20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem hater du mest?  (Lest 23451 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #30 på: 07. Feb. 2006, 20:48 »
Gullgutt my arse.
Den dagen Craig Bellamy blir gullgutt synger 50 Cent "Sami Ædnan" på MTV Awards...
Shite.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #31 på: 07. Feb. 2006, 22:59 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg lever på planeten "Bellamy". En planet til ære for fotballspilleren Craig Bellamy, og Muse-vokalisten Matthew Bellamy.

Må bare nevne att Muse er ett synsiykt kult band. Litt of topic.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #32 på: 07. Feb. 2006, 23:44 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Joakim"
Jeg lever på planeten "Bellamy". En planet til ære for fotballspilleren Craig Bellamy, og Muse-vokalisten Matthew Bellamy.

Må bare nevne att Muse er ett synsiykt kult band. Litt of topic.

Det er helt genialt, og det er en skam å nevne en fantastisk vokalist som Matt Bellamy i sammenheng med The Gimp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #33 på: 08. Feb. 2006, 17:56 »
Ta en tur til Trondheim, Kristoffer, så skal jeg stå og kauke Craig Bellamy inn i ørene dine i tre dager til ende. DA bør du ha fortsått hvem som er kongen på haugen. :lol:

Neida, jeg skal ikke tvinge deg til å like gode fotballspillere. Jeg skal ikke tvinge deg til å hate udugelige managere. Poenget er at du har god musikksmak og har valgt rett fotballag, og da burde jeg egentlig være fornøyd.

Og du skal ha ros for at du gir meg vanvittig mange gode replikker å le av når du prøver å forklare omverdenen hvor tåpelig Craig Bellamy er.

Forøvrig så jeg Muses Absolution DVD i går, og bet meg merke i at noen fans viftet med et newcastleflagg (det lignet ihvertfall fryktelig mye). Det burde tyde på at navnet Bellamy og Newcastle hører sammen :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #34 på: 20. Mars 2006, 14:02 »
Souness på et vis, men han skal ha for at han fikk så mange gode spillere til klubben
Bellamy får min stemme pga av hvilken drittsekk han er...Laurent Robert var favoritt-spilleren min en periode,synd at det skulle gå som det gikk med han
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #35 på: 28. Mars 2006, 15:47 »
Souness uuten tviiil! Men jeg skjønner ikke at det er mulig å hate Laurent Robert?  :roll:
ignert Morten.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem hater du mest?
« Svar #36 på: 28. Mars 2006, 16:06 »
Laurent Robert var en av mine største yndlingspillere, kanskje den aller største en stund. Jeg var fryktelig lei meg da han forlot klubben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #37 på: 28. Mars 2006, 16:23 »
Hater slettes ikke Robert. Men er også glad at han forlot oss, for han var gått ut av dato for lengst, og ikke god nok for oss, og ei heller nedrykkslaget Pompey. Og hans latterlige innsats og oppførsel gjorde at jeg ikke akkurat ble veldig glad i ham. Men hater ham slettes ikke, og jeg husker såklart hans gode dager for endel år tilbake siden da han herja men sin glimrende venstrefot. Men som alle vet varer ingenting evig, og spesielt ikke med franske venstrevingduster.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #38 på: 28. Mars 2006, 16:44 »
Nå ble jo ikke akkurat Robert oppmuntret til å prestere spesielt bra den siste tiden da. Ingen skal komme her og si at Souness var hans beste venn.

Men jeg skal ikke krangle mer om dette, jeg kommer ingen vei uansett.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #39 på: 28. Mars 2006, 16:47 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Laurent Robert var en av mine største yndlingspillere, kanskje den aller største en stund. Jeg var fryktelig lei meg da han forlot klubben.

Enig. Han er blant dei spelarane som har vore i newcastle som eg har likt best.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #40 på: 28. Mars 2006, 17:34 »
Tror ikke akkurat at Robert prøvde å bli bestis med Souey heller da... Souey var sjefen, og selv om man ikke liker sjefen sin må man bare prøve å bite det i seg...

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #41 på: 28. Mars 2006, 18:09 »
Han var min favortittspiller i Newcastle, men som du sier Eilert, ingenting varer evig!
ignert Morten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #42 på: 29. Mars 2006, 15:22 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Tror ikke akkurat at Robert prøvde å bli bestis med Souey heller da... Souey var sjefen, og selv om man ikke liker sjefen sin må man bare prøve å bite det i seg...

Nå prøvde aldri Souey å bli bestis med Robert heller da. Robert er en spillertype som ikke kan spille under Souness. Når Henning Berg har falt i unåde med idioten, så bør gud og hvermann skjønne at Bellamy og Robert kom til å gjøre det samme. Ikke fordi de nødvendigvis er kranglefanter, men fordi de ikke nødvendigvis aksepterer managerens avgjørelser, og fordi de kanskje lurer på hvorfor han vil gjøre sånn og sånn. Sier du hvorfor til Souness, så blir du plassert på benken, og senere solgt. Prøver du å hinte om at en annen taktikk hadde vært smartere faller du ihvertfall i unåde. Det hjelper ikke om hele verden bortsett fra Souness ser det.

Mitt poeng er at miljøet rundt Souness er sånn at du bør trå veldig, veldig, veldig varsomt, og hvis du er litt egenrådig og sta, så er du ferdig tvert.
Frihet under ansvar er et begrep mange managere bruker. Hos Souness er det ikke frihet. Der har du å gjøre nøyaktig som sjefen sier. Bytter du om en bokstav, så skyter han deg. Tipper Robert og Bellamy følte det som en barnehage, og de følte seg såpass voksne at de ikke trivdes i en barnehage.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #43 på: 29. Mars 2006, 16:53 »
Sant det du sier, men tror ikke akkurat Robert og Bellamy var Newcastles mest voksne spillere. De rutinerte og voksne spillerne som Shearer, Given, Parker osv gikk jo godt tydelig godt overens med Souey...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem hater du mest?
« Svar #44 på: 29. Mars 2006, 17:09 »
Craig Bellamy er på et helt annet nivå enn Laurent Robert som bråkmaker.