20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108299 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #585 på: 26. Sep. 2006, 17:38 »
Faktisk helt ekstremt enig med deg Joakim. Mer har jeg ikke å si, savner Bellers jeg..
ignert Morten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #586 på: 26. Sep. 2006, 17:49 »
Idioten Bellamy klarer fortsatt ikke å holde kjeft. Nå begynner et stort antall Liverpool supportere å bli lei tullingen allerede. De mener han snakker for mye piss istedet for å konsentrere seg om å spille god fotball. Noe han har til gode å gjøre i Liverpool drakta om vi snakker PL og ikke klubber som holder UEFA cup standard.

Bellamy er utvilsomt den største idioten som har hatt på seg Newcastle drakta i min levetid. Jeg vet at den siste idioten ikke er født, men det skal mye til for å slå denne figuren Bellamy.

Terry McDermott, coach at his former club, branded the Liverpool striker a ?little upstart? following the game between the two clubs last week, and the Welsh international has wasted no time in hitting back.

"There was always going to be something from Newcastle but it doesn't bother me. Not at all," said Bellamy. "I was half expecting something because my being at Liverpool is hurting them.

"This is the club I have always wanted to play for and maybe there are people who are not too happy about that. I'm sure there are people there (at Newcastle) who don't want me to succeed here, because it reminds them every time.

"It was a ridiculously cheap fee I went to Blackburn Rovers for, it's not nice for me to be remembered for that. What was it, about £3.75m? That hurts. I know that but that is the game we play."

Fikk vi hele £3,75 millioner? Tror du overvurderer deg en smule her Bellamy.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #587 på: 26. Sep. 2006, 17:59 »
Var det ikke vi som betalte 3,75£ for å bli kvitt han, da?

Misforstått, jeg da... :?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #588 på: 26. Sep. 2006, 18:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Brewcastle"
Sir Bobby oppdaget at det dreide seg om et barnesinn i mannskropp, men gjorde den generaltabben at han behandlet han som en unge

Sir Bobby behandlet Bellamy på samme måte som han en gang i tiden behandlet superüberdupermgastjernen Romario. Romario gadd ikke trene, og oppførte seg som en unge på treningsfeltet. Sir Bobby ga gladelig blaffen og satte han rett inn på laget til neste kamp. Romario hadde for stor sportslig verdi til at man bare kunne tuppe ham ut av klubben pga dårlig oppførsel..

Ser du ingen negative sider med ei slik forskejllsbehandling  ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #589 på: 26. Sep. 2006, 18:06 »
Haha, for en dust... Jeg synes nesten det var synd at vi ikke fikk enda mindre for ham, så hadde det føltes enda værre for ham...

Håper han flopper i Liverpool og de er desperate etter å selge ham i Januar... Og enda bedre, at ingen vil ha ham  :twisted:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #590 på: 26. Sep. 2006, 18:20 »
Haha, elsker Bellamy. Fantastisk, personlig er jeg aktiv på Liverpool sitt norske forum og er innom flere Engelske Liverpool forum og en ting kan jeg si deg Asbjørn, Bellamy er elsket av Liverpool supportere og - som forventet - hatet av alle andre..

Benitez vil selfølgelig ikke gjøre noe salg av Bellamy, se på Crouch, ble han solgt i Januar?
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #591 på: 26. Sep. 2006, 18:21 »
Selvfølgelig er han elsket av scouserne. Like personligheter går godt sammen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #592 på: 26. Sep. 2006, 18:28 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Haha, elsker Bellamy. Fantastisk, personlig er jeg aktiv på Liverpool sitt norske forum og er innom flere Engelske Liverpool forum og en ting kan jeg si deg Asbjørn, Bellamy er elsket av Liverpool supportere og - som forventet - hatet av alle andre..

Benitez vil selfølgelig ikke gjøre noe salg av Bellamy, se på Crouch, ble han solgt i Januar?

Elsket av alle Liverpool supportere :-) Hehehehe, godt at du kjenner alle Liverpool supporterene. Selv inne på VGD er det flere Liverpool supportere som begynner å gå lei av kjeften hans. Ellers kan han bare fortsette med å konsentrere seg om å snakke for min del. Så langt er det stort sett det eneste han har prestert i Liverpool drakta.

Det han sier her er minner meg om en bortskjemt, bitter liten drittunge som gikk i klassen min på barneskolen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #593 på: 26. Sep. 2006, 18:32 »
En spiller som offrer seg like mye uansett hvor han spiller og hvem mot, en kald vinterkamp på Fratton Park eller en sommerskamp i CL på Anfield, spiller ingen verdens rolle. Han er dessuten en spiller man kan kontrollere ved hjelp av å ikke kontrollere han. Han klager på alle dommeravgjørelser han får i mot seg, han kjefter på alle motstanderene og han løper konstant. Han er en spiller med en fantastisk mentalitet, når Benitez forteller hvorfor han kjøpte Bellamy er mentaliteten det første som blir trukket frem, kanskje det er en grunn til det?
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #594 på: 26. Sep. 2006, 18:35 »
Asbjørn: jeg sa vel strengt tatt ikke alle, kanskje du ser syner? Men jeg skrev ikke at han ikke er elsket av alle heller... Men jeg vet fra flere forum, venner og bekjente at han er elsket. Unntak er det alltid, men det visste vel de fleste på forhånd?
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #595 på: 26. Sep. 2006, 19:02 »
Ja, en meget god holdning. Et lag fullt av Bellamyer hadde gått rett vest men en er ganske sunt føler jeg.
iverpool FC

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #596 på: 26. Sep. 2006, 19:21 »
Hva han gjorde under Souness perioden bryr jeg meg ikke om, men jeg mener at lag trenger kontroversiele spillere/ledertyper som tar fokuset bort fra fotballen og dermed skjermer spillere - de uskyldige - fra media. De på "The Spesial One" i Chelsea. Han jobber steinhardt, løper alltid og er alltid villig til å prøve. Skaper dårlig stemning i garderoben? Wtf?

Bellamy er strålende på alle punkter, selv om han er spesiel og kontroversiel.
iverpool FC

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #597 på: 26. Sep. 2006, 19:25 »
Ah, skjønner. Bellamy er som en skjerm- en skjerm som tar all dritten bort fra alle de andre spillerne! GENIALT, LIVERPOOL! Hvis man ikke takler å være i media, har de ikke noe i PL å gjøre..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #598 på: 26. Sep. 2006, 19:35 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Hva han gjorde under Souness perioden bryr jeg meg ikke om, men jeg mener at lag trenger kontroversiele spillere/ledertyper som tar fokuset bort fra fotballen og dermed skjermer spillere - de uskyldige - fra media. De på "The Spesial One" i Chelsea. Han jobber steinhardt, løper alltid og er alltid villig til å prøve. Skaper dårlig stemning i garderoben? Wtf?

Bellamy er strålende på alle punkter, selv om han er spesiel og kontroversiel.

Nå oppførte han seg vel like ille under Robson. Blant annet med å kaste en stol på vår assistent Carver i full offentlighet på flyplassen i Newcastle.

Robson sa at Bellamy var den eneste personen han visste om som klarte å starte en krangel med seg selv. Neppe mange som er uenig i den uttalelsen.

Husker at Coventry kapteinen  sa at  Bellamy var en pest og plage å ha i garderoben etter at han ble solgt til Newcastle, og at alle Coventry spillerene var happy etter at egoisten ble solgt.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #599 på: 26. Sep. 2006, 19:37 »
Liverpool takler fint å være i media og det er jo selvsagt sportslige årsaker som gjør at Bellamy ikler seg den røde trøya men jeg føler at Bellamy tar bort mye av media oppmerksomheten og dermed en god del press hos spillere som Crouch og Kuyt.

Geir: Selfølgelig er det lettere uten spillere som ikke ønsker å spille for klubben sin men nå er vel saken den at han ønsker å spille for Liverpool, han ble faktisk tilbudt en ny kontrakt som hadde bedre lønn enn den Liverpool ville gi Bellamy i Blackburn, vel han valgte Liverpool likevel. Slikt er strålende, hadde det vært en Newcastle spiller hadde dere vært overlykkelige..
iverpool FC