20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #645 på: 15. Okt. 2006, 17:11 »
Vel er ingen bombe at du ikke klarer å se en EN eneste feil som Bellamy gjør.

Han har aldri sagt at han elsker Blackburn, men han har opptil flere ganger sagt han elsker supporterne og det å spille for klubben. Derfor syntes jeg det er litt merkelig at han jubler uhemmet. Hadde det vært mot Newcastle hadde jeg forstått det, vi kastet han på hue og ræva ut. Men Blackburn blåste nytt liv i karrieren hans...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #646 på: 15. Okt. 2006, 19:51 »
Mannen er så full av dritt at jeg bryr meg ikke om hva han sier. Han elsker kun seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #647 på: 16. Okt. 2006, 19:07 »
Sitat fra: "kesse"
Greit nok at han scorer. Men at han feirer såpass mye mot klubben han "elsket å spille for" syntes jeg var litt tåpelig...

Dette må være noe av det mest latterlige jeg noen sinne har lest inne på dette forumet. Bekkamy har gått 8 kamper uten mål i PL og når han først scorer er det foran The Kop - ikke motstanderenes supportere, mener du da at han burde feiret mindre? Dessuten så feirer han ikke så mye som du skal ha det til, løper mot fansen med armene ut, tar ett hopp, blir gratulert av lagkameratene og fortsetter kampen.

Dette begynner å bli latterlig, heksejakt rett og slett. Å hate en spiller så hardt at man mister all for objektivitet er latterlig.

Er objektivitet ett ord btw?  :)
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #648 på: 16. Okt. 2006, 20:09 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "kesse"
Greit nok at han scorer. Men at han feirer såpass mye mot klubben han "elsket å spille for" syntes jeg var litt tåpelig...

Dette må være noe av det mest latterlige jeg noen sinne har lest inne på dette forumet. Bekkamy har gått 8 kamper uten mål i PL og når han først scorer er det foran The Kop - ikke motstanderenes supportere, mener du da at han burde feiret mindre? Dessuten så feirer han ikke så mye som du skal ha det til, løper mot fansen med armene ut, tar ett hopp, blir gratulert av lagkameratene og fortsetter kampen.

Dette begynner å bli latterlig, heksejakt rett og slett. Å hate en spiller så hardt at man mister all for objektivitet er latterlig.

Er objektivitet ett ord btw?  :)

Hehe ,selvfølgelig forsvarer du Bellamy, noe annet fra en Liverpool supporter ville vært rart. Men en dag, så vil også du mislike Bellamy som den store majoriteten av Newcastle, Blackburn og Coventry og resten av PL lag sine fans gjør.

Det er MANGE spillere som har vist sin tidligere arbeidsgiver såpass respekt at han ikke feirer mål mot dem. Det gjorde ikke Bellamy, og jeg synes det er tett opp til "frekt". Jeg har aldri sagt at han tar helt av med feiringen.. Men hadde han hatt en snev av fornuft i hode så hadde han tatt det hele med ro og jogget pent tilbake til midtbanesirkelen.

Jeg så kampen sammen med 2 Blackburn supportere, og de ble rett og slett forbanna når de så han. Jeg skjønner dem godt..

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #649 på: 16. Okt. 2006, 21:41 »
Nesten trist å lese dette her. Hadde han feiret foran motstanderen sine fans eller gjort noen provoserende gester hadde jeg vært enig med deg men å feire ett viktig mål foran sine fans er da strengt tatt ikke mer enn hva alle bør kunne godta. Det er fotball, han skulle vel ikke bommet og da vel? Herre.. Her ville jeg forsvart en vær spiller i verden, innklusiv Diouf som har scoret mot Liverpool.

Alle motstander fans hater Bellamy, og de fleste Liverpool fans elsker han. Sånn er Bellamy, og sånn har han alltid vært. Han var elsket av dere også, han var elsket av Blackburn sine og Coventry sine, men jeg forsvarer han ikke uten grunn. Og at andre ikke feirer mot sine gamle arbeidsgivere er selvsagt greit men det betyr ikke at Bellamy skal la være å feire mot Blackburn.

Kritiser han for SMSene og alt det der, men for å feire en scoring? Sorry altså men det blir direkte latterlig.

Liverpool er hans nye arbeidgiver og all fortid er over.. Easy as it!
iverpool FC

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #650 på: 17. Okt. 2006, 00:12 »
Altså, jeg synes du overdriver ganske mye. Hvis du leser litt mer nøye så ser du i mitt første innlegg " jeg synes det er LITT tåpelig". Og det hele begynner med at noen mener det var "feil" av han å score mot Blackburn. Jeg sier at jeg ikke synes det, men jeg stusset litt over feiringen. Synes ikke jeg tar helt av å kritiserer Bellamy for noe, men jeg synes det hele var litt rart. Om det er det latterligste du har lest her inne osv osv så får det heller bare være.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #651 på: 17. Okt. 2006, 13:56 »
Bellamy føler ingen så sterk tilhørighet til Blackburn at han velger å ikke juble når han scorer mål mot sin tidligere arbeidsgiver. Og det er han i sin fulle rett til. Dessuten gjorde han ingen stygge gester mot Blackburns supportere. Hvorvidt han ville jublet annerledes mot oss er vanskelig å si. Han har heldigvis ikke scoret mot oss ennå.

Så jeg skjønner rett og slett ikke problemstillinga.

Og det har ingenting å gjøre med at jeg er en stor fan av Bellamy.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #652 på: 17. Okt. 2006, 15:32 »
Grunnen er hvor mye elendighet Bellamy spyr ut av kjeften mens han er i den klubben for så å elske helt andre ting det sekundet han er i en ny klubb. Grunnen til at fansen fra Bellamys eksklubber hater ham er jo hans oppførsel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #653 på: 17. Okt. 2006, 23:27 »
Oppførsel?
Pøh. Tøv. Fanteri.

Ja, han har stor selvtillitt, og ja, han har høye tanker om seg selv. Men som nok både Sir Bobby Robson, Martin O'Neill, Mark Hughes og Rafael Benitez kan bekrefte. Mesteparten er et enormt engasjement for fotball.
Bellamy lever for å spille fotball. Og han er en dårlig taper. Det trenger ikke nødvendigvis være en dårlig kombinasjon.

Bellamy er ikke værre enn du gjør det til sjøl.

På langt nær Svigermors drøm, men hvem f... trenger å bry seg om svigermor? Det han presterer på banen går foran alt annet. Nettopp derfor elsker jeg Bellamy. Og nettopp derfor er han nå i Liverpool.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #654 på: 18. Okt. 2006, 00:14 »
Nå veit e koffer du digger Bramble :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #655 på: 18. Okt. 2006, 09:15 »
:lol:

Agurksaft

• Gjest
Bellamy
« Svar #656 på: 18. Okt. 2006, 11:23 »
Eg hatar Bellamy, men det er klart han har lov til å juble foran eigne fans etter å ha skåra mot ein klubb han var i i ca ein halv sesong eller noko slikt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #657 på: 18. Okt. 2006, 11:31 »
Sitat fra: "Agurksaft"
Eg hatar Bellamy, men det er klart han har lov til å juble foran eigne fans etter å ha skåra mot ein klubb han var i i ca ein halv sesong eller noko slikt.

Grunnen til at jeg synes det er rart er fordi han sa han elsket å spille for Blackburn og takket dem for å gi han en ny sjanse, få fart på karrieren osv osv. Det er jo bare ljug når stikker til Liverpool så fort han får sjansen. Men forventer ikke stort annet av han heller....

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #658 på: 18. Okt. 2006, 14:46 »
Sitat fra: "Joakim"
(...) Blackburn. Den klubben han har elsket hele tiden, og som han virkelig har hjertet sitt i. Det har jeg ikke hørt ham si om noen klubb.

Hjertet sitt i? Vel, da han var utlånt fra Newcastle var det Newcastle han ville bli i, og kunne aaldri tenke på å spille for en annen klubb. Og hva når han dro til Diverpool? Jo, da viser det seg at mannen er livslang Diverpool-suppoerter, og at det er en drøm i oppfyllelse.

Er meg revnende likegyldig hvordan Bellamy oppfører seg, siden jeg har sluttet å ta ham seriøst for lenge siden, men jeg tar fortsatt deg seriøst, Joakim, noe jeg forhåpentligvis kan. Men du kan bare ikke komme med slike direkte gale opplysninger, selv om du vil idolisere ham så mye du klarer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #659 på: 19. Okt. 2006, 16:05 »
Du må jo lese alt jeg skriver.
Det der var ironi, og det burde du være smart nok til å skjønne. Selv om du er en knallhard forsvarer av Graeme Souness, noe som egentlig burde fortelle meg at du ikke er særlig smart. Men jeg lar tvilen komme deg til gode, sånn ettersom du ihvertfall heier på rett fotballag.

Jeg vil selvsagt ikke under noen omstendigheter lede andre til å tro at jeg mener Bellamy har store følelser for Blackburn. Jeg vil anse det som mer sannsynlig at hans hjerte banker mer for Newcastle enn for Blackburn eller Liverpool. Bellamy ville bare klubbens beste. Dessverre valgte han feil måte å vise det på, en måte som har fått folk til å tro at han ikke ville klubbens beste, og at han var en egoistisk drittsekk som bare handlet ut ifra som var mest komfortabelt for ham selv. Noe som selvfølgelig ikke er sant, om man bare velger å tenke litt lenger enn nesa rekker.

Bellamy var en av våre aller viktigste spillere den tiden han spilte her, og han var blant våre aller beste også. Jeg tror ikke Bellamy glemmer det Sir Bobby Robson gjorde for ham. Hvem hadde vel ærlig talt trodd at Bellamy, da han skrev under for Newcastle, i dag ville spille for Liverpool? Og attpåtil være sånn tilnærmet "fast" på laget. I den grad noen faktisk kan sies å være fast på det laget.

Jeg skjønner at Blackburn-fansen var forbanna. Han dro jo fra klubben ved første og beste mulighet. Han hoppet på det første toget som gikk. Og havnet i "nabobyen" Liverpool. Selvfølgelig faller ikke det i god jord hos Blackburn-supporterne. Det er derfor de reagerer, ikke fordi han scorer mål og jubler foran The Kop.