20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem hater du mest?  (Lest 23454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #60 på: 04. Mai 2006, 09:25 »
Joakim, du begynner å imponere meg. Og det mener jeg ikke som et kompliment.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #61 på: 04. Mai 2006, 12:18 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Joakim, du begynner å imponere meg. Og det mener jeg ikke som et kompliment.

Da velger jeg å ta det som et kompliment. :mrgreen:  
Jeg vet ikke hva du er imponert over. Men hvis du er imponert over hvordan jeg klarer å forsvare Bellamy til det siste, så tar jeg det ihvertfall som et kompliment.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #62 på: 04. Mai 2006, 13:45 »
Nå syns jeg oppriktig synd på deg. Er du gammel egentlig?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #63 på: 04. Mai 2006, 13:57 »
Vet ikke hvem det er mest synd på jeg, Tommy.  :roll:
Du virker som en svært bitter person som sitter inne med mye hat. Få det ut i tråden her ;)

DanMan

• Gjest
Hvem hater du mest?
« Svar #64 på: 04. Mai 2006, 14:14 »
Sitat fra: "Joakim"
Hos Souness er det ikke frihet. Der har du å gjøre nøyaktig som sjefen sier. Bytter du om en bokstav, så skyter han deg. Tipper Robert og Bellamy følte det som en barnehage, og de følte seg såpass voksne at de ikke trivdes i en barnehage.

Overraskende at alle de andre ikke var "voksne" nok da?

Sitat fra: "Joakim"
Han er en fransk venstreving med overraskende høy arbeidsmoral og innsatsvilje.

Unnskyld at jeg ler.  :lol: Arbeidmoral?? Laurent Robert?? Var det ikke Bobby som sa at han bruker en halvtime på å røre midtstreken etter å ha tatt en corner?  :lol:

Over til tråden:

Hater strengt tatt ingen av disse, så det må gå på hvem jeg misliker sterkest.

Graeme Souness: Tipper mange blir overrasket over at min stemme ikke går til Souness.  :lol: Ja, han er meget dårlig taktisk, men la - i mine øyne - et solid grunnlag likevel.

Freddie Shepherd: Får ufortjent mye pepper. Har punget ut vanvittig med penger, men mye av det skyldes selvsagt også hans inkompetanse når det gjelder ansettelser.

Laurent Robert: Lat sytepetter med ego på størrelse med Telemark. Har for all del vært god, men har også alltid vært en slitsom type. Misliker ham ikke all verden, men er glad han ikke er Newcastle-spiller lenger.

Lee Bowyer: Herlig spillertype! Muligens et rasistisk rasshøl, og det er selvsagt ikke bra, men har ingen personlig mislike-grunner mot mannen.

Craig Bellamy: Stolkastende, SMS-sendende, løgneraktig liten hissigpropp.  :lol:

Ruud Gullit/Kenny Dalglish: Skrøpelige managere, især Gullit. Særlig hans fall-out med Rob Lee og ikke minst Kong Shearer er UTILGIVELIG!

Avgjørelsen er vanskelig, og står mellom Bellamy og Gullit. Bellamys bidrag på banen gjør at det hele vipper over på Gullit.

Gratla, Ruud!  :mrgreen:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #65 på: 04. Mai 2006, 18:35 »
DanMan leverer som vanlig varene!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem hater du mest?
« Svar #66 på: 04. Mai 2006, 21:41 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
DanMan leverer som vanlig varene!

Det er svært sjeldent man kan lese så presise formuleringer om noe. Det DanMan leverte her kan man vel kalle definisjonen på et ekspeditt innlegg.

(Så kan de som vil utvide sitt vokabular slå det opp i ordboka.)
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Hvem hater du mest?
« Svar #67 på: 05. Mai 2006, 10:00 »
For de somikke gidder å sjekke selv, men som likevel lurer:
Bokmålsordboka på nett definerer ekspeditt som rask, effektiv, dyktig.

Hvilken av disse definisjonene Mack la i sin bruk av ordet må vi nesten spørre mannen selv om, men jeg kan allerede nå avsløre at jeg er skammelig treg til å skrive på PC, og at alternativ 1 følgelig bør utelukkes.  :lol:

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #68 på: 05. Mai 2006, 10:06 »
Sitat fra: "Mr. Lerback"
Vet ikke hvem det er mest synd på jeg, Tommy.  :roll:
Du virker som en svært bitter person som sitter inne med mye hat. Få det ut i tråden her ;)

Bitter?Unnskyld meg,men skal du fornærme noen eller prøve å være morsom så er det ikke noe du er flink til

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #69 på: 05. Mai 2006, 14:35 »
Sitat
skal du fornærme noen eller prøve å være morsom så er det ikke noe du er flink til

det synes jeg at han er
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem hater du mest?
« Svar #70 på: 05. Mai 2006, 16:57 »
Sitat fra: "DanMan"
For de somikke gidder å sjekke selv, men som likevel lurer:
Bokmålsordboka på nett definerer ekspeditt som rask, effektiv, dyktig.

Hvilken av disse definisjonene Mack la i sin bruk av ordet må vi nesten spørre mannen selv om, men jeg kan allerede nå avsløre at jeg er skammelig treg til å skrive på PC, og at alternativ 1 følgelig bør utelukkes.  :lol:

Definisjonen blir vel at innlegget er effektivt og raskt. Kort og konsist. Presist og godt. Du treffer akkurat kjernen, og formulerer det på en ekspeditt måte. Derfor utelukkes ingen av disse ordene. Det har altså ingenting med hvor raskt du har skrevet det, men hvor raskt det er å lese det.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem hater du mest?
« Svar #71 på: 05. Mai 2006, 17:18 »
Bitter?Unnskyld meg,men skal du fornærme noen eller prøve å være morsom så er det ikke noe du er flink til

For det første, så er det du som fornærmer. Og dessuten, så var det veldig morsomt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #72 på: 05. Mai 2006, 18:30 »
Jeg er sjokkert over at motstanden mot Bellamy og Robert er så vanvittig mye større enn motstanden mot Graeme Souness. En mann som ikke eier vett. Som ikke eier fotballforståelse, og som tror at fotballen fremdeles er som da han var aktiv. Beklager, din forbanna tufs, men den er ikke det.
Takk for at det uhyret er borte.

Robert og Bellamy er to herlige, men underfundige fyrer. Den ene er et arbeidsjern av dimensjoner, som gjør det eneste fornuftige, opponere mot Graeme Souness. Det er jo helt tydelig hvem som har mest fotballforståelse av Souness og Bellamy. Og det er det som skjer ute på banen som teller for min del. Ikke hvor god kamerat du er privat.
Vi har ingen bevis for at Bellamy sendte de sms'ene det påstås at han gjorde. Selv har jeg en ganske stor mistanke om at Feite Freddy ville gjøre bålet større, og få enda flere til å vende seg mot Bellamy. Ingenting av det den feite mannen sier bør taes seriøst.

Laurent Robert var en underfundig liten fransk skrue. En langt større arbeidskapasitet og arbeidsmoral enn sin landsmann og forgjenger med ballkunstene. Men mannen slo fantastiske dødballer, hadde fabelaktige innlegg, og var en veldig sentral del av vårt angrepsspill under Robson. Ja, Robert var ustabil, og han har muligens en urovekkende lav iq, men jeg elsker mannen for det. Det er umulig for meg å ikke like Robert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #73 på: 06. Mai 2006, 14:22 »
Sitat fra: "geordie-olav"

For det første, så er det du som fornærmer. Og dessuten, så var det veldig morsomt.

Atter en gang beviser enkelte folk at de ikke eier humor

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem hater du mest?
« Svar #74 på: 06. Mai 2006, 14:27 »
Ja, dette er du ekspert på. Du har jo verdens beste humor selv.