20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Chelsea - Newcastle  (Lest 35444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
FA-Cup: Chelsea - Newcastle
« Svar #120 på: 22. Mars 2006, 23:02 »
Det er trist og si kjære medsupportere... men her ender Alan Shearer sin gulljakt for godt. Gutten som kom hjem i 1996 vant aldri noe med sin kjære klubb.

Vel, han har vært nærme opp til flere ganger :( beklager Shearer.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #121 på: 22. Mars 2006, 23:02 »
Gratulerer med seieren Steve Bennet! Fy faen jeg håper du å Russki dør i trafikkulykker... DRIIIIITTTTTTTTTTTLAG. Italienere og en horekjøpt mongodommer!
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 22. Mars 2006, 23:03 »
Jeg velger å juble for Thor Eggen, som sier det nøyaktig som det var, og det gule kortet til Shearer var helt nødvendig! Noen må fortelle den idioten Steve Bennett at han faktisk er en idiot. Rødkortet til Elliott var ALDRI I VERDEN et frispark engang, og når dommeren vet at det står et rødkort på spill i en slik situasjon, så skal han selvsagt ikke dele ut et gult kort.

Thor Eggen sa det som det var, at Steve Bennett er en SKAM for dommerstanden. Han har vært katastrofalt dårlig. Og det er ikke første gang. Er det mulig at den mannen dømmer på et så høyt nivå? Han er jo ikke god nok for norsk bedriftsfotball engang.

Men denne kampen ble ikke bare tapt pga Steve Bennett. Den ble tapt pga ELENDIG forsvarsspill og fantasiløst angrepsspill mot PLs mest gjerrige forsvar. Og når Carvalho i tillegg fikk foreta seg nøyaktig hva han ville, og dommeren var så til de grader inkonsekvent og dårlig, begge veier, så hjalp det ikke særlig mye.

Vi må sende inn en klage på dommer Bennett. Han er katastrofalt dårlig, og det er ikke første gang han dømmer oss til helvete bort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #123 på: 22. Mars 2006, 23:03 »
Kan ikkje la være å le av Steve Bennet. Herregud for ein dårleg dommer. :lol:
SYnd at det skal øydeleggje for oss-

Steik kor voldsomt dei skulle filme idag da, for nokon patetiske typar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 22. Mars 2006, 23:06 »
Håper de viser Mourinho Del Hornos skuespill på sky sports eller PremPlus eller hvilken engelsk kanal som viste kampen.

ELENDIG DOMMER! Har aldri sett noe så ræva!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 22. Mars 2006, 23:08 »
det var den sesongen . kommer til og miste mange spillere. hvem faen gidder og spelle på ett middelmådig lag. og hvem stjerne spillere gidder og sitte på benken når en gjøk med navn ameobi får spille med skade istedenfor. haha fy faen er så skuffa at jeg har mest lyst til og grine. tror dere owen blir nå`? nei ingen pokaler ingen eurocup. nei fy faen takler ikke mer. greit dommern sugde men vi er altfor dårlig offensivt.

DYER skal ha ros , han er hurtig som få og skaper mye på egenhånd GULL verdt.

shearer er altfor dårlig , trist og si det om kongen, men han er kaptein og det er det. ameobi har fått mye pepper , men tror nok folk ikke "tørr" kjefte på shearer fordi alt han har gjort og det takker jeg gud for vert minutt han har spilt for oss. Men nå er han ikke god nok lenger sånn er det.

moore var positiv i det minste så det var jo artig . må noe store forandringer til i sommer hvis ikke går dette straight to hell!
lt;3 Newcastle <3

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 22. Mars 2006, 23:08 »
Nok en gang er det pussig dømming når Navratilova laget vinner.. Nok engang er det drittdommeren Bennet.. Ønsker Shearer hadde dratt til idioten i trynet. Han har råd til det, he he

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 22. Mars 2006, 23:08 »
Bennet var grusom i dag, helt forferdelig!

Men vi kan ikke bare skylde på dommeren, vi er ikke gode nok! Det er i disse kampene man virkelig ser hvor langt etter de store lagene..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 22. Mars 2006, 23:09 »
Sitat fra: "Torjus"
Håper de viser Mourinho Del Hornos skuespill på sky sports eller PremPlus eller hvilken engelsk kanal som viste kampen.

ELENDIG DOMMER! Har aldri sett noe så ræva!

Skulle ha vist det på fawlty towers

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #129 på: 22. Mars 2006, 23:11 »
vi spilte en bra kamp idag, men han faens dommern ødela kampen fr oss....FAEN å har han suger....SYND DET AT SHEARER SKAL LEGGE OPP....han får nok oppleve liga gull når han er trener fr NEWCASTLE UNITED :wink:

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 22. Mars 2006, 23:11 »
Dyer var virkelig god i dag ja, enig der! Satser på at Owen ser potensialet og en evt. heltestatus som ikke finnes i noen annen klubb som gode nok grunner til å bli!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 22. Mars 2006, 23:12 »
Bennet dømte bort Kongens sjanser i kveld det er helt klart. Synes vi var heeeelt på høyde med ivan, i forhold til tabellposisjon.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 22. Mars 2006, 23:18 »
Kan noe fortelle meg hvorfor Ameobi får starte og til og med fullføre kampen som venstrekant? Mannen stopper alle angrepene våre, snur seg og slår støtte. Det er direkte latterlig at Luque ikke startet denne kampen, og enda verre ikke fikk sitte på benken engang. Jeg skjønner ingenting.
Chelsea var ikke spessielt gode idag, vi kunne klart uavgjort med litt hell. Dommeren var et kapitell for seg selv. Dyer skal ha ros for en strålende innsats, han kommer til å bli enorm med noen kamper til.
an sparker ikke Bobby Robson??

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 22. Mars 2006, 23:19 »
Nå lar jeg Kamp være Kamp, og tar kvelden... Fy faen dette fortjener vi ikke!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 22. Mars 2006, 23:20 »
Synes mange av dere litt vel negative til Newcastles spill idag, vi får ikke til mye fremover, men seriøst, hvor mange i verden greier å lukke opp et godt organisert Chelsea, ikke mange. Chelsea vinner kampen på god organisering, men jeg må si at målet var av den irriterende sorten, nemlig personlig feil. Og man skal ikke ha noen av dem når man spiller mot Chelsea, da blir det straffet.
Men jeg synes denne kampen var et skritt i riktig retning for Newcastle, vi virker en smule tryggere bak med Carr tilbake, og Moore gjør et positivt inntrykk. Det er først på 10 meter over midtbana vi blir stoppa av et godt organisert Chelsea, vi kunne gjerne spilt mer i bredden og satsa på utfordring mann mot mann, men vi har ikke de vingtypene tilgjengelig idag som er kapable til å finte og bruke fart, er vel bare N`Zogbia som har disse kvalitetene i stallen, og til en viss grad Dyer.

Så jeg ser positvt fremover nå, men jeg er enig at NUFC ikke blir enn mer attraktiv klubb å spille for hvis vi ikke kommer til Europa. Vi får håpe på at en litt anerkjent manager vil gjøre nytten med å tiltrekke seg spillere.

Og om det at Shearer ikke vinner noe, han kommer til å vinne noe med Newcastle som manager vøtt;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/