, Huntington og Edgar er da absolutt ikke bakerste mann. Det er Given, Harper osv... Og jeg snakker ikke om spillermaterialet, men SKADENE! Her misforsto du meg virkelig på ALLE punkter...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1187 på: 31. Mars 2008, 18:45 »
Off er han ein av det beste spissene i pl nå ? Skal det bare eit par mål til ?? Greit han har gjort det bra det siste kampa med eit par mål men han må vel bevise litt meir før han kan kalles ein av Pls beste spillere.

Ser du på formkurven han har hatt i det siste er han jo en av de beste , han har jo 5 mål på de siste 8 kampene. Tre andre jeg kommer på i farta som har scora mye i det siste er Defoe, Torres og C. Ronaldo (han er ikke spiss, men likevel)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #1188 på: 31. Mars 2008, 19:03 »
Blir vel det samme som å si at Newcastle nesten leder Premier League etter de 2 siste kampene ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1189 på: 31. Mars 2008, 19:25 »
Eller at Newcastle er (eit av) Pls beste lag nå

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1190 på: 31. Mars 2008, 21:22 »
Blir vel det samme som å si at Newcastle nesten leder Premier League etter de 2 siste kampene ;)

Haha, nei ? Det kan jo ikke sammenlignes en gang. Som sagt, ser man formkurven til Owen i det siste så har han jo vært en av de spissene som har scoret mest.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #1191 på: 31. Mars 2008, 23:20 »
Ser man formmessig over de to siste kampene så må man vel nesten hevde at Newcastle er blant de beste i PL. 6 av 6 mulige er jo flott det. Men er likevel langt derifra og til det beste laget over 38 serierunder... ;)

Angående Owen så er vel han ganske ubestridt av klasse. Han har spilt på høyeste nivå i over 10 år, og kommer til å spille der i endel år til. Han er PL 7. mestscorende gjennom tidene og eneste av topp 10 som fortsatt spiller fast i PL. Klarer han å spille like lenge som Shearer og scorer et snitt på mer eller mindre 10 ligamål pr sesong så er det bare Shearer som vil ligge over han. Han har hatt noen dårlige sesonger grunnet skader og at laget hans mildt sagt har vært i krise. Jeg holder meg med Keegan når han sier at Owen er viktig for oss siden han har bevist klasse i PL og vist at han kan. I det siste begynner vi såvidt å se at han fortsatt kan, om enn på litt andre premisser enn før. For å få noe som er like bra som, eller bedre enn Owen må Newcastle bli langt mer attraktive og slenge en pen slump penger på bordet. Synes uansett at Owen har over lang tid bevist at han er en av de store spissene i PL historie, og ser ikke helt hvorfor dette ikke skal fortsette så sant han klarer å holde seg noenlunde skadefri.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1192 på: 31. Mars 2008, 23:47 »
Kjempe bra at Owen begynner å levere varene som vi har ventet lenge på.. Håper bare ikke at det "typiske" med Owen skjer nå og da tenker jeg på skader.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1193 på: 01. April 2008, 10:54 »
regner med at dette er en aprilspøk!
i så fall var det dårlig gjort.. fikk hjertet i halsen jo!!!

Står ingen andre plasser så kan regne med det ja.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1194 på: 01. April 2008, 11:23 »
Den var OND!

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #1195 på: 01. April 2008, 12:44 »
Ja, den var OND - jeg og brodern gikk 5 på...   :-\ Hehe... Arti læll!  ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1196 på: 01. April 2008, 13:15 »
Hehe måtte smile litt når eg såg framsida smart, men så sannsynlig at det kunne jo vert sant

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1197 på: 01. April 2008, 13:34 »
Gikk desverre 5 paa etter nettopp ha lest gjennom de fleste engelske nyheter.  ::) ::)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1198 på: 01. April 2008, 15:13 »
hahaha faktisk en bra april spøk for engang skyld ;)
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1199 på: 01. April 2008, 15:40 »
Letet febrilsk etter mer info i 27 sek. Men så slo alarmen inn, he he
Who else...... Alan Shearer