20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-Cup: Chelsea - Newcastle  (Lest 35167 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
FA-Cup: Chelsea - Newcastle
« Svar #15 på: 21. Feb. 2006, 20:57 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Spillet til Chelsea endrer seg drastisk. Chelsea kommer til å stå høyere på bannen på stamford bridge for og angripe. Newcastle uten serlig raske spisser tilgjengelig har vel ikke mangen som kan utfordre dette bakrommet.

va denne jeg skulle quote. sorrern
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #16 på: 21. Feb. 2006, 21:56 »
Dyer er heller ingen sinke.
Toon, Toon,
Black and white army

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Feb. 2006, 22:06 »
Sitat fra: "Mack"

Nei. han er superrask. men owen er bedre som spiss en dyer.
Hvem er raskest av dyer og owen egentligt? jegføler dyer er raskest
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Feb. 2006, 22:54 »
Sitat fra: "annern"
Sitat fra: "Mack"

Nei. han er superrask. men owen er bedre som spiss en dyer.
Hvem er raskest av dyer og owen egentligt? jegføler dyer er raskest

o'brien
dyer
owen

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Feb. 2006, 22:57 »
Chelsea har vært utrolig svake etter nyttår. Resultatmessig har det ikke vært katastrofalt, men spillet har ikke fungert ut i fra det jeg har sett og lest av diverse rapporter. Man får håpe at Chelsea går videre i CL, slik at det er et forstyrrende element.
Carr har altfor få landskamper for England!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
samlingsplass????
« Svar #20 på: 21. Feb. 2006, 22:58 »
Er det mange fra stavanger på dette forumet? isåfall kan noen si meg hvor newcastle suportere pleier å se kamper? noen fast plass?

Meg og en kompis jeng har lyst til å samle en del til denne kampen.
hvis det ikke finnes et sted fra før av? jeg har bare hvert på champs. er dette den beste plassen?

barliste:)
Fatøl 0.4 Fre. & Lør. 19-23 29,-
Fatøl 0.6 Fre. & Lør. 19-23 44,-
Fatøl 0.4 ALL SPORT 39,-
Fatøl 0.6 ALL SPORT 59,-
Fatøl 0.4 etter 23.00 49,-
Fatøl 0.6 etter 23.00 74,-
Fatøl MUG 140,-

Carlsberg 49,-
All annen flaskeøl/rusbrus 53.-
Rød og hvitvin glass 36,-
Rød og hvitvin 1/1 flaske 246,-
Baileys SHOT 27,-
Baileys  49,-
Baileys m/Kaffe 59,-
Koskenkorva SHOT 27,-
Koskenkorva  49,-
Koskenkorva m/Battery 59,-
Black Cat SHOT 27,-
Black Cat  49,-
Mineralvann 32,-
Munkholm 31,-
Kaffe 15,-
Kaffe påfyll 10,-

Chilinøtter/Peanøtter 19,-
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Feb. 2006, 08:57 »
Håper også Chelski vinner CL kampen som nevnt i annen tråd, da FA cupen forhåpentligvis ikke er fullt så attraktiv!
Who else...... Alan Shearer

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Feb. 2006, 09:50 »
Chelsea mangler da ikke fart i sitt forsvar. Jeg har sett comeback til Owen før og han ser ofte ut som en junior første 2-3 kampene. Dette gjelder siste sesongen hans i Liverpool. Vet ikke om saken er en annen i Real eller Newcastle.

O`Brian er rask, men han får jo ikke spille så det er jo greit.

Da står dere igjen med Dyer, som sikkert vil spille kan eller hengende spiss. Tror ikke han vil bidra med noe heller.

Dersom dere nå forhåpentligvis vinner, så tror jeg målet kommer på dødball hvor folk som Shearer og Ameobi kriger ballen i mål.
iverpool FC

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Feb. 2006, 11:47 »
Chelsea mangler da ikke fart i sitt forsvar. Jeg har sett comeback til Owen før og han ser ofte ut som en junior første 2-3 kampene. Dette gjelder siste sesongen hans i Liverpool. Vet ikke om saken er en annen i Real eller Newcastle.

Da står dere igjen med Dyer, som sikkert vil spille kan eller hengende spiss. Tror ikke han vil bidra med noe heller.

Dersom dere nå forhåpentligvis vinner, så tror jeg målet kommer på dødball hvor folk som Shearer og Ameobi kriger ballen i mål.

Hvem er det du holder med?
Det finnes andre lag i pl som har klart å slå chelsea, og da kan vi gjøre det også.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ameobinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Feb. 2006, 12:00 »
Annern.. Hvis du har så lite peiling som det viser seg på dette forumet, kan du gå en annen plass å holde på. Faen ass!
NNERN FEISERN MEGET ØERN JAERN JAERN JAERN

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #25 på: 22. Feb. 2006, 12:43 »
Sitat fra: "annern"

Da står dere igjen med Dyer, som sikkert vil spille kant eller hengende spiss. Tror ikke han vil bidra med noe heller.

Hvem er det du holder med?
Det finnes andre lag i pl som har klart å slå chelsea, og da kan vi gjøre det også.

Dag Riise er Liverpool-supporter.
For øvrig vil jeg si til Dag at det han sier her er fryktelig dumt og feil!!! Vanvittig teit skrevet. Med spillere som N'Zogbia og Dyer (+Luque, Emre og Parker) mangler ikke NUFC fart i det hele tatt. Det er umulig å forutsi om ballen blir kriget i mål. Det er en million andre muligheter mål kan komme på, og i denne kampen er ikke krigingsmål det mest sannsynlige! Det er umulig å si.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Feb. 2006, 16:31 »
Sitat fra: "Ameobinho"
Annern.. Hvis du har så lite peiling som det viser seg på dette forumet, kan du gå en annen plass å holde på. Faen ass!

Seier kem ?
1 post  :roll:
Hadde vert kjekkt og sjekka Ipen din opp mot DR sin
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Feb. 2006, 18:37 »
ville heller hat crouch og cisse på top mot chelsea  :lol:
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Feb. 2006, 19:07 »
Sitat
Dag Riise er Liverpool-supporter.
For øvrig vil jeg si til Dag at det han sier her er fryktelig dumt og feil!!! Vanvittig teit skrevet. Med spillere som N'Zogbia og Dyer (+Luque, Emre og Parker) mangler ikke NUFC fart i det hele tatt. Det er umulig å forutsi om ballen blir kriget i mål. Det er en million andre muligheter mål kan komme på, og i denne kampen er ikke krigingsmål det mest sannsynlige! Det er umulig å si.

Jeg er Liverpool supporter, selv om de fleste sikkert var klar over dette så håper jeg alle har fått det med seg nå. Ps jeg heier på Newcastel mot Chelsea.

Newcastle mangler ikke fart. Vel, nå snakket jeg om å true bakrommet med fart. Ikke bare den egenskapen å ha fart. Er du med? Luque får jo ikke spille, selv om det kan endre seg til den tid, og uansett så er ikke Gallas en treging. Dyer kan fort true bakrommet, men jeg ser ikke for meg att de klarer det. Chelsea er så trygge og kompakkte i forsvar  og posisjonerer seg utrolig, jeg har sett Terry KNUSE både Cisse og Baros i spurte duell pga posisjoneringen.

Og Tore, det med dødball er ikke noe jeg kan forutse. Det er bare noe jeg tipper siden dødball ofte blir avgjørende i tette oppgjør. Det var og tatt i betraktning av att Newcastle faktisk har gode dødball eksperter eller takkere eller hva du vil kalle dem. Given kan score for alt jeg vet, det er bare typisk att dødball blir avgjørende i tettekamper, som jeg nettopp sa.
Men det trenger ikke nødvendigvis være tilfelle i denne kampen.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Feb. 2006, 19:17 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Ameobinho"

Seier kem ?
1 post  :roll:
Hadde vert kjekkt og sjekka Ipen din opp mot DR sin

Hva er dette for noe, jeg har faen ikke noe med Ameobihno å gjøre. Sjekk det ut om du ønsker, det er ikke meg.
iverpool FC