20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108297 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #555 på: 14. Aug. 2006, 21:29 »
Jeg liker ikke å si det, men jeg tror Bellamy vil bli en hit på Anfield.

Da er det for jævlig å tenke på at vi kvittet oss med Bellamy for "lommerusk" pga en udugelig manager som ikke klarte å takle Bellamys noe idiotiske oppførsel. For Bellamy er en bølle og hans oppførsel på tampen av hans Newcastle karriere var uakseptabel, men en god manager hadde klart å taklet dette og fått Bellamy til å bruke energien på rett måte for klubben.
Det klarte Sir Bobby, Mark Hughes i Blackburn og det klarer nok garantert også Benitez. Men Souness klarte det selvfølgelig ikke.

Og det at vi nå sitter med kun en spiss under en uke før seriestart, gjør ikke det å se Bellamy i rød Pool drakt noe bedre...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #556 på: 15. Aug. 2006, 15:14 »
Synes Dag har et godt poeng når han sier at Benitez, i likhet med det Hughes gjorde, skryter av Bellamys gode holdninger. Jeg tror ikke Bellamy skaper mer uro i spillergruppa enn det superstjernene gjør.
Tror ikke Kluivert var særlig bedre enn Bellamy på det punktet.

Det er alltid mulig å tilgi, og enkelte spillere må man bare ha ekstrem tålmodighet med, fordi de er så forbanna viktige for laget.

Å si at Bellamy ikke er "sååå god" er i mine øyne det reneste nonsens.
Bellamy var faktisk "sååå god" da han forlot oss, og han har blitt ENDA BEDRE siden den gang. Bellamys arbeidsinnsats, ekstreme hurtighet og gjennombruddshissighet var gull verdt for oss den tiden han spilte for oss. Og når han i tillegg har fått dreis på avslutningene, og vi vet at han er en førsteklasses tilrettelegger, så er gutten MYE BEDRE enn han var da han forlot oss. Og det sier ikke lite om hvilken spiller vi bare lot gå, til fordel for en udugelig manager som fikk være i denne klubben ALTFOR lenge.

Forøvrig, Dag. Grunnen til at tråden ligger under Generelt er at Bellamy var Newcastle-spiller da tråden ble opprettet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #557 på: 15. Aug. 2006, 16:57 »
Bellamy var ikke sååå god nei, for all del, han var en flink fotballspiller, og knaskje et av de beste spillerne vi hentet med tanke på pris og tidligere sesonger. Vi oppdaget et talent. Men å påstå at det er det dummeste klubben har gjort er tull og vås. Alle andre spillere klarte å beherske seg under Souness, men fordi Bellamy er en ufin fyr med dårlig personlighet gikk det som det gikk.. Husk at Bellamy kun spilte ett år under Blackburn og bare noen mnd for Liverpool, han spilte flere sesonger med oss. Bare vent dere, til den dagen Bellamy begynner å fake skader i Liverpool, så skal vi se hvor lenge han holder der.

Og det siste du argumenterer med Joakim, er dette med at han er blitt bedre osv. Da henviser jeg til det første innlegget mitt. Bare tenk på så mange spillere som har blomstret idet de forlot klubben. Sånn er det, man kan ikke forutse at det blir sånn, og man har absolutt ingen garanti for at bellamy hadde vært like god som han er nå, hadde han blitt i Newcastle.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #558 på: 15. Aug. 2006, 19:09 »
Jeg mener Bellamy viste klare tegn på stor forbedring i avslutningene i sin siste sesong for Newcastle, og jeg mener at han hadde en jevn utvikling for hvert eneste år han spilte her. Og jeg mener det er mye som tyder på at han ville utviklet seg videre også om han hadde blitt værende.

Bellamy er ingen ufin fyr med en ufin personlighet. Han er en fyr som ønsker å gi 110 prosent for klubben han spiller for, og som hater å tape. Han er litt sin egen herre, og har nok sikkert stor tro på seg selv og egne ferdigheter. Og han har et temperament av dimensjoner. Og føler han seg urettferdig behandlet på noen måte, eller havner han i diskusjoner han ikke vinner, så utløses dette temperamentet i et raseriutbrudd.

Bellamy har ikke for vane å fake skade. Det gjorde han kun ved én eneste anledning, fordi han følte seg urettferdig og dårlig behandlet av Souness. Hvorfor han valgte å fake skade aner jeg ikke, og jeg liker dårlig at han gjorde det. Men jeg føler meg ganske så trygg på at så lenge Benitez behandler Bellamy med respekt, så vil Bellamy respektere Benitez. Og da faker han ikke skade. Da kaster han ikke stoler, og da opptrer han ikke som en idiot. Da gir han 110% på banen, der fokuset hans ligger.
Slik har Bellamy alltid vært, og sånn vil han alltid være. Robson, Hughes og O'Neill er alle store tilhengere av Craig Bellamy. Det ser det også ut til at Benitez er. Er det de fire som er blinde og naive da, og Graeme Souness som er den store helten? Ikke faen!

Souness utløste Bellamys temperament, og Bellamy svarte med å fake skade, og skjelle ut sin manager foran åpent kamera. Det kunne vi glatt unngått om vi hadde vært så smarte å aldri ansette GS i utgangspunktet. Og da hadde Bellamy vært elsket av omtrent samtlige på dette forumet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #559 på: 15. Aug. 2006, 20:29 »
Greit nok, jeg skjønner hvorfor du taler hans sak, noe jeg ville ha gjort selv i enhver situasjon. Men ikke i Bellamys favør. I Newcastle spilles en sport som heter fotball, noe som ellers er kjent som lagspill. Bellamys sterke personlighet passer dessverre ikke inn i et lagspill(ikke at han spiller dårlig, men er vanskleig å jobbe med). Han er egoistisk, det siste man trenger å være i en sånn situasjon.

Hadde Bellamy vært en voksen mann(slik resten av laget var) ville han respektert det Souness sa til han(hvem vet hva det var) så lenge det var saklig, og det tror jeg det var. Men det bare gjennspeiler personen Bellamy. Sånn er han. For hvilken annen spiller ville fake en skade fordi han ikke liker sjefen? En egoistisk person tenker sånn. Hadde det vært Alan Shearer som hadde blitt bedt om å spille på midtbanen så hadde han tenkt" Faen, kjipt det, er jo ikke min faste plass. Men, jeg skylder supporterne mine det, jeg skylder lagkammeratene mine det. Egenltlig ALLE, bortsett fra Souness." Men er man egoistisk så tenker man ikke sånn.

Et annet beleilig intervju kom akkurat inn på teamtalk. Bellamy sier at han ønsker å avslutte karrierern sin i Cardiff. Hva faen er det for noe? Han har spilt toppen 5 Liverpoolkamper og slenger ut,(med andre ord) "Ja er fornøyd med signeringen, men jeg vil nok avslutte et helt annet sted"
Det er så lite proffesjonelt i mine øyne at det er helt vilt!

Men uansett Joakim, jeg "skjønner" hva du mener. Jeg legger mye skyld på Souness jeg også, men akkurat Bellamysaken er sort/hvit for meg. Sånn er det bare. Men jeg respekterer synspunktene dine..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #560 på: 15. Aug. 2006, 20:55 »
Sitat fra: "Romance"

Et annet beleilig intervju kom akkurat inn på teamtalk. Bellamy sier at han ønsker å avslutte karrierern sin i Cardiff. Hva faen er det for noe? Han har spilt toppen 5 Liverpoolkamper og slenger ut,(med andre ord) "Ja er fornøyd med signeringen, men jeg vil nok avslutte et helt annet sted"
Det er så lite proffesjonelt i mine øyne at det er helt vilt!

Her var det mye vås. Han kan vel ønske seg å avslutte karrieren i den lille klubben Cardiff der han ble født , etter han karrieren er over vel. Han sier ikke, jeg vil heller spille Cardiff enn i Liverpool. Come on. Hadde du sagt det samme om Shay Given hadde sagt han ville avslutte karrieren i Lifford?

Craig Bellamy spillte glitrende for vårt lag, og vi kan takke han for mange gode og uforglemmelige minner. Skjønner ikke hvordan du kan slenge så mye dritt til en spiller som har bidratt så mye for Newcastle.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #561 på: 15. Aug. 2006, 21:20 »
Nå må du lese innlegget mitt skikkelig før du begynner da.

Først,
Det jeg å sammenlikne Given med Bellamy er jo helt sinsykt! Given har jo spilt for oss så lenge jeg kan huske, han har spilt enhver kamp for oss, aldri sutret og har vært vår viktigste spiller i flere sesonger. Han har ofret alt for klubben.

En annen ting er jo at Given aldri har sagt noe sånt.

Bellamy har spilt ca 5 kamper for Liverpool. 1 Skikkelig kamp. Og Bellamy sier ikke at han skal avslutte i Cardiff etter karrieren er over. Han skal avslutte den der.

For meg er det uproffesjonelt! Uten tvil.. Ingen spiller sier noe sånt, under en mnd etter han har signert!? Bellamy er en primadonna.

Og du lurer på hvorfor jeg kan slenge dritt sånn? Herregud! Bellamy scoret mange mål og var farlig, men han var ikke uerstatelig pg han var og er ufin. Bellamy driter oss i trynet når han sier i intervjuer at "Blackburn er mye bedre enn Newcastle, og jeg angerer ikke et sekund". Kunne han ikke bare heller sagt "Jeg kom ikke overens med Souness, derfor byttet jeg klubb"? Hva har vi gjort Bellamy? Ingenting, bare støttet han, gjennom anklage på anklage. banket om damer på byen osv. Noe som bare gjennspeiler hvordan person han egentlig er!

Når man sender mld i hytt og pine i fylla, disser personer på laget osv, så er ikke det bare pga Souness! Tro meg.. Og jeg tror nok ikke voldsanklagene kan knyttes med Souness..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #562 på: 15. Aug. 2006, 23:08 »
Kontroversiel, tempramentsfull og et stort ego. På banen er han en spiller som går foran med et godt eksempel, få spillere har større innsats og jeg regner med at han har samme innsats på trening som i kamp, men selv om han har mangen negative sider så er det de bare bagateller egentlig, ting du kan leve med. Bedre med Bellamy enn uten.

Og du sier at vi Pool fans skal vente til han faker en skade i Liverpool. Tror ikke du har forstått at det var pga Souness at disse situasjonene oppsto og greit, det var idiotisk gjort av Bellamy men utilgivelig? Og at han sa at Blackburn var en bedre klubb? Blackburn var en bedre klubb på daværende tidspunkt, enkelt og greit. Er John Terry arrogant dersom han sier at Chelsea var Englands beste lag i fjor?
iverpool FC

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #563 på: 16. Aug. 2006, 13:18 »
Det nytter faktisk ikke å komme med et synspunkt når andre bare slakter det uten å skjønne hva egentlig budskapet går ut på. Derfor legger jeg denne tråden død for min del, som sagt uvesentlig og kjedelig tråd. Det avslutende jeg vil si i saken er ang Bellamy og ting han har gjort osv, ting han sier i media, gjør utenfor banen, på banen...etc -Ingen anbdre spillere gjør det.

-Ingen andre spillere kritiserer en hel klubb etter at manageren har begynt å krangle med han.
-Ingen faker skader. Greit, har nevnt den mange ganger, men det er så idiotisk og patetisk at jeg ikke finner ord.
-Voldsanklager

Ikke kom å si at Bellamy er svigermorsdrøm, det ville vært en stor løgn! Men merk mine ord, vent til Bellamy først før et eller annet rykte på seg, eller begynner å krtangle med en medspiller el. det kommer til å skje! Sånn er han.. Så skal vi se hvor go'gutt Poolfansen egentlig synes han er..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #564 på: 16. Aug. 2006, 16:49 »
Sitat fra: "Romance"
Nå må du lese innlegget mitt skikkelig før du begynner da.

Først,
Det jeg å sammenlikne Given med Bellamy er jo helt sinsykt! Given har jo spilt for oss så lenge jeg kan huske, han har spilt enhver kamp for oss, aldri sutret og har vært vår viktigste spiller i flere sesonger. Han har ofret alt for klubben.

En annen ting er jo at Given aldri har sagt noe sånt.

Bellamy har spilt ca 5 kamper for Liverpool. 1 Skikkelig kamp. Og Bellamy sier ikke at han skal avslutte i Cardiff etter karrieren er over. Han skal avslutte den der.

For meg er det uproffesjonelt! Uten tvil.. Ingen spiller sier noe sånt, under en mnd etter han har signert!? Bellamy er en primadonna.

Og du lurer på hvorfor jeg kan slenge dritt sånn? Herregud! Bellamy scoret mange mål og var farlig, men han var ikke uerstatelig pg han var og er ufin.

Hvorfor er det uproffesjonellt å svare en reporter som spør om et spørsmål. Det er snakk om en liten klubb Cardiff som han ikke vil gå til i nærmeste fremtid med mindre han ikke er god nok for Liverpool. Han har sikkert fått et spørsmål av en lokaljournalist fra Cardiff om han kunne tenkt seg å spille for Cardiff på et senere tidspunkt hvis karrieren var på hell. Og han sier høflig nok at ja det kunne han. Hva er galt med det?

Synes du virker en som tar alt som står på internett og i tabloidavisene i England for god fisk og ikke klarer å lese nyheter med kritisk sans. Du må ta det tabloidavisene skriver med bøtter med salt.  Og han vil selvfølgelig ikke fake skade i Liverpool, dette hadde med treneren og elendig lagledelse å gjøre.

Nei, Bellamy vil gjøre det stort i Liverpool. Og han gjorde det stort i Newcastle.Men joda , du kan jo selvfølgelig mene hva du vil selv. Men han reddet Newcastle mange ganger, og bidratt til store Newcastle minner.
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #565 på: 21. Sep. 2006, 10:08 »
http://www.dagbladet.no/sport/2006/09/21/477403.html

Håper han drukner i sin egen sutring, lille gnomfjotten!
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #566 på: 21. Sep. 2006, 11:11 »
Å herregud som jeg HATER HATER HATER Bellamy. Et større rasshøl skal du lete lenge etter! Digget taklinga til Moore i går!!:)

Giiiiiiiiimmmmmmmmmp!!!!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #567 på: 21. Sep. 2006, 12:05 »
Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan hate en spiller som så til de grader spiller med hjerte og som kan tirre på seg en stein. Jeg elsker sånne folk. Særlig hvis de har spilt for Newcastle og scoret ekstremt viktige mål.

Som Dag sier, han er kontroversiell temperamentsfull og har et veldig stort ego. Men på banen er han en spiller som ALLTID går foran og som er en av få som dominerer når resten av laget er svake. Og jeg er helt enig i at Bellamys negative sider er bare bagateller i forhold til hans positive sider. Det Bellamy bidrar med på banen er så mye mer verdifullt enn egoet og temperamentet utenfor banen.

Det er en grunn til at Sir Bobby Robson ga ham sjanse på sjanse på sjanse, og nektet å sette ham ut av laget. Og selv om Sir Bobby var gammel, så er det ikke til å komme utenom at han visste hva han gjorde.

Men taklingen til Moore var kongelig. Det eneste fornuftige jeg så han gjorde i går.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #568 på: 21. Sep. 2006, 12:13 »
Orker ikke å dra opp alle grunnene til at jeg ikke liker Bellamy, du har garantert hørt alle før. Hadde han fortsatt spilt i Newcastle måtte jeg selvsagt PRØVD å like han. Men når han nå spiller på mitt hatlag Nr.1 så finnes det ikke en eneste grunn i hele verden til at jeg ikke bør fordra han. Spesiellt når attpåtil ypper på seg både Newcastle spillere og lagledere. Spiller liten rolle om han har spilt i Newcastle... Håper han og resten av Liverpool har en møkkasesong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #569 på: 21. Sep. 2006, 12:23 »
Bellamy er og forblir en idiot. Han har heller ikke slått til i Liverpool drakta. Han har rett og slett vært møkk dårlig i alle PL kampene han har spilt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."