20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Michael Owen  (Lest 369097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: Michael Owen
« Svar #1215 på: 16. April 2008, 13:42 »
At Ramage skal få ny kontrakt? Det er noe av det verste jeg har hørt. Hva har han gjort for klubben? han er en udugelig fotballspiller som burde være glad bare han har sjangs til benkeslit i Exeter City! Jeg har selv sett hvor udugelig mannen ut da han dreit seg ut gang på gang mot Birmingham i fjor, da vi tapte 5-1 på hjemmebane! Nei og nei

Da kunne jeg heller tenke meg å gi hele lønna til Ramage til Owen, for å beholde han!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1216 på: 16. April 2008, 15:35 »
Ja er uten tvil at at Ramage ikke er duganes.Er ugresset som vi trenger å renske i troppen til neste sessong!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1217 på: 16. April 2008, 18:38 »
Ramage er helt sikkert en grei kar, en klubblojal kar, og alt det der. Men han har aldri greid å lære seg en forsvarsspillers ABC. Noe som var ekstremt tydelig i en ligacupkamp mot Chelsea i 2006(?), hvor han på en corner til hjemmelaget (eller var det bortelaget?) totalt ignorerte John Terry, som selvfølgelig scoret på den corneren. Det kan godt hende at Terry hadde scoret uansett, men du kan ikke å forsvare deg når du ikke følger John Terry på en corner, og ikke gir han kamp til døra. Den mannen er selvsagt såpass god at han kan greie å løsrive seg fra markeringen, og han kan score uansett om han blir tett markert. Men det betyr ikke at man skal drite i å markere ham.

At Ramage ikke vet hva han holder på med var også overtydelig i den forferdelige, ekstremt ydmykende hjemmekampen mot Birmingham forrige sesong (som jeg uheldigvis måtte være vitne til, men heldigvis bare ved tv-skjermen). Jeg synes Peter Ramage har fått sine sjanser. Han har ikke en brøkdel av det Steven Taylor har (og han er på ingen måte ufeilbarlig), og da er han bare ikke god nok. Vi kan ikke gi en så dårlig spiller ny kontrakt. Synd at ikke Big Sam fjernet ham, mens sjansen var der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1218 på: 16. April 2008, 18:39 »
Owen
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1219 på: 20. April 2008, 14:18 »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1220 på: 20. April 2008, 16:09 »
Flott det.Hadde hoppa i taket av glede om Owen hadde signert en ny kontrakt med oss :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1221 på: 20. April 2008, 16:41 »
Det bør han nesten gjere om han får tilbud. Men svarte nå litt nølende på det spm etter kampen i dag
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1222 på: 20. April 2008, 17:00 »
Ja litt nølende, men det er nok også fordi han ikke har sett noe tilbud ennå. Tror d ordner seg, som han selv sa i intervjuet hadde han jo ikke akkurat spilt mye de første sesongene. Tipper han ønsker å "gi tilbake" til klubben og fansen. Hvor andre plasser vil han kunne få den rollen han har i Newcastle idag? Så lenge han presterer for oss er han også aktuell for landslaget. Kapteinsbindet tror jeg han også setter pris på. Når han i tillegg sier at Keegans planer er spennende tror jeg han fortsetter.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1223 på: 20. April 2008, 17:54 »
Håper verkeleg at han signerer ny kontrakt! :)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1224 på: 20. April 2008, 18:09 »
Hans kommentarer tyder på at ønsker å se hva som skjer i sommer da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1225 på: 20. April 2008, 18:26 »
Akkurat dét ønsker vi alle, Kristoffer.
Det jeg fikk med meg av Owens kommentarer etter kampen tyder på at han er veldig spent på hva som skjer videre i klubben. Han trives selvfølgelig veldig godt så lenge han får score mål. Og når manageren din lovpriser deg på den måten Keegan har gjort, så er det ingenting som tyder på at Owen ikke signerer ny kontrakt. Men det skjer neppe i morra, for å si det sånn.

Jo tidligere vi får på plass nye spillere, og signaliserer tydelig ambisjonene for neste sesong, jo tidligere vil Owen signere ny kontrakt. Jeg blir sjokkert dersom ikke Owen signerer ny kontrakt. Og jeg tror det kun er klubben selv som kan hindre det i å skje, gjennom at vi ikke holder ord og greier å gjøre det vi skal gjøre i sommer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1226 på: 25. April 2008, 16:46 »
Ja sant det.Han er nok bare litt i vente modus i forholden til hva som kommer til å skje i sommer men håper virkelig han signerer en ny kontrakt!.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1227 på: 25. April 2008, 23:50 »
Med tanke på at jeg har sett noen sprø rykter om at han thailandske statsministeren, eller hva han er, skal være misfornøyd med Svennis' formsvikt mot slutten av sesongen (som om det var noen som helst sjanse for at den sesongstarten skulle vare permanent), og derfor vurderer å skifte ut svensken, så tror jeg ikke Owen vil få noen bedre deal der i gården, og med sin nye rolle som kaptein og hengende spiss og med lovprisingen fra manager Kevin Keegan har jeg problemer med å se at han skal flytte på seg. Men tror ikke Owen er den første som signerer i sommer, dessverre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1228 på: 26. April 2008, 00:51 »
Owen har jo gitt sterkere uttrykk for at han gleder seg stort til sommeren og ikke minst neste sesong i denne klubben, så det ser jo veldig lovende ut!
Dessuten tipper jeg også King Kev har noen VIRKELIG lovende planer for sommeren som også Owen vil være imponert over!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1229 på: 30. April 2008, 15:44 »
Fortjent selv om både Beye, Martins og Barton kunne fortjent heder og ære for deres prestasjoner i april..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM