20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.03 H Newcastle-Bolton  (Lest 51265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.03 H Newcastle-Bolton
« Svar #195 på: 04. Mars 2006, 18:08 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg tror det kan bli problematisk, Fredrik. Dessverre.

3-1 over Bolton kan vi være stolte over! Trist dette med Luque. Virker ikke som at noen vil sentre til ham. Når han først får ballen prøver han å vise seg frem, men klarer ikke helt.

hvorfor er det problematisk da?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #196 på: 04. Mars 2006, 18:09 »
Helt enig med deg Geordie Olav..Når Luque får sjansen skal han liksom virkelig brilliere for fansen og vise skikkelig spansk teknikk, Desverre har han enda ikke skjønnt at man ikke har tid til det i PL og mister ballen og fremstår som en kløne. Får rett og slett vondt av han. Men men spaniolen til side så var det en kjempe seier i dag. Hvem sa at vi ikke kan får E -Cup i år??  :wink:  

PS: Hvorfor i h*** drøyer vi med å gi Given en ny kontrakt. Mannen er en keepergud og da er det like godt å gi han ny kontrakt først som sist. Øverst på lønnsstigen med han, ingen over, ingen ved siden!
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 04. Mars 2006, 18:09 »
Faen det svir.
10 rette på tippekupong
Røyk på 2 uavgjort. qpr - wolves o-o og watford - derby 2-2
helvete, 7000 på 12, 300 på 11 og 35 på 10
jippi 35 kroner!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #198 på: 04. Mars 2006, 18:15 »
Sitat fra: "Fredrik"
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg tror det kan bli problematisk, Fredrik. Dessverre.

hvorfor er det problematisk da?

Fordi målene pleier bare i 1/10 tilfeller å komme på internett samme dag som kampen er spilt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 04. Mars 2006, 18:16 »
Sitat fra: "J-La"

PS: Hvorfor i h*** drøyer vi med å gi Given en ny kontrakt. Mannen er en keepergud og da er det like godt å gi han ny kontrakt først som sist. Øverst på lønnsstigen med han, ingen over, ingen ved siden!

Dette bekymrer meg også. Om både Given og Shearer ikke er i Newcastle neste år vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #200 på: 04. Mars 2006, 18:17 »
Sitat fra: "J-La"
Helt enig med deg Geordie Olav..Når Luque får sjansen skal han liksom virkelig brilliere for fansen og vise skikkelig spansk teknikk, Desverre har han enda ikke skjønnt at man ikke har tid til det i PL og mister ballen og fremstår som en kløne. Får rett og slett vondt av han.

Det er pga slike som deg han MÅ gjøre det. Fordi dere vil ikke gi mannen en sjanse! Han må jo få litt normal spilletid på å vise seg frem. Dere forventer jo at han skal hoppe rett inn og regjere på laget. Det funker slik på CM, men ikke i real world.

La han få spille tid. Du sier det selv, han VIL vise seg fram. Han VIL! Og når en spiller av hans kaliber virkelig vil, ja da får han det til. Men han må jo selvsagt få tid til å spille da. Det skjønner dere vel...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 04. Mars 2006, 18:27 »
Det er jeg enig med deg i, Lasse. Jeg ville bare poengtere nettopp det du sier nå. At han verken får tillit fra fans, manager eller spillere (de sentrer veldig lite til ham!). Man klarer ikke å prestere da. For han spiller faktisk akkurat slik som J-la sier..

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 04. Mars 2006, 18:33 »
Sitat fra: "Fredrik"
Faen det svir.
10 rette på tippekupong
Røyk på 2 uavgjort. qpr - wolves o-o og watford - derby 2-2
helvete, 7000 på 12, 300 på 11 og 35 på 10
jippi 35 kroner!!

hahah, jeg bomma på West ham og Southampton og watford! Southampton fikk straffa i mot seg på slutten av kampen, westa ham ledet 2-0, men roteet det bort 2-2! Watford burde ha vunnet! Så avr det en kam som var avlyst der, hva skjedde med den???
ax

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 04. Mars 2006, 18:42 »
Luque er sulten på å vise seg frem, og det er alltid bra. Folk må ikke hate ham for at han prøver!! det blir rett og slett latterlig. Og hvorfor skal han ikke prøve på spanske finesser? Det var jo derfor vi hentet ham, det er jo finessene som gjør ham god. ville vi hatt en old-school spiller som bare kunne springe og slå sikre passninger og alri ta noen sjangser hadde vi aldri kjøpt en spanjol. Bare vent til han får skyte dere , la ham få spilletid på kanten og slå innlegg. Han er enorm , men som mange andre spanjoler trenger han tid til å venne seg til den engelske spilletsilten.

Synes det er latterlig av dere å slakte ham etter opptredenen idag.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 04. Mars 2006, 18:44 »
helt enig med ANNNNNERN ;)

digg med seier i dag ;) emre og parker viser seg som en av PL aller beste midtbane par ;)

gleder meg til man u kampen nå. møter vi virkelig motstand !! selvom bolton også er vanskelige og slå!
lt;3 Newcastle <3

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #205 på: 04. Mars 2006, 18:53 »
Hehe,,ja jeg er sikker på Luque tenker på meg når han prøver ut fintene sine :) Neida jeg skjønner hva du mener, men samtidig må jeg få være uenig. Vet ikke om du er ihugga Luque supporter men fra en som ikke har noe forhold til mannen fra før er jeg skeptisk.

For det første har han nå hatt god (!) tid til å overbevise TO trenere på treninger, det har han ikke klart og blir foretrukket bak en 19 åring og en spiss (ambøbi)

For det andre viste både Emre, Owen, Dyer, Shearer ++++ allerede i sin første kamp i svart og hvit glimtvis av magi. Jeg forventer ikke at han skal herje i sine første 10 kamper. Langt i fra, det eneste jeg forventer er at jeg ser noe der bak som gir meg håp om at han blir en hit i Newcastle. Desverre klarer jeg ikke å se hvordan han plutselig skal gire opp tempoet og varte opp med stor spill.

Jeg har som alle andre her inne sett filmene om Alberto når han var i Deportivo. Der var han jo konge, desverre hjelper det ikke en dritt nå. Paddy, Viana og Bassedas herjet jo også i sine gamle klubber før de kom i PL. Jeg vil så gjerne at Luque skal slå igjennom, tro meg. Men desverre er tror jeg nok at vi har kastet vekk 100 mill her gitt.

Ps: Håååper inderlig at Luque blir en hit og at du kan flire meg rett i ansiktet og si "hva var det jeg sa J-La" Lasse. Ingen ting hadde vært bedre enn det  :P
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. Mars 2006, 19:02 »
Det tror jeg også kommer til å skje=)
men vi må gi ham tid før vi kan klage. han er spansk og kommer fra en annen fotballplanet. Roeder sier at han jobber hardt og godt på treningene og det liker jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #207 på: 04. Mars 2006, 19:08 »
Jeg tror det ender med at han blir solgt til sommeren siden han er så attraktiv blant de spanske klubbene. I tilleg føler nok Luque at han ikke får nok tillitt så da bærer det nok fort tilbake til den Iberiske-halvøy er jeg redd :(

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. Mars 2006, 20:07 »
hvis vi slår man utd så ska æ fær på mora te en kompis av meg:P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 04. Mars 2006, 20:34 »
Shearer fikk gult fordi dommeren visstnok oppdaget et eller annet "ulovlig", og fordi han var litt stor i kjeften en gang for mye. Shearer var veldig hissig på gutten i dag. Luque var EKSTREMT overivrig, og pådro seg et totalt unødvendig gulkort. Men han er sulten etter å vise seg frem og det er latterlig at han bare fikk 10 minutter (inkl. overtid) for en ekstremt dårlig Ameobi, som kun gjorde en bra ting i hele kampen, og det var å score det ene målet. Hadde Luque fått mer tid, hadde han sluppet å stresse sånn. Da kunne han faktisk også kunnet vise seg frem bedre.

For at alle skal se hva jeg mener om Ameobi i dag, kan jeg legge ved en lite gjennomtenkt spillerbørs.

Given 6
Ramage 7
Boumsong 7
Elliott 5
Babayaro 6
Solano 7
Parker 7
Emre 7
N'Zogbia 6
Shearer 7 BB
Ameobi 3 (scoringen gir han to ekstrapoeng) BV
Bowyer 5 - markerte seg ikke
Luque 6 - trygg med ball, litt vel ivrig.

Og UrzaiZ, vi slår ikke ManU. Vi er borte, remember?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon