20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108413 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #195 på: 06. Mars 2006, 14:05 »
Helt utrolig at noen folk ikke bryr seg mer om noe av det mest tragiske som har skjedd i Newcastles moderne historie!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #196 på: 06. Mars 2006, 15:28 »
Haha. Fargeklatt og fargeklatt. De er vel begge to like mye drittsekker som fargeklatter. Men Keane har klubbfølelsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #197 på: 06. Mars 2006, 17:50 »
Bellamy har og klubbfølelsen. Han ville jo absolutt ikke bort fra Newcastle. Hater Souness!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #198 på: 06. Mars 2006, 17:53 »
Faen ikke mye klubbfølelse over det han gjorde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #199 på: 06. Mars 2006, 18:00 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Bellamy har og klubbfølelsen. Han ville jo absolutt ikke bort fra Newcastle. Hater Souness!

Synes ikkje han viser serlig klubbfølelse ved å fake skada fordi han ikkje gidder og spille ving. Mannen tener tross alt flesk for å spilla fotball når han då ikkje er skada og/eller på fylla..

Bellamy er ein fyr som er meir intresert i personlig suksess enn klubbens suskess.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #201 på: 08. Mars 2006, 09:42 »
Sitat fra: "Joakim"
Det er ekstremt overdrevet at Bellamy er mye suspendert pga gule og røde kort. (...) At han får gule kort for kjeftbruk plager meg ikke et sekund. Jeg elsker ham for det.

Mener du seriøst at du elsker spillere som pådrar seg IDIOTISKE gule kort, og påfølgende suspensjoner?? Kjefbruk og filming er det latterligste en fotballspiller kan bli straffet for, mener jeg.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #202 på: 08. Mars 2006, 09:55 »
Who else...... Alan Shearer

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #203 på: 08. Mars 2006, 09:56 »
Sitat fra: "MaKo"
http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Story_Page/0,7760,2483_1068685,00.html  :shock:

He he, ja der var den på engelsk ja MaKo. Men den ble i det minste dobbelt så idiotisk nå da...
Who else...... Alan Shearer

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #204 på: 08. Mars 2006, 12:19 »
Sitat fra: "DanMan"
Det er ekstremt overdrevet at Bellamy er mye suspendert pga gule og røde kort. (...) At han får gule kort for kjeftbruk plager meg ikke et sekund. Jeg elsker ham for det.

Mener du seriøst at du elsker spillere som pådrar seg IDIOTISKE gule kort, og påfølgende suspensjoner?? Kjefbruk og filming er det latterligste en fotballspiller kan bli straffet for, mener jeg.

Ja enig. Bellamy pådrar seg jo gult kort i kver jevla fuckings kamp på grunn av han kjefter som faen kver einaste gong dommeren bruker fløyta.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #205 på: 08. Mars 2006, 12:21 »
Sitat fra: "DanMan"

Ja enig. Bellamy pådrar seg jo gult kort i kver jevla fuckings kamp på grunn av han kjefter som faen kver einaste gong dommeren bruker fløyta.

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #206 på: 08. Mars 2006, 12:30 »
For en språkbruk da!!! Med denne språkbruken på banen ville du fått flere gule og røde kort en selv Bellamy.

Bellamy er bare engasjert og han hadde et svært dårlig forhold til Souness (noe en skulle tro alle hadde når en ser hvor gode Newcastle har blitt etter at han forlot skuta). Laget er jo forvandlet - og det uten at skadesituasjonen har blitt radikalt endret til det bedre.

Til helvete med Souness  ... og inn i varmen med Bellamy!!!

folesvert

• Gjest
Bellamy
« Svar #207 på: 08. Mars 2006, 12:33 »
... og den arrestasjonen kan jo fort vise seg å være nok en kvinnelig lykkejeger som er ute etter noen kroner eller litt publisitet. Alle lag i PL har jo noen slike saker hengende over seg. Sist var det Ronaldo i MU, vi hadde jo Kieron Dyer som var i mer trøbbel enn dette.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #208 på: 08. Mars 2006, 14:03 »
Bellamy hadde ikke så mange gule kort i Newcaslte!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #209 på: 08. Mars 2006, 14:49 »
Sitat fra: "folesvert"
For en språkbruk da!!! Med denne språkbruken på banen ville du fått flere gule og røde kort en selv Bellamy.

Akkurat det tviler eg sterkt på  :lol: