20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Chelsea - Newcastle  (Lest 35372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
FA-Cup: Chelsea - Newcastle
« Svar #30 på: 22. Feb. 2006, 20:30 »
Det er slett ikke usannsynlig at en dødball avgjør en slik kamp som Dag Riise sier. På en annen side tror jeg ikke det nytter å satse på å score det (eller de) nødvendig(e) mål(ene) på Chelsea på det som er deres svakhet. Det er rett og slett fordi Chelsea er et så komplett fotball-lag at det nærmest er umulig å finne svakheten. Da de tapte mot ManU i år tør jeg påstå at ManU tok dem på innsatsen som jeg har hintet til tidligere. Chelsea rundspilte dem til tider men ManU fulgte dem tett og var villige til å løpe nærmest dobblet så langt som sine motspillere for å slå dem. Satt litt på spissen men håper dere skjønner tegninga. Hva Boro gjorde for noe genialt vet jeg neimen ikke, men det hadde vært interessant å studert den kampen grundig. Akkurat nå er jeg mest spent på hvordan Barcelona har tenkt å løse den nesten "umulige" oppgaven med å slå Chelsea...
Må nok regne med litt switcing mellom TV3 og Canal+ her i kveld...  :roll:

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Feb. 2006, 23:48 »
Jeg såg desverre ikke Boro - Chelsea og har heller ikke sett målene, men Chelsea - Barca i dag kunne du se att kampen åpnet seg på en dødball.
Liverpool - United X2 kom målene på dødball, Liverpool mot united i fjor på old trafford, og begge kampene året før det. Chelsea - Liverpool, Arsenal - Chelsea osv.... Siste var jeg litt usikker på så det kan hende jeg tar feil.
Ble kanskje litt mangen Liverpool eksempler her men det spiller vel ikke noen spesiel rolle.

Det som er poenget mitt er att når to kamper er meget jevspilt og ingen av lagene klarer å få hull på byllen så er det typisk att en dødball blir tungen på vektskålen som vi så i dag melom Chelsea - Barca.
iverpool FC

Ameobinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Feb. 2006, 08:45 »
jeg tror vi kan dra dette i land fordi newcastle er best i hele hele verden.
NNERN FEISERN MEGET ØERN JAERN JAERN JAERN

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Feb. 2006, 16:42 »
Sitat fra: "Ameobinho"
jeg tror vi kan dra dette i land fordi newcastle er best i hele hele verden.

Og du kan dokumentere og begrunne dette?   :lol:

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Feb. 2006, 17:05 »
Noen som vet hvor newcastle suportere i Stavanger pleier å se kamper?
Jeg har lyst til å se denne kampen sammen med newcastle brødre:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Feb. 2006, 21:14 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Jeg såg desverre ikke Boro - Chelsea og har heller ikke sett målene, men Chelsea - Barca i dag kunne du se att kampen åpnet seg på en dødball.
Liverpool - United X2 kom målene på dødball, Liverpool mot united i fjor på old trafford, og begge kampene året før det. Chelsea - Liverpool, Arsenal - Chelsea osv.... Siste var jeg litt usikker på så det kan hende jeg tar feil.
Ble kanskje litt mangen Liverpool eksempler her men det spiller vel ikke noen spesiel rolle.

Det som er poenget mitt er att når to kamper er meget jevspilt og ingen av lagene klarer å få hull på byllen så er det typisk att en dødball blir tungen på vektskålen som vi så i dag melom Chelsea - Barca.

Ble litt mange Liverpool eksempler til at jeg kan huske alle, men såklart ser jeg poenget ditt.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Feb. 2006, 21:21 »
Bra, for det jo tross alt det som teller.
iverpool FC

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #37 på: 28. Feb. 2006, 20:53 »
Oi! Jeg henger jammen meg etter! Trodde at vi møtte Charlton på St. James Park jeg! At vi møter Chelsea på Stamford Bridge er en katastrofe. Det er bare å be til de høyere makter. VI MÅ VINNE FA CUPEN I ÅR!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 01. Mars 2006, 17:31 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Oi! Jeg henger jammen meg etter! Trodde at vi møtte Charlton på St. James Park jeg! At vi møter Chelsea på Stamford Bridge er en katastrofe. Det er bare å be til de høyere makter. VI MÅ VINNE FA CUPEN I ÅR!

Hvilken planet har du vært på i det siste?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. Mars 2006, 18:30 »
Hytteplaneten. På den planeten finnes det verken tv eller data. Dronningen av hytteplaneten mener nemlig at det er ødeleggende for riket sitt.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 01. Mars 2006, 22:25 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hytteplaneten. På den planeten finnes det verken tv eller data. Dronningen av hytteplaneten mener nemlig at det er ødeleggende for riket sitt.

Hvilken syk, syk diktator!  :?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 02. Mars 2006, 15:24 »
Men du visste vel at vi spilte cupkamp helgen før trekningen, olav? Og da burde du visst at kvartfinalene ble trekt. Mobilforhold finnes det stort sett på alle hytteområder, har jeg inntrykk av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Mars 2006, 16:37 »
Laster ned middlesbrough - chelsea nå. Ser at det er en annen som laster den ned i tillegg. Håper det er Roeder :)
Svart Hvitt

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Mars 2006, 17:46 »
Sitat fra: "Joakim"
Men du visste vel at vi spilte cupkamp helgen før trekningen, olav? Og da burde du visst at kvartfinalene ble trekt. Mobilforhold finnes det stort sett på alle hytteområder, har jeg inntrykk av.

Jeg glemte vel trekningen. Men hadde jeg vært på pc, for eksempel på dette forumet, så hadde jeg fort blitt påminnet om kampen.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Mars 2006, 21:52 »
Denne kampen blir skjønnheten mot udyret! Verdens mest fantastiske lag Newcastle mot verdens mest usympatiske lag. Men har tro på at vi kan klare det, alt er mulig i denne verden.. Vi må holde troa, vi er i fantastisk form, midtbanen spiller helt magisk for tida, og forsvaret holder tett bakover og Given er selvfølgelig GUD som alltid. Skulle bare hatt en angrep i toppform nå så, men det kommer=)... Heldigvis slipper vi å se den forferdelige   Robben i denne kampen, men Chelsea har flere usympatiske drittsekker å ta av så her kan det det gå en kule varmt!

Men gjelder å ha troa! La Fotballen vinne over maskinen! La oss gjøre verden til et bedre sted å leve, få Chelsea ut av Fa Cupen!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!