20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem hater du mest?  (Lest 23447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #15 på: 06. Feb. 2006, 23:11 »
Sitat fra: "journalisten"
Sitat fra: "Journalisten"
"
Hva mener du med at souness fotballferdigheter trekker opp?
Trekker opp på hva?
Og spørsmål to: Hva mener du med "Mike Pollitt"?

Souness sine fotballferdigheter trekker opp. En legendarisk fotballspiller.
Jada, du la ut en Newcastle link, men du lurte på hvem vi hater mest.
Da sier jeg det regelrett att jeg ikke hater Souness, tvert i mot liker han.
Det han har gjort i Newcastle og mangen andre er/var ikke godt nok.
Men dette var som manager. Som spiller derimot....

Når du skal trekke konklusjon angående hvem du hater mest så må du ta en helhetsvurdering, og ikke bare hva han har gjort i Newcastle. Jeg mener att det blir feil å kun vurdere han ut ifra Newcastle karrieren. Jeg har sansen for han som spiller, og dette trekker som jeg nevnte opp helhetsuttryket.

"Og hvordan mener du det er "usaklig"."

Skifter jeg emne?? Tror ikke det, det eneste er att jeg ikke svarer det folk kanskje forventer? Er det sånn det er??

Det og vere objektiv er viktig. Ser to sider av saken. For att jeg kan se to sider av denne saken, eller rettere sagt Souness, må jeg så klart også se hele historien. Ikke bare på grunn av manager karrieren hans. Det sto da ingen ting om att vi skulle vurdere eksemplene kun utifra Newcastle karrieren. Da burde jo du som trådstarter ha skrevet det.

Jeg liker ikke og si jeg hater noen vurdert rent utfra bare hva han utførte i Newcastle.

For og heller svare på spørsmålene dine.

"Hva mener du med at souness fotballferdigheter trekker opp?

Det trekker opp mitt helhetsinntrykk. Elsker han som spiller, misliker han som manager. Konklusjon: Han er ikke hatobjekt no.1.

"Og spørsmål to: Hva mener du med "Mike Pollitt"?"

Det var liksom ett eksempel på hva som er usaklig. Att jeg valgte Pollitt er tilfeldig.
iverpool FC

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #16 på: 06. Feb. 2006, 23:48 »
Ruud Gullit / Kenny Dalglish    
  33%  [ 5 ]

Jeg er forferdet over at en hedersmann som Dalglish nevnes SAMMEN med Gullit. Det er jo en skandale!

De må vurderes hver for seg! Kenny Dalgish er en hedersmann, og han fortjener virkelig å få mer heder. Han led under lite transferpenger, og at han ikke fikk tid på seg til å bygge opp et nytt lag etter den mislykkede sesongen. Han fikk mye penger å kjøpe for, og handlet folk som Tomasson, Solano og Speed.
Og jeg er sikker på at han kunne fått mye mer ut av det laget enn Gullit gjorde. Gullit var en eneste forbanna stor idiot, som ikke gadd å bry seg om at vi spilte mot Sunderland. For han var Sunderland just another team. Og han undervurderte totalt betydningen av derbyet i landsdelen. Og han har hetset klubb og spillere helt siden den gang, og spesielt har han hetset Shearer. Han holder aldri kjeft, og virker svært bitter for at han måtte gå. Jeg gir han ørlitegrann kred for å ha gått frivillig, men han ville uansett fått sparken. Og jeg kommer ALDRI til å tilgi Gullit for det han gjorde mot laget mitt.

Men akkurat nå er hatet mest rettet mot Souness. Han brukte få måneder på å bryte ned ALT Sir Bobby Robson hadde brukt 5 år på å bygge opp. Han har pisset på klubben min ved å NEKTET å innse realitetene, og kreve altfor mye penger. Han har prestert de verste resultatene for klubben i PL, og vært langt verre enn Gullit og Dalgish sportslig sett. Han har handlet inn brukbare spillere og skal ha kred for det, men jeg er likevel usikker på om det egentlig har gjort klubben godt.
Og måten han behandlet Bellamy og Robert på, mens han ga blanke i slåsskampen, gjør at han får en særdeles liten stjerne i min bok. Forskjellsbehandling liker jeg ikke.

Bellamy og Robert var langt viktigere for klubben enn Dyer og Bowyer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #17 på: 07. Feb. 2006, 00:57 »
Ble knepent Bellamy fremfor Ruud Gullit/Dalglish.
Muligens fordi jeg enda var såpass ung da de to møkkafolka holdt på i Newcastle da. Skal utrolig mye til for at jeg tilgir det The Gimp gjorde, og jeg glemmer det ihvertfall aldri. Skammens barn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Hvem hater du mest?
« Svar #18 på: 07. Feb. 2006, 09:46 »
Bare tanken på å utelate kongen fra laget skjærer mitt hjerte den dag i dag. Gullit var en nedbryter i Newcastle. Han hadde nok sine lyse sider, han som alle andre, men for få i forhold til f. eks. Sir Bobby.

Vil samtidig presisere at grunnen til at Gullit og Dalglish er lagt i samme alternativ er at det ikke var plass til å separere de med flere alternativ. Tanken min var at folk som stemte på dette alternativet kunne grunngi i et eget innlegg hvem av de to de stemte på; eventuelt begge.

Håper dere viser forståelse, siden det ikke var lov med flere alternativ.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvem hater du mest?
« Svar #19 på: 07. Feb. 2006, 10:17 »
Jeg stemte på Ruud Gullit. Han kom med lovnader om sexy fotball, men vi fikk alt annet. Det at han ville utelate KONGEN fra laget er selvsagt en helligbrøde, og derfor ble han valgt.
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvem hater du mest?
« Svar #20 på: 07. Feb. 2006, 16:44 »
Laurent Robert elsker jeg. Min stemme gikk til råtassen Bellers.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #21 på: 07. Feb. 2006, 17:29 »
Hvis du elsker Laurent Robert, Alan Shearer, Peter Beardsley, Gary Speed; sjekk ut denne siden (spesielt kavalkaden med Laurent Robert inneholder fantastiske øyeblikk og utrolige mål:

http://www.petes-place.info/Football/NUFC/Pedro/PedroVideos.htm
Tore Eikeland,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #22 på: 07. Feb. 2006, 17:39 »
Sitat fra: "journalisten"
Hvis du elsker Laurent Robert, Alan Shearer, Peter Beardsley, Gary Speed; sjekk ut denne siden (spesielt kavalkaden med Laurent Robert inneholder fantastiske øyeblikk og utrolige mål:

http://www.petes-place.info/Football/NUFC/Pedro/PedroVideos.htm

Den som ikke vet om denne siden nå, må ha bodd i hule i et par år, evt. vært født i går. Denne siden linkes til så jevnlig at du skal være blind for ikke å få den med deg. Men for all del, det kan jo være nye folk her, som har levd i hule i et par år. Og det er så mye bra der, så man tåler å gjenta det til det uendelige.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #23 på: 07. Feb. 2006, 17:39 »
Disse filmene er jeg klar over, og har vært det lenge. Flotte pedro filmer!

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #24 på: 07. Feb. 2006, 17:41 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Disse filmene er jeg klar over, og har vært det lenge. Flotte pedro filmer!

Åja. Men jeg er enig med deg. Det er gode linker. Tenkte jeg skulle legge den ut til folk som eventuelt ikke har sett det. Det var jammen noen fantastiske mål Robert hadde. Nydelige brassespark av både Robert og Beardsley...
Tore Eikeland,

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #25 på: 07. Feb. 2006, 17:50 »
Åååh ja. Brassespark av Robert var det nå ikke helt. Han snurret diagonalt i lufta, og lobbet ballen i mål men hælen. Hva han egentlig prøvde på, kan man jo lure på.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #26 på: 07. Feb. 2006, 17:51 »
Åååh ja. Brassespark av Robert var det nå ikke helt. Han snurret diagonalt i lufta, og lobbet ballen i mål men hælen. Hva han egentlig prøvde på, kan man jo lure på.

Nydelig scoring, uansett hvordan man ser det. Bedre enn Stygge-Zlatan sin scoring i VM i hvert fall. Det syns uansett jeg.
Tore Eikeland,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #27 på: 07. Feb. 2006, 17:57 »

Råtassen?
Hvilken planet lever du på?

Bellamy er en gullgutt, og var lagets kanskje beste spiller da han forlot oss, bare takket være en idiot som aldri i verden burde blitt ansatt. Jeg drømmer om at O'Neill blir ansatt og kjøper han tilbake.
Selv om jeg vet at det aldri kommer til å skje, fordi enkelte tullinger har fått for seg at Bellars er en "bad boy".

Alt Robert har gjort i Newcastle-drakt vil for alltid være bedre enn hva enn Zatan måtte finne på i den ene eller andre drakta. Måtte svensken brenne en viss plass.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #28 på: 07. Feb. 2006, 18:07 »
Sitat fra: "Joakim"

Råtassen?
Hvilken planet lever du på?

Bellamy er en gullgutt, og var lagets kanskje beste spiller da han forlot oss, bare takket være en idiot som aldri i verden burde blitt ansatt. Jeg drømmer om at O'Neill blir ansatt og kjøper han tilbake.
Selv om jeg vet at det aldri kommer til å skje, fordi enkelte tullinger har fått for seg at Bellars er en "bad boy".

Alt Robert har gjort i Newcastle-drakt vil for alltid være bedre enn hva enn Zatan måtte finne på i den ene eller andre drakta. Måtte svensken brenne en viss plass.

Og Hvilken planet lever du på  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvem hater du mest?
« Svar #29 på: 07. Feb. 2006, 18:49 »
Jeg lever på planeten "Bellamy". En planet til ære for fotballspilleren Craig Bellamy, og Muse-vokalisten Matthew Bellamy.