20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108158 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #660 på: 28. Nov. 2006, 01:44 »
Politiet i England er sjalu på Bellamy  :lol:

http://fotball.fvn.no/england/article70038.ece
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #661 på: 28. Nov. 2006, 11:56 »
Sitat fra: "Benson"

Fy faen for en gjøk. Ikke greit å være 27-år og over the top.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Stakkars Belly
« Svar #662 på: 28. Nov. 2006, 15:37 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Benson"

Fy faen for en gjøk. Ikke greit å være 27-år og over the top.

Trist for Bellamy, men greit for NUFC-supportere. Det gjør det mye lettere å forsone seg med at han "forsvant".
Livet er svart/hvitt!

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #663 på: 03. Des. 2006, 14:19 »
Frikjent av retten og spilte fantastisk mot Wigan i går. To mål, en assist og ble flere ganger spilt igjenom men avinket for offside - ene gangen klart feil, men flere var så vidt korrekte.. Fantastisk fint 1-0 mål også og hadde også assist til en annen spiller dere har kjennskap til, Dirk Kuyt som satte inn sitt 6 for sesongen..

Bellamy har startet, måtte det fortsette.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #664 på: 04. Des. 2006, 21:06 »
Bare dere ikke forventer at Bellamy skal score 2 mål i hver kamp som kommer fremover. Bellamy er ikke og kommer aldri til å bli noen goalgetter. Det er ikke DER dere skal forvente noe fra Bellamy. Men hvis Bellamy ikke leverer varene uten ball, så har dere all grunn til å være misfornøyde.

Det er det Bellamy gjør uten ball som gjør han så utrolig god. Problemet er at ingen lenger vil innse det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #665 på: 04. Des. 2006, 23:39 »
At Bellamy ikke er noen goalgetter har jeg vært klar over så lenge jeg kan huske så de forventningene trenger du ikke tenke på Jokke. På Liverpool forumet var det første innlegget jeg skrev at vi måtte kjøpe Kuyt også som en måltyv som ville passet perfekt sammen med Bellers. Den komentaren står jeg for enda og det ser ikke ut til at det vil endre seg. :D

Bellamy er en grovarbeider, en rom åpner ( :) ) rett og slett. Dette gjør arbeidsforholdene til Kuyt mye enklere i tilegg til at vi har en frisk Crouch som i likhet med Bellamy - men på en annen måte - passer sammen med Kuyt. Tre gode spisspar i tilegg til God i bakhånd, strålende.
iverpool FC

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #666 på: 05. Des. 2006, 14:26 »
Det er ingen grunn til å ty til personkarakteristikker, bare så det er sagt.

Hvordan kan du i samme innlegg mene at Bellamy har følelser for Newcastle og samtidig konstatere at hans egne utsagn om klubbtilhørigheten i Blackburn og Liverpool egentlig er løgn? Selektiv troverdighet? Rett og slett magisk å se at du - som åpenbart eneste her inne - vet hva som rører seg i hodet på fyren.  :lol:

Agurksaft

• Gjest
Bellamy
« Svar #667 på: 06. Des. 2006, 10:10 »
Sitat
Tre gode spisspar i tilegg til God i bakhånd, strålende

Det er ikkje akseptert på eit Newcastle forum å kalla nokon andre enn Shearer for Gud.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #668 på: 07. Des. 2006, 00:27 »
Det var blasfemi ja, men han er jo pool-supporter, så vi kan ikke forvente at han skjønner hva det er for noe.

Svenno

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #669 på: 08. Des. 2006, 21:34 »
Tenk at denne tråden er aktiv fortsatt :)

Uansett, jeg velger å tro at Bellamy fortsatt hadde spilt i Newcastle hvis ikke det var for Graeme Souness.

(Det finnes bare en Gud, innen fotballen i hvert fall) :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #670 på: 08. Des. 2006, 23:21 »
Hadde det ikke vært for Graeme Souness er jeg ganske sikker på at Bellamy hadde vært langt bedre likt av det store flertallet av newcastlesupportere. Da hadde han spilt her fremdeles, tipper jeg, og da hadde han vært en stor helt.
Det eneste folk hadde klaget over var skadene hans, og at han kjefter litt mye.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #671 på: 09. Des. 2006, 02:23 »
Enig Jokke, tror du har helt rett. Som jeg har sagt hele tiden, fansen til laget Bellamy spiller på elsker han, alle andre hater han. Slik er det blitt, alle som ikke heier på Liverpool hater Bellamy, alle som heier på Liverpool elsker Bellamy (ikke alle). Så fort Bellamy slår skikkelig igjenom i Liverpool tror jeg at alle vil elske han, nå når han sliter litt med dårlig form kan det være folk er mer skeptisk.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #672 på: 09. Des. 2006, 23:15 »
Enten så er du fan av Bellamy, eller så er du ikke det. Enkelte, meg selv inkludert, har en veldig høy toleransegrense for den gutten, mens andre ikke tåler å høre et kny, før de blir pissed.

Bellamy er en sånn type som gir litt faen i om han blir likt eller ei. Han følger seg selv og sine lyster og driter i hva andre måtte mene om ham. Så lenge manageren hans respekterer ham, så respekterer han manageren. Men som enhver manager som har hatt Bellamy i sine rekker vet, han kan både være din beste venn og din verste fiende.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #673 på: 10. Des. 2006, 11:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Bellamy er en sånn type som gir litt faen i om han blir likt eller ei. Han følger seg selv og sine lyster og driter i hva andre måtte mene om ham. Så lenge manageren hans respekterer ham, så respekterer han manageren. Men som enhver manager som har hatt Bellamy i sine rekker vet, han kan både være din beste venn og din verste fiende.

Jeg tror han bare er dum jeg. Et eller annet er i alle fall galt med ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Belly
« Svar #674 på: 10. Des. 2006, 15:51 »
Sitat fra: "Håvard"
Jeg tror han bare er dum jeg. Et eller annet er i alle fall galt med ham.

Egoet er i alle fall stort nok på gutten.  8)  8)  8)
Livet er svart/hvitt!