20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lør 04.03 H Newcastle-Bolton  (Lest 50883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Lør 04.03 H Newcastle-Bolton
« Svar #225 på: 05. Mars 2006, 14:58 »
Godt å se at flere observerte det samme.
Det var noe veldig, veldig tamt over Ameobi i går. Veldig daft. Og hvis Roeder mener han burde tatt Ameobi av banen, så lurer jeg på hvorfor det tok 84 minutter før han faktisk gjorde det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #226 på: 05. Mars 2006, 15:02 »
Jeg er mest fornøyd med Parker, Emre og Boumsong,,

Parker var konge på midten.. FLink til å snu spillet, taklet som bare han kan, meget godt midbane anker.!

Emre viste frem tekkniken sin, sikre pasninger. En kreativ spiller som utfuller Parker perfekt.

Boumsong vant de fleste av duellene han var involvert i. Var sikker , jobbet hardt.. Bolton slapp ikke forbi han en gang,! Godt å se. Gleder meg til han får Taylor på siden av seg.

Ellers en meget god kamp av Nufc! :)Bolton er tross alt et topplag..!
ynesides black and white army..!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 05. Mars 2006, 16:27 »
Gratulerer alle sammen med en ny sterk Newcastle seier. Dessverre fikk jeg ikke sett kampen, og venter ennå på målene.
Men uansett virker det som om vi har gjort en godt gjennomført kamp og tatt 3 nye verdifulle poeng mot et sterkt Bolton. Er litt spent på å høre hvordan den bakre firern virket i denne kampen? Leser noen meget positive omtaler av Babayaro her, og det gleder meg. Det samme om Boumsong! Hvordan gjorde Elliott det forresten? Syns han faktisk var god mot Everton. Morsomt at Shearer scorer igjen, Solano også. Ameobi overbebiste vel ikke igår igjen heller, men han scoret nå alikevel et mål. Litt synd å få ett imot men det blir av liten betydning når vi vinner med trygge 3-1.

(venter i spenning på mål\evt. highlights)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #228 på: 05. Mars 2006, 22:35 »
Er deilig å se deg kritisere Ameobi Joakim. Rett og slett deilig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #229 på: 05. Mars 2006, 22:40 »
Sitat fra: "Lasse"

Må nesten slutte meg til deg der ja. Bra å høre at Joakim og kan se svakheter og feil med Ameobi!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 05. Mars 2006, 23:00 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Sitat fra: "Lasse"

Må nesten slutte meg til deg der ja. Bra å høre at Joakim og kan se svakheter og feil med Ameobi!

Jeg har aldri vært så naiv at jeg ikke har kunnet kritisere Ameobi når jeg mener han gjør det dårlig. Og jeg vet han har sine begrensninger. Likevel er nok jeg mer positiv enn andre når han gjør det bra. Men jeg mener faktisk Ameobi har gjort det bra i de siste kampene. Og mot Everton var han knallgod, dersom vi sammenligner med gårdagens kamp.

Det som irriterer meg med Ameobi er at han er en humørspiller, litt treg (både i hodet og i beina), svak teknikk i pressede situasjoner (der Shearer får med seg ballen og kommer til avslutning dribler Ameobi seg bort) og dårlige innlegg.

Det jeg elsker ved Shola er fintene hans (når de sitter), skuddfoten hans (når han gidder), luftstyrken hans (på gode dager), og innsatsviljen (når humøret er der). Må innrømme at jeg ble særdeles skuffet og fikk en skikkelig knekk når jeg så hvor elendig han plutselig var i går.
Skaden bør ikke være noen unnskyldning, når han har spilt glimrende med den tidligere.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #231 på: 05. Mars 2006, 23:09 »
For og si det sånn. Sett i mine øyne var ikke dette en spesielt dårlig kamp. Det er slik jeg ser Ameobi stadig vekk. Untatt i ett par kamper i året hvor han glimter til og gjør det bra.

Kan være det bare er du som har fått øynene opp?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 05. Mars 2006, 23:23 »
Nei. Det er ikke det. For det er svært sjelden at Ameobi er så til de grader slapp og lat som han var i går. Det har jeg vel omtrent aldri sett før. Det skremte meg virkelig å se at Ameobi kunne være så dårlig. Og selv bestemora mi hadde banka ballen fra Zoggie opp i krysset. :lol:

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 06. Mars 2006, 12:42 »
Er det noen har som greier å fixe klippene til måla eller???
ax

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #234 på: 06. Mars 2006, 13:33 »
Her folkens her er highlights'n til Newcastle vs bolton :
http://rapidshare.de/files/14795845/Bolton3-1MOTD4thMar06.rar.html
kos dere med filmen :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 06. Mars 2006, 14:19 »
Sitat fra: "playah"
Her folkens her er highlights'n til Newcastle vs bolton :
http://rapidshare.de/files/14795845/Bolton3-1MOTD4thMar06.rar.html
kos dere med filmen :lol:

NICE, TAKKER. Faen så synd at det skudet til Emre ikke fikk en bedre skjebne, men vi vant og det er det viktigste. Må si jeg ble litt skremt av Elliott som holdt på å sette ballen i eget nett, komisk situasjon egentlig. Ble også oppgitt over å se hvordan Ameobi greier å bomme på ballen der, hvilken mulighet det var. Men mye fint Newcastle spill å glede seg over. Nok et genialt frispark av Solano og det er like godt å se hver gang Alan dunker inn et mål, det går mot slutten dessverre, men det er godt å se at han fortsatt "har det i seg"!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 08. Mars 2006, 16:53 »
Skjønner ingenting av kritikken mot Ameobi.
Ameobi spilte ihvertfall sin beste kamp denne sesongen. Synd ikke sjansene hans gikk i mål. Dere sier han ikke jobbet og ikke vant hodedueller? Han vant jo nærmest hver ball jo, og kjempet til seg ballen som skapte flere farlige situasjoner, deriblant et mål som han virkelig hadde fortjent etter innsatsen hans.
Hadde Ameobi vært raskere, og hadde vært i stand til å senke skuldrene, som han ikke kan p.g.a fansen håning hele tiden, hadde han vært 3 målscorer mot Bolton.
Hvertfall!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 08. Mars 2006, 17:58 »
Gudene vet hvilken kamp du har sett...

ameobi var rett og slett ufattelig dårlig. ville ingenting, gjorde ingenting og bidro med ingen verdens ting.

Men jeg er sikker på at han kommer sterkere tilbake.

Og jeg synes det er fryktelig dumt at fansen håner ham sånn. Da får han jo aldri senket skuldrene. Og da får han aldri ut sitt beste.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 09. Mars 2006, 08:44 »
Enig Joakim. Fansen ødelegger litt for Shola. Jeg var på kampen, og de hånet ham hele tiden. Han som satt ved siden av meg sa "Oh Gosh" hver gang ballen nærmet seg Ameobi. Hadde han en dårlig touch fikk han virkelig høre det. Publikum buet dessuten på ham under kampoppropet. Skandaløst. Jeg hadde aldri verden buet på en Newcastle-spiller om han hadde scoret 3 selvmål mot det sudanske damelandslaget. Hvordan skal han kunne prestere om ingen har tro på han? Såklart blir han bare redd for å dumme seg ut, og det gjør at han ikke til en bedre spiller akkurat. Shola virker dessuten som en meget sympatisk mann, klappet til publikum når han ble byttet ut.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Mars 2006, 12:35 »
Sitat fra: "Joakim"
Gudene vet hvilken kamp du har sett...

Så kampen live på stadion i V.I.P boks. Der så jeg han Live å kunne bare snu meg så fikk jeg se situasjonene i reprise.

Når Ameobi scorte flirte supporterne å sa It was Ameobi, Ameobi.
Etter kampen sa en med navn Pat at han var enig i at Ameobi hadde hatt en god kamp. Han er på stadion å ser hver kamp Newcastle spiller på St.James Park.

Ameobi gjorde mange gode ting men manglet bare den siste finishen. Som når han sprang som en snegle(Han ser raskere ut på tv. Når man ser han i virkeligheten er han utrolig treg) mot mål i situasjonen der Jussi var på halvdistanse, og i situasjonen der han bare skal putte ballen i mål fra 8-10 meter, og når han kjemper til seg ballen mot Jaidi ute på kanten, men slår et rævva innlegg.

Får Ameobi senket skuldrene, litt mer fart, så er han en utrolig god spiller.
Kanskje det også bare er konsentrasjonen han mangler, men noen ganger virker det som om han er dritredd for å feile, slik at fansen går mot han. Da er det jo vanskelig for enhver spiller å spille fotball.
Får håpe han klarer å senke skuldrene etter målet, og fortsette sin fine form mot ManUtd(Ja, bare le dere!)