20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #570 på: 21. Sep. 2006, 13:34 »
Bellamy fortjener ikke suksess, enkelt og greit.. Veldig surt å se Kuyt i går sånn som han herjet med oss, han var overalt fyren!
ancs and Scousers, go to H***!!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #571 på: 21. Sep. 2006, 14:43 »
Bellamy er et svin som bør ha brent alle broer til denne klubben nå. At det eksisterer en tråd om han på "Generelt" forum er utrolig. Han har ingenting med denne klubben å gjøre lenger, og fortjente all dritten han fikk av The Toon Army i går. Lurer på hva som skjer når Rafa setter Bellamy på høyrekanten? Skal han begynne å fake skader da også montro?

Bellamy om forskjellen på Liverpoolfansen og NUFC fansen:

"Bellamy said in an interview on .tv the other day that the difference between our fans and Newcastles is when we concede a goal, there's a roar before we kick off again and everyone gets behind the team. Newcastle fans start booing. "

Tatt fra et LFC forum. Ja, gud hvor fantastisk denne Anfield fansen er.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #572 på: 21. Sep. 2006, 14:57 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #573 på: 21. Sep. 2006, 15:21 »
Sitat fra: "kesse"
Bellamy er en forbanna idiot!!!

Nok en gang får vi det bekreftet. Faen å jeg hater trynet på guttungen uten hals.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #574 på: 21. Sep. 2006, 20:16 »
Erh, forget the cunt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #575 på: 22. Sep. 2006, 16:04 »
Bellamy er fremdeles et brennhett tema. Og det gleder meg.
Ingen greier å glemme den gudsbenådete waliseren.
Han er kanskje ikke Guds gave til menneskeheten, men han må utvilsomt være en av Guds mange gaver til fotballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #576 på: 23. Sep. 2006, 16:04 »
Bellamy med nok en dårlig kamp for Liverpool mot Tottenham i dag.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #577 på: 23. Sep. 2006, 21:24 »
Jeg har ikke sett kampen, så jeg skal ikke si for mye, men hvis det stolpeskuddet som fører til Gonzales' scoring er det som er avgjørende for om han har spilt en god kamp eller ikke, så synes jeg det blir feil å si at han spilte dårlig. Jeg er ganske sikker på at Bellamy var involvert i en god del av sjansene Liverpool skapte, og at han hadde en del av de sjansene selv også. Bellamy har aldri vært noen utpreget målscorer. Jeg vet ikke hvorfor han plutselig bommer på sjanser han scoret på i Blackburn, men det kan være tilfeldigheter.

Når det gjelder kampen mot oss, så spilte Bellamy en god kamp. Ikke lagets beste, men langt ifra dårlig. Jeg har sett et par ligakamper med Liverpool tidligere i år også, og da har Bellamy vært postiv og god, og jobbet knallhardt som vanlig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #578 på: 23. Sep. 2006, 22:02 »
Bellamy spilte en middels kamp i dag for Liverpool. Bommet på en 100% sjanse, men spilte helt greit ellers. Han gikk ut ganske tidlig i andre omgang og det var først etter at han gikk ut at Liverpool virkelig tok tak i kampen å kjørte Spurs i senk..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #579 på: 24. Sep. 2006, 19:13 »
Er jo foerst og fremst hans egen evne til aa vaere fullstendig kleppheslig som gjoer at han er saapass hett samtaleemne for tiden.
Pfoey.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #580 på: 24. Sep. 2006, 20:59 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Er jo foerst og fremst hans egen evne til aa vaere fullstendig kleppheslig som gjoer at han er saapass hett samtaleemne for tiden.
Pfoey.

Jepp
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #581 på: 24. Sep. 2006, 22:23 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Pfoey.

Selv uten ÆØÅ ( du kan kopiere dem fra nå av ) klarer du å få frem to geniale setninger, Kristoffer. Må si meg smigret ( hvis det er rette ordet. Tviler på det btw ).

Det lukter allerede klubbskifte på retarden som aldri klarer å komme overens med noen noe sted. Heia Bellers! Kan fort gjøre det " helt store " i LFC med en eller annen dum skandale. Her i NUFC er han ikke velkommen ihvertfall.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #582 på: 25. Sep. 2006, 17:15 »
Lukter det klubbskifte på en spiller som har managerens fulle tillitt?
javel.

Bellamy er ingen "retard". Han er en honest, hard-working lad, med et veldig stort ego, som alltid gir 120% på banen. Han jobber mer enn noen andre på laget sitt. Og selv om han ikke er noen goalgetter, så skaper han veldig mange sjanser for seg selv og medspillerne.

Jeg savner han dypt og inderlig, fordi han tilbyr noe ingen andre i newcastle verken før eller siden har tilbudt. Og fordi det han tilbød var så verdifullt.

At han slo seg vrang skyldes en idiotisk manager, som ikke så verdien i spilleren, og som satte personlig prestisje foran klubbens beste. Kanskje kan man si at Bellamy gjorde det samme, men det er fordi han er nøyaktig samme type som vår forrige manager, bare at han hadde betydelig større sportslig verdi.

Det er souness som er retard, men alle snakker om "idioten" Bellamy som er skyld i alt det vonde som har skjedd newcastle united. Bellamy vil sikkert bli en meget sentral og viktig spiller for Liverpool. Det jeg har sett til nå tyder ihvertfall ikke på noe annet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Barnesinn
« Svar #583 på: 26. Sep. 2006, 11:36 »
Jeg digget Bellamy da han var i Newcastle, og hans noe kontroverse opptreden var til å leve med..... en stund. Sir Bobby oppdaget at det dreide seg om et barnesinn i mannskropp, men gjorde den generaltabben at han behandlet han som en unge - uten å gi han oppdragelse. Resultatet ble en fantastisk fotballspiller, uspiselig bortskjemt - med seg selv "on top of the world". De fleste husker vel til en viss grad episodene som kom på løpende bånd i tiden før han ble "tuppa" ut av klubben. Selv om laget viste tålmodighet med oppførselen hans var takken fra Bellamy å toppe det hele med sms-sjikane til flere i troppen. Hardest la han seg ut med Shearer. -Jeg har veldig vanskelig for å tro at Shearer hadde gjort noe som rettferdiggjorde Bellamys "angrep". Når Bellamy ikke engang er inne på tanken om å be om unnskyldning eller "godt vær" - ja da støtter jeg sparkingen av Bellamy fullt ut. -Og selv om jeg synes han spiller god fotball, vil jeg ikke se han i Newcastledrakt før han har gått på kne fra The Keep og opp til SJP og tryglet om nåde. Eller noe i den dur........
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #584 på: 26. Sep. 2006, 17:29 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sir Bobby oppdaget at det dreide seg om et barnesinn i mannskropp, men gjorde den generaltabben at han behandlet han som en unge

Sir Bobby behandlet Bellamy på samme måte som han en gang i tiden behandlet superüberdupermgastjernen Romario. Romario gadd ikke trene, og oppførte seg som en unge på treningsfeltet. Sir Bobby ga gladelig blaffen og satte han rett inn på laget til neste kamp. Romario hadde for stor sportslig verdi til at man bare kunne tuppe ham ut av klubben pga dårlig oppførsel.

Bellamy hadde en liknende rolle i Newcastle. Han hadde altfor stor sportslig verdi til at Sir Bobby gadd å krangle om de små og store episodene utenfor banen. Sir Bobby var av den oppfatning av at man av og til måtte svelge noen kameler for å få ut det beste av en spiller og laget som helhet. Laget ble merkbart svakere etter at Bellamy dro til Celtic. Shearer- Kluivert ga liksom ikke helt den samme gjennombruddskraften som Shearer-Bellamy.
Og Shearer-Ameobi ble heller ikke den store suksessen. Gjett av hvilken grunn.
Graeme Souness satte personlig stolthet og prestisje foran klubbens beste. Souness mente at alle spillere måtte gjøre nøyaktig som han befalte, uansett om det mente at laget ble svekket sportslig sett og at han ikke fikk det beste ut av en og annen spiller.

Der mener jeg Souness tok grundig feil.
Det er fremdeles kamper hvor Bellamy er sårt savnet i laget vårt. Selv om Martins tar mange gode løp, så savner vi det rivjernet Bellamy var.