20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Chelsea - Newcastle  (Lest 35165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
FA-Cup: Chelsea - Newcastle
« på: 20. Feb. 2006, 19:36 »
Litt feil person som lager dette innlegget kanskje men siden jeg kommer til å heie på Newcastle i denne kampen får jeg heller poste det.

Newcastle møtter Chelsea i fa-cupen. Dere slo dem ut i fjor, hva med en gjentakelse??

Edit: Sorry, merket nettopp at det var på borte banne. :oops:
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 20. Feb. 2006, 20:46 »
borte banne?
Hva er det forno? :roll:

Joda, vi slo dem ut i fjor. Men det var på hjemmebane, og en helt annen situasjon. For det første var det på hjemmebane, for det andre hadde de CL noen ytterst få dager senere, og var mer fiksert på det enn noe annet.
Dessuten ble de på noe uheldigvis redusert til ti mann utover i kampen, og Mourinho gamblet og mislyktes med taktikken.
Dessuten var nok vi hakket mer offensiv og aggressiv i den kampen enn Chelsea, som var mer fokusert på Barcelona.
Det er minst en uke til en evt. kvartfinale i CL når Chelsea får besøk av oss. Det er såpass lenge at det bare er Kjetil Rekdal som ikke greier å stille med et forholdsvis a-preget mannskap (uten at jeg skal utbrodere det noe mer).

Jeg er dessverre redd this is it for Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Feb. 2006, 21:22 »
det rare er at trekninga virker fiksa... jeg sa seinest igår at Chelsea enten ville møte Liverpool eller NUFC, og trekninga før var jeg helt sikker på at manu skulle møte Liverpool eller Chelsea :lol:

Jeg veit at dette sannsynlig ikke er tilfelle, men det er litt rart da :roll:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #3 på: 20. Feb. 2006, 21:29 »
Hvilket lag man trekker er jo tilfeldig. Ikke noen som er seedet eller noe slikt.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Feb. 2006, 22:00 »
Sitat
Joda, vi slo dem ut i fjor. Men det var på hjemmebane, og en helt annen situasjon. For det første var det på hjemmebane, for det andre hadde de CL noen ytterst få dager senere, og var mer fiksert på det enn noe annet.

Ja, jeg vet det er annerledels men merk deg att jeg tok edit på innlegget.
Jeg trodde først att kampen var på hjemebanne og skrev det i innlegget og overskriften. Jeg endret ikke alt jeg skrev men vi kan jo håpe att Chelsea sprekker, selv om det er "litt" utenkelig under broen.
iverpool FC

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Feb. 2006, 22:02 »
jeg veit det Lasse  :lol: , men det er rart at alle storlaga blir trekt mot hverandre allikevel, i CL Chelsea -Barca
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Feb. 2006, 22:14 »
Hvis Chelsea har noen slags av en CL kamp den uka el de nærmeste dagene, så kan dette være et stort + for Newcastle. Da topper de ikke med de beste spillerne sine. Det tror jeg ikke de gjør uansett, men mulighetene er der.
ax

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Feb. 2006, 22:35 »
Nå må vi være positive :D  Vi er på gli nå. Å for å vinne FA cupen måtte vi før eller sener slått chelsea. Jeg tror vi kan klare det. Alt er mulig i fotball. Som den evige luque fan mener jeg at vi må gjøre vårt ytterste for å få ham klar. Blir for tynt med slurvete mottak og dårlig ballkontroll fra ameobi i denne kampen. Newcastle kommer til å vinne for Shearer! Blir en jævli spennende tv kamp åg da :D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Feb. 2006, 22:38 »
Og tv3 kommer helt sikkert til å vise Liverpool-Birmingham.. Alle elsker Liverpool og manu, men Newcastle er HELT ut!:( Ingen som vil vise de av de kanalene alle har:S merklig:S Det stor oppgjøre i London, blir ikke det vist på tv3, så sender jeg inn klage ass:P :evil:
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Feb. 2006, 22:58 »
Enig i att det er litt rusk i maskineriet til Tv3 men de viser bare de kampene som fører til høgest inntekkt. Altså ikke Newcastle. Chelsea har vel ikke evig med fan i norge de heller.
iverpool FC

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Feb. 2006, 23:38 »
faen. glømt liverknull - birmingham. får se an på pplive då.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21. Feb. 2006, 16:43 »
det har ikke så forbanna mye å si om det er borte eller hjemmebane. Eneste er at vi har supporterne med oss, men spillet blir jo ikke preget av at vi spiller på stamford bridge. Bare fordi det er et godt lag vi møter så er det ingen grunn til å komme med en taperinnstilling. Kampen skal da faen meg spilles først. Det har skjedd større cupbomber enn at Newcastle slår Chelsea, no vi forøvrig klarte senest i fjor. Lykke til Ncastle!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 21. Feb. 2006, 17:13 »
Spillet til Chelsea endrer seg drastisk. Chelsea kommer til å stå høyere på bannen på stamford bridge for og angripe. Newcastle uten serlig raske spisser tilgjengelig har vel ikke mangen som kan utfordre dette bakrommet.
iverpool FC

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. Feb. 2006, 19:12 »
Jaja, dette er vel ikke akkurat den optimale trekningen for oss, men kan vi ikke slå Chelsea er det like greitt å ryke ut for dem nå. Eller for å snu litt på flisa: skal vi vinne denne forbaska cupen så må Chelsea slås, før eller senere.

Om Newcastle kan klare å slå Chelsea? Såklart er det ingenting som ville glede meg mer som Newcastle supporter, men når mitt ærlige-jeg blir spurt er undertegnede mer i tvil for å si det sånn. Er stygt redd dette er det nærmeste vi kommer i år, det er vanskelig, så jævla vanskelig å. Men umulig: NEI!
ManU og Midlesbrough har klart det før oss i år. ManU-Chelsea kampen så jeg, og de vant på at Ferguson sendte ut 11 mann som han hadde mannet opp til krig. De ville ikke bare blø for drakta i den kampen, men dø for den. Og det vant de faktisk kampen på, til tross for at de til tider ble rundspilt. Hva 'boro kampen angår har jeg kun sett høydepunkter. Men kanskje er det en ide å skaffe bilder fra den kampen for Roeder og co og sette seg ned å se hvordan 'boro klarte å slå de seiersvante blå fra London ned i støvlene?

Men uansett hvor håpløst det kan se ut er det ikke umulig, bare nesten. Som sagt er 295% innsats det eneste som er akseptabelt i denne kampen, iallfall hvis vi skal ha muligheten til å komme seierende ut av det. I tillegg må personlige feil lukkes bort, dvs at ALLE 11 på banen må prestere som var egen fantastiske Shay Given. Litt synd vi ikke fikk hjemmebane men kampen skal avgjøres på det grønne gresset med 11 mann fra hver side, ikke på tribunen. Kan vi derimot få lokket nedover så mange Newcastle supporte som mulig er det ikke noen ulempe for oss.

Hvorvidt vi har raske spisser til å utnytte det bakrommet som kan bli hos Chelsea er også et lite problem, og Dyer har absolutt farten hvis han kan finne toppformen til den kampen. Men uansett ville det vært et problem, om vi så hadde hatt Owen og Bellamy med toppfart og i toppform hadde det fortsatt vært et problem. Fordi Chelsea er et så forbanna komplett lag som det knappest nok finnes svakheter hos som man kan utnytte.... Alikevel går det an å slå de, vi klarte det ifjor, og ManU og Boro har klart bragden i år. Så gjenstår det å se om vi kan klare det igjen....

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 21. Feb. 2006, 20:55 »
Sitat fra: "Fredrik"
det har ikke så forbanna mye å si om det er borte eller hjemmebane. Eneste er at vi har supporterne med oss, men spillet blir jo ikke preget av at vi spiller på stamford bridge. Bare fordi det er et godt lag vi møter så er det ingen grunn til å komme med en taperinnstilling. Kampen skal da faen meg spilles først. Det har skjedd større cupbomber enn at Newcastle slår Chelsea, no vi forøvrig klarte senest i fjor. Lykke til Ncastle!

Hva med owen da?   http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=93926

håper bare han kan prestere godt rett etter sakden da. Det er en annen sak. men jeg har troen. zoggie er også rask nok til å gå i bakrommet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /