20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy  (Lest 108302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #90 på: 19. Feb. 2006, 22:57 »
Alt er relativt

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Bellamy
« Svar #91 på: 20. Feb. 2006, 13:13 »
hadde tatt Bellamy tilbake medengang!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #92 på: 20. Feb. 2006, 13:51 »
Me too!

DanMan

• Gjest
Bellamy
« Svar #93 på: 21. Feb. 2006, 11:08 »
Sitat fra: "Mack"
Sir Bobby Robson says Graeme Souness was a fool to sell Craig Bellamy.

'James Milner, Jermaine Jenas, Darren Ambrose, Craig Bellamy, Laurent Robert, Aaron Hughes, Andy O'Brien - all of them would have done a job for the team.

Kunne NESTEN tatt sir Bobby seriøst hadde det ikke vært for at han presterer å nevne Andy O'B (selv mener jeg kun Milner og Ambrose er gode nok, men Andy O'B da, mann!), og selvsagt er det en liiten troverdighetsdemper det faktum at han prater om mannen som etterfulgte han i en jobb han ble sparket fra.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #94 på: 21. Feb. 2006, 14:29 »
Sitat fra: "DanMan"

'James Milner, Jermaine Jenas, Darren Ambrose, Craig Bellamy, Laurent Robert, Aaron Hughes, Andy O'Brien - all of them would have done a job for the team.

Kunne NESTEN tatt sir Bobby seriøst hadde det ikke vært for at han presterer å nevne Andy O'B (selv mener jeg kun Milner og Ambrose er gode nok, men Andy O'B da, mann!), og selvsagt er det en liiten troverdighetsdemper det faktum at han prater om mannen som etterfulgte han i en jobb han ble sparket fra.

>> Se på hvem som spiller bak i forsvaret da! ROBBIE ELLIOTT, i tillegg til en Jean-Alain Boumsong helt ute av form, og en Titus Bramble som aldri er til å stole på. Aaron Hughes hadde glatt tatt plassen fra Robbie Elliott, og på sitt verste nekter jeg å tro at O'Brien hadde vært en svekkelese i forhold til Boumsong denne sesongen.

Jeg regner med at uttalelsene til Bobby Robson kom i forhold til skadeproblemene, og det er ikke tvil om at samtlige av dem han nevner "would have done a job for the team". Ikke glem at vi på det verste har spilt med Lee Clark, Michael Chopra og Martin Brittain!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #95 på: 21. Feb. 2006, 15:03 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "17Parker"
Veldig glad vi ble kvitt Bellamy!

Kloke ord.

Vi fikk 5 millioner pund for han! En spiller som ikke gjorde annet enn å syte og lage kvalm i laget kan holde seg langt vekke fra laget jeg elsker!
Mye skadet er han også! Jeg kan ikke fatte at dere vil ha han tilbake.

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Bellamy
« Svar #96 på: 21. Feb. 2006, 15:06 »
Sitat fra: "Benson"
Veldig glad vi ble kvitt Bellamy!

Kloke ord.

Vi fikk 5 millioner pund for han! En spiller som ikke gjorde annet enn å syte og lage kvalm i laget kan holde seg langt vekke fra laget jeg elsker!
Mye skadet er han også! Jeg kan ikke fatte at dere vil ha han tilbake.

Det var da ikke det eneste han gjorde... tror du må huske litt tilbake... men det ble mye syting under souness, men jeg skjønner han jo godt da!!
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #97 på: 21. Feb. 2006, 15:11 »
Ja, for syting, kvalm og skader var det eneste Bellamy hadde å bidra med. Han gjorde ingenting annet. Og at han er en ultragenial fotballspiller er det ingen som bryr seg om. Det har selvfølgelig ingen betydning, så lenge man ikke er begeistra for Graeme Souness' lagledelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #98 på: 21. Feb. 2006, 16:08 »
Sitat fra: "DanMan"

Jeg også tviler på sistnevnte. Men både O'Brien og Hughes kunne vært greie å ha, forutsatt at de ikke kostet for mye. særlig Hughes. Det spørs også hva sir Bobby, eller evt. du selv, legger i "done a job for the team". Som jeg og andre har prøvd å presisere tidligere er jo Bowyer en viktig mann i troppen selv om han ikke spiller fast.
Den troverdighetsdemperen du nevner: var det egentlig i sin tid fornuftig å sparke Robson for så å ansette Souness?
Av de Robson nevner ovenfor er de minst 3 jeg vet at jeg fortsatt ville hatt i Newcastle, en av dem er Milner og han kommer forhåpentligvis tilbake. Jeg kan kanskje strekke meg enda lenger og si 4 eller kanskje tilogmed 5 men da er jeg nok på tynn is og beveger meg på et område jeg har vært svært forsiktig tidligere...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #99 på: 21. Feb. 2006, 16:09 »
Sitat fra: "Joakim"
Ja, for syting, kvalm og skader var det eneste Bellamy hadde å bidra med. Han gjorde ingenting annet. Og at han er en ultragenial fotballspiller er det ingen som bryr seg om. Det har selvfølgelig ingen betydning, så lenge man ikke er begeistra for Graeme Souness' lagledelse.

hehe.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #100 på: 21. Feb. 2006, 16:39 »
Ja, for syting, kvalm og skader var det eneste Bellamy hadde å bidra med. Han gjorde ingenting annet..

Endelig har du forstått det Joakim.:lol:
Gratulerer :mrgreen:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #101 på: 22. Feb. 2006, 16:14 »
HA HA HA HA

For alle idioter som måtte være i tvil. Jeg var selsvsagt ironisk.

Syting, kvalm og skader er en svært, svært, svært liten del av det Bellamy har gjort i Newcastle.
Det han gjorde på fotballbanen er det viktigste av alt. Og det var fantastisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #102 på: 22. Feb. 2006, 19:07 »
HA HA HA HA

For alle idioter som måtte være i tvil. Jeg var selsvsagt ironisk.

Syting, kvalm og skader er en svært, svært, svært liten del av det Bellamy har gjort i Newcastle.

:-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

• Gjest
Bellamy
« Svar #103 på: 23. Feb. 2006, 12:05 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Å selge Bellamy var et feilgrep. Jeg har aldri likt han spesielt, men vi kan ikke selge alle spillere med personlighet og sterke meninger. Vi trenger sånne i et lag! Som Robson sa; "ja han var en urokråke, men han var handterlig."  Se hva vi sitter igjen med nå... ameobi som eneste fungerende spiss er latterlig og vi kan ikke forvente suksess sånn som situasjonen er nå.

Jeg ville si at Owen og Shearer også fungerer fint. Chopra fungerer også om du legger godviljen til.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Bellamy
« Svar #104 på: 23. Feb. 2006, 12:55 »
Med Bellamy på banen i går hadde vi vunnet garantert! Vær du sikker!"