20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Chelsea - Newcastle  (Lest 35344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
FA-Cup: Chelsea - Newcastle
« Svar #135 på: 22. Mars 2006, 23:25 »
ER INGEN SOM SKJØNNER HVA HAN GJØR PÅ DEN JÆVLA BANEN : SCORA MOT LIVERPOOL RIKTIGNOK MEN DET VAR EN SILKEPASNING, SÅ SKULLE EGENTLIG MANGLE AT EN SPISS MED FLERE MILLIONER I ÅRET IKKE SCORER DER:

JEG SÅ KAMPEN MED LILLEBROREN OG FAREN MIN SOM heier på chelsea(sorrycaps) og de bare ler av han og spør hva i hælvete gjør han der han klarer jo ingenting. jo han klarer og slå støttepasning. for en jævla klovn. Luque VET VI I DET MINSTE HAR TEKNIKKEN EN BRA SKUDDFOT. (har riktig nok virket litt tregere etter skaden) men han kan umulig være tregere enn ameobi. han må rævslikke managerne til de grader eller noe fordi det er bare rett og slett katastrofalt og ha han i et lag som skal være top5 i england. håper den neste manageren GIR han gratis til aalesund eller noe.

hvis owen stikker og begynner jeg og tvile på at vi noen gang kan bli ett topplag igjen da blir vi hengende ENDA lenger bak enn det vi gjør.

få inn en manager nå fort som faen så vi kan få litt sving på sakene!

OG NEI ROEDER ER IKKE RETT MAN, se på de lagene vi vant mot de skulle vi vunnet med s**** og. men når vi møter motstand nei hakke en dritt og stille opp med!

finito!
lt;3 Newcastle <3

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 22. Mars 2006, 23:30 »
Synes det er litt mye barnslig klaging på dommeren i dag... Ja, selvsagt, han var helt elendig. Skikkelig dårlig, og Elliotts første gule er det eneste som kanskje kan forsvares. Chelsea filmet mange ganger som dommeren ikke så. Kort sagt han var elendig.

Men at dommeren dømte bort Newcastle blir for dumt. Han hadde ikke grove feil som førte til mål eller at han dømte bort mål. Den eneste var da Drogba ble avvinket for en offside som så tvilsom ut...

Kampen gikk mye bedre enn forventet. Vi ble ikke så rundspilt som jeg hadde trodd på forhånd. Det kan ha noe med at de fikk et så tidlig mål. Newcastle hadde ikke mange sjanser, og var ganske langt i fra og utligne... Men vi kunne fått et mål, uten at det hadde vært ufortjent...

Godt å se Carr tilbake. Selv om Ramage alltid gjør sitt beste er det godt å se en back som klarer å slå ei god pasning...

Synd med Elliotts røde. Reglene er vel slik at det ikke kan omgjøres når det er 2 gule??? Leste det var noen som mente Newcastle burde klage på at Boom kun fikk 1 kamps karantene :)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 22. Mars 2006, 23:38 »
er ikkje barnslig og klikke på dommeren når han dømmer som ein blind bavian. Er jo Bingo heile veien. Elliott gult kort for å stå og sjå på SWP gå på trynet på sida av seg. Javel. normalt. Og kordan kan han unngå og dømme frispark mot Emre då Emre kommer inn med knottene. Kast til Newcastle. Og omrent 1000 andre situasjonar. Blei ein del Gule kort til Newcastle på grunn av munnbruk og det sjønner eg godt azz. utroligt kjipt at Newcastle skal gi vekk billige mål i startfasen av kver einaste kamp det spiller. Har kommet sjeivt ut i alle det tre siste kampene før kampen har begynnt jo.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 22. Mars 2006, 23:39 »
enig med deg supersylthe, er tydelig at skuffelsen etter et tap går litt utover hva man skriver idag.. og det er jo naturlig og lov..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #139 på: 22. Mars 2006, 23:47 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/22/461543.html

Talentløst av Dagbladet. De forveksler relativt kjente Kieron Courtney Dyer med den ganske så ukjente Sheffield United spissen Bruce Dyer.

Sitat fra: "Dagbladet"
Bruce Dyer spilte fri Lee Bowyer på 20 meter. Han sendte i vei en markkryper med venstrebeiner, som Cudicini ga en skummel retur på. Den gamle storscorer Alan Shearer hadde selvsagt luktet returen allerede før Bowyer skjøt.
Toon, Toon,
Black and white army

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 22. Mars 2006, 23:56 »
Hvis vi ikke får en skikkelig manager, vil vi gå mørke år i vente. meget mørke år. Det skremmer meg. Jeg håper Sheperd forstår at vi trenger en god manager for å beholde spillerene.

Kampen idag var bitter. Vi er ute av FA-cupen, og når jeg tenker på stakkars Shearer får jeg vondt inni meg. Men kampen sett under et var et steg i riktig retning. Vi kjempet og kjempet men det hjalp så lite mot Englands beste lag. Det som ødelegger igjenn for oss er personlige feil. Jeg holdt på å rive av meg håret da jeg så at ramage slapp Terry.

Var godt og se carr tilbake. Han virket som en sjef bak der. og forsvaret tatt i betraktning funket ganske bra idag. Moore fikk jeg også et godt inntykk av. Han kom inn og leverte varene bra. Virker som en sjefstype det også. Men vi blir for spe fremover på banen.

På vei hjem tenkte jeg litt over hvorfor vi ikke skaper så mye sjangser.
Kansje jeg tar feil, men vi har et ganske nytt lag. Og spillerene har ikke spilt sammen i mer en et år. Vi har hatt mye skader i heler sesongen. I tilleg har vi spillere som nettopp har kommet tilbake fra skade, og skal gjøre en god jobb.

Jeg har stor tro på at hvis vi får en manager som klarer og holde på alle spillerene (utenom faye,elliot osv) og samkjøre laget skikkelig, kan vi få et meget slagkraftig lag neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 22. Mars 2006, 23:59 »
Sier ikke at det er feil å klikke på dommeren, men det var ikke dommerens skyld at Newcastle tapte i dag. Slik det for eksempel var mot Wigan...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 23. Mars 2006, 00:01 »
Deiligt og sjå Dyer i dag. Den einaste som skaper noko. Shearer og Ameobi skaper ikkje ein dritt. Stasjonere spillere begge to eiger jo ikkje fart. Synes oxo Moore hadde eit bra innhopp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #143 på: 23. Mars 2006, 10:59 »
Dere er et typisk eksempel på medgang supportere, newcastle taper 3 kamper på rad, og vips, klager på dommern og managern. For meg så kunne Roeder fått jobben, han er flink med spillere og fotball. Jeg så igår til tider så spilte newcastle klikk klakk fotball, herlig å se på. Pratet med noen kamareater idag og de mente alle at Newcastle var best. Faye synes jeg er en bra spiller, han er stor, og vinner ALLE duellene på midten, hvis du ser på bowyer,emre,parker,de er korte, men de har vanskligheter me å vinne dueller,(hodedueller) sier ikke at de er dårlige, men ikke kritiser Faye. Bowyer synes jeg var veldig god igår, Dyer var postiv, og Ameobi så jeg for første gang bruke fysikken sin, slengte Carvalho og gallas til side, skjermet ballen fint osv. Jeg synes de 3 tapene så lang har vært helt ok, er absolutt ikke flaut å tape mot Manu,chelsea og Pool.

Men idag Spiller Charlton, vi burde ha en liten fordel, får en hviledag esktra, og alt annet en seier mot Charlton ville vært skandale, men jeg ville fremdels ikke skiftet mening om roeder! 8)  He got the skills, that pays the newcastle bills;)
ax

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 23. Mars 2006, 11:32 »
Man trenger ikke å være medgangs supporter selvom man ikke er enig med deg i at Roeder fortjener jobben!!

Personlig så er jeg ikke heelt overbevist.. Vi spilte flott fotball under Souness de 5-6 første kampene, og så kom tapsrekka etter det. Det kan være godt mulig at det er det som skjer med oss nå også. Jeg vil ikke gjøre meg opp noen mening om Roeder før til sommeren.

Angående Faye er jeg enig, han kan være god å ha. Men Ameobi er verdens tammeste spiss, han prøver jo ikke engang å gå mot mål, hver gang han får ballen snur han seg å slår støttepasninger, HVER gang. Shearer var ikke stort bedre...

DanMan

• Gjest
« Svar #145 på: 23. Mars 2006, 15:13 »
Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Steve Bennett må ALDRI få dømme en Newcastle-kamp igjen i hele sin gjenværende usle dommerkarriere! Mannen må rett og slett HATE Newcastle, og jeg fikk direkte hakeslepp da jeg så han i spillertunnelen. Er det mulig at han skal få fortsette med slik faenskap? Ikke misforstå, tapet var fortjent, men jeg kan overhodet ikke gå med på at denne møkkadommeren skal få fortsette å dømme Newcastle sønder og sammen. Det er jo ALLTID noe! ALLTID! Utvisning, tvilsomme straffer imot, gjerne på tampen av kampen, blatant ignoranse når det gjelder ALT som skjer mot Shearer..Listen kan bli lang. Poenget mitt er at dette MÅ få etterspill! Jeg vil ikke se Steve Bennett dømme en Newcastlekamp til.

Når det gelder møkka-Chelskij må jeg sørgelig konstatere at du som tidlig i posten kalte kampen skjønnheten mot udyret, hadde helt rett. De er jo psykotiske, i likhet med fansen sin! Mourinho har faen ikke mye kustus på gutta, og jeg blir vanvittig provosert når man sier at manageren skal støtte spillerne sine uansett hvor store rasshøl de er! Slike holdninger ødelegger sporten vi alle elsker, og det er trist at de som føler det slik ikke ser det.

Priser meg lykkelig over at stemple-Gallas og ramle-Robben manglet, men både del Homo og SWP hadde åpenbart deltatt i Robbens skuespillerkurs. Trolig også Cole. Drogba bør starte å spille håndball, da han hele tiden, og dæven så bevisst, benytter hendene til å kontrollere FOTballen. Noe han selvsagt får lov til. Geremi ser ved første øyekast ut som en passe robust kis, men du verden, ved den minste kontakt legger han seg ned som et skjørt pikebarn, og venter på frispark. Når han, den ene gangen i går, ikke fikk frisparket, så han fortvilet opp og børstet av seg "den alvorlige skaden" på null komma svisj. Kanskje dette er noe for det norske helsevesen? "Overse den skadde, så blir han frisk". Carvalho bedriver i likhet med Drogba en annen idrett, bryting. Crespo prøver sitt beste for å lure assistentdommerne med sin konstante vaking i offside. Alt dette mens fansen går berserk, og sirkus Mourinho fortsetter på sidelinja.

Liverpool har fått en knallhard konkurrent til å være det laget i PL jeg hater mest.

DanMan

• Gjest
« Svar #146 på: 23. Mars 2006, 15:24 »
Sitat fra: "Mack"
http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/22/461543.html

Talentløst av Dagbladet. De forveksler relativt kjente Kieron Courtney Dyer med den ganske så ukjente Sheffield United spissen Bruce Dyer.

Sitat fra: "Dagbladet"
Bruce Dyer spilte fri Lee Bowyer på 20 meter. Han sendte i vei en markkryper med venstrebeiner, som Cudicini ga en skummel retur på. Den gamle storscorer Alan Shearer hadde selvsagt luktet returen allerede før Bowyer skjøt.

Ja, dette leste jeg på wap på vei til skolen i dag.  :lol:  Hvordan kan man å betalt for slikt?? NoRberto Solano er ille nok, men å forvaksle Bruce og Kieron Dyer blir bare latterlig.

Når det gjelder newcastles innsats i går syntes jeg slett ikke den var så verst, tatt motstanderen i betraktning. Vi ble aldri seriøst overkjørt. Given spilte som vanlig meget habilt, Parker kriget, Solano skapte, Dyer løp og Elliott fortjener skryt. synes han har vært vår beste midtstopper de siste kampene, utvilsomt. Stopperrollen kler han mye bedre enn venstreback, der mangelen på fart blir fremhevet ganger 1000. Moore viste også meget lovende takter på tiden han fikk. Ga alt i duellene, blokkerte nydelig, og virket trygg med ball. Gleder meg stort til at han får matchtrening! Carr er for meg, selvsagt, den største skuffelsen.. Nei, han var ikke såå røten, har er bedre offensivt enn Ramage og ja, han har ikke spilt på lenge, men det kjøper jeg bare ikke. Jeg synes Carr rett og slett er for dårlig. Han river og sliter, og skaper masse unødvendige frispark fordi han enten ikke er plasseringssterk nok eller har tempo nok til å unngå å havne i slike situasjoner. Han er eventyrlig dårlig til å slå ballen opp i semi-pressede situasjoner. Ser dere at ballen går ut over sidelinja praktisk talt hver gang han forsøker å få ballen opp langs flanken? Ofte upresset. Det er så inni hampen frustrerende å se på!

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 23. Mars 2006, 16:10 »
Altså,Da Newcastle hadde et jævla bra angrep på gang, etter at vi snappa ballen fra Chelsea med en Takling, og Chelsea Spillern blir liggende, og Newcastle er så FAIR og skyter ballen ut! Så skal vi få den tilbake, så prøver en idiot Chelsea spiller og skyte den ut på dødlinja ved cornerflagget(innkast) DET MEST UNFAIRI STYGGESTE EN SPILLER KAN GJØRE, og jeg trodde Chelsea hadde litt Fair play inni seg! Er jo like støgg som managern!

Noen som så det?? Vi skjøt til innkast ved mitbanen et sted, så etter at skaden er ferdig, så skyter en Cheslea spiller ballen, han prøver å skaffe innkast ved cornerfaget, hvorfor gjør han det? Først er vi så fair og skyter ballen ut så gjør han det. Heldigvis gikk det til Innspark til keeper. Men han burde fått gult der!!
ax

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 23. Mars 2006, 16:25 »
Jeg så det.. Ble ganske irritert over den situasjonen, som så mange andre i løpet av kampen!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 23. Mars 2006, 16:26 »
Ja så det. Det var forresten Gudjohnsen som gjorde det. Jeg begynte å lure på om Chelsea i det hele tatt skulle gi ballen tilbake.

Sitat fra: "shpetim"
Dere er et typisk eksempel på medgang supportere, newcastle taper 3 kamper på rad, og vips, klager på dommern og managern. For meg så kunne Roeder fått jobben, han er flink med spillere og fotball. Jeg så igår til tider så spilte newcastle klikk klakk fotball, herlig å se på. Pratet med noen kamareater idag og de mente alle at Newcastle var best. Faye synes jeg er en bra spiller, han er stor, og vinner ALLE duellene på midten, hvis du ser på bowyer,emre,parker,de er korte, men de har vanskligheter me å vinne dueller,(hodedueller) sier ikke at de er dårlige, men ikke kritiser Faye. Bowyer synes jeg var veldig god igår, Dyer var postiv, og Ameobi så jeg for første gang bruke fysikken sin, slengte Carvalho og gallas til side, skjermet ballen fint osv. Jeg synes de 3 tapene så lang har vært helt ok, er absolutt ikke flaut å tape mot Manu,chelsea og Pool.

Men idag Spiller Charlton, vi burde ha en liten fordel, får en hviledag esktra, og alt annet en seier mot Charlton ville vært skandale, men jeg ville fremdels ikke skiftet mening om roeder! 8)  He got the skills, that pays the newcastle bills;)

Så enig, så enig.