20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha som ny manager i Newcastle?

Ottmar Hitzfeld
31 (39.2%)
Sam Allardyce
5 (6.3%)
Guus Hiddink
7 (8.9%)
Luiz Felipe Scolari
5 (6.3%)
Martin O'Neill
29 (36.7%)
Paul Jewell
2 (2.5%)

Stemmer totalt: 73

Avstemning er avsluttet: 06. Feb. 2006, 21:31

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden  (Lest 98365 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

folesvert

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden
« Svar #480 på: 24. April 2006, 17:14 »
... nå snakker Roeder om at han kunne tenke seg manager-jobben. Før ville han jo tilbake til akademiet sitt.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_1177882,00.html

folesvert

• Gjest

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #482 på: 24. April 2006, 18:15 »
Kjekt med titlar på linkar... Ellers...  :P

Når det gjeld Roeder, så er han favoritt til å ikkje bli manager, men samtidig favoritt til å havne i staben på førstelaget. Det som eg trur skjer no, etter Roeder sine siste uttalelsar er at Roeder går inn som enten assisterande manager eller trenar på førstelaget. Houllier går inn som manager, og jobbar tett med sin gode ven, Glenn Roeder. Går Roeder god for Houllier, så har eg absolutt ingen problem med å sjå han som Newcastle sin neste manager.

Mange svar kjem kanskje denne veka, sidan FA skal annonsere sin nye manager for England sitt landslag. Desverre for oss som likar det engelske landslaget, så vel dei nok Steve McLaren... O'Neill er nok ute av begge diskusjonane etter at han har trenert saka til det uendelige. Det er ivertfall slik det ser ut for den jamne supporter av både England og Newcastle.

Eg trur Houllier kan seile opp som favoritt til jobben, og dermed ende i den ubestemmeleg lange rekka av folk med lågast odds hjå bookmakarane. Denne gongen trur eg at dei får rett. Ein må jo det, etter å ha prøvd alle tilgjengelege namn i telefonkatalogen som storfavoritt...

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #483 på: 24. April 2006, 22:57 »
He he. vet den var litt drøy den sammenligningen med Perry. Men mener fortsatt, at hvis det er sånn at Newcastle Utd. har gått ut og lovet en topp manager (jeg synes Roeder er fantastisk), så kan det hende at det kommer til å bli noen gnisninger fra spillerne.
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 25. April 2006, 13:02 »
Speculation is mounting on Tyneside that Glenn Roeder is set to be handed the Newcastle United job on a permanent basis.

Reports in the North East claim the former West Ham boss will be appointed as the successor to Graeme Souness after steadying the ship at St James' Park in a caretaker capacity.

Roeder has won nine of the 13 games he has taken charge, drawing once, and appears to have the support of the club's board and fans.

A potential stumbling block is his lack of the required qualification regarding a Pro-licence but Newcastle are confident he can be fast-tracked on the course and it should not prove to be an issue.

Roeder did initially say he did not want the job full-time but his stance is likely to have changed and it is almost certain that he would accept the responsibility if handed such a prestigious position.

Some bookmakers have stopped taking bets on the next Newcastle manager as the club mount a late charge towards a Uefa Cup qualification spot.

http://home.skysports.com/list.asp?HLID=382014&CPID=8&title=Roeder+speculation+mounting&lid=2&channel=Football_Home&f=rss
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 25. April 2006, 13:03 »
Newcastle chairman Freddy Shepherd has denied reports Glenn Roeder is on the brink of being appointed the club's manager on a permanent basis.

It has been claimed in the north-east media that Roeder, 50, will be rewarded for his impressive record as caretaker boss with the full-time job.

Several bookmakers stopped taking bets after punters backed Roeder even when he was odds-on following the reports.

But Shepherd stressed no decision has yet been taken.

He told the club's website www.nufc.co.uk: "I am aware of reports circulating but the club will not be making any comment on them.

"We haven't ruled anyone in, or out, as far as things go.

"When we have something to say on the matter we will make an official announcement."

Roeder has steered Newcastle away from relegation danger so successfully they are currently battling for a UEFA Cup place.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

folesvert

• Gjest
« Svar #486 på: 25. April 2006, 14:22 »
"We haven't ruled anyone in, or out, as far as things go", sier Shepard. Betyr det at de ikke har tenkt særlig på saken?

De må jo for helvete ha gjort seg tanker om hvem de ikke vil ha, og hvem de ville foretrekke?

... blir nervøs av den mannen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 25. April 2006, 15:31 »
Det er all grunn til å bli nervøs av Shepherd.

Det han sier der kan utvilsomt tolkes som at han ikke har tenkt spesielt mye på saken. Og det er nettopp det jeg alltid har vært redd for. Ettersom Roeder har gjort det så bra, så har han ikke følt noe stress for å fikse en permanent manager.

Men i såfall har Shepherd bevist sin udugelighet en gang for alle. Den tykke mannen er en stor fare for seg selv og sine omgivelser, i den rollen han har nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #488 på: 25. April 2006, 18:52 »
Jeg tror Freddy vil  visse fram newcastle nye manger. Noen dager etter Chelsea kampen. Bare han har gjort et bra valg så.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #489 på: 25. April 2006, 19:13 »
Hvorfor kan ikke Roeder bli vår nye manager for en stund?
ancs and Scousers, go to H***!!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #490 på: 25. April 2006, 19:49 »
I følge denne artikkelen, så virkar det som om Roeder er ansatt. Det er ivertfall slik Chronicle-journalisten ordleg seg (sjå feit skrift). Men det stemmer nok ikkje, sidan www.nufc.co.uk ikkje hadde noko på dette.

"Glenn's the chosen one

Apr 25 2006

By Craig Hope, The Evening Chronicle

He deserves the job. That was the message as United fans reacted to the news that Glenn Roeder will be appointed the next Newcastle boss.

Roeder has turned the club around since his temporary appointment in February after Graeme Souness was axed.

Nine Premiership wins has seen the club catapult from the brink of a relegation battle into European contenders.

Mark Jensen, editor of The Mag fanzine, thinks that Roeder is the right man for the St James' hotseat."

Kjelde

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #491 på: 25. April 2006, 21:43 »
Faens Fatty. Han er helt uberegnelig! Hvis vi har satt hans kommentarer ang. den nye manageren. Tror jeg vi hadde sett at denne mannen vingler noe helt forjævelig.

Nå må han for svarte hente inn en manager i verdensklasse Asap! Inkompetente Idiot!!!
Who else...... Alan Shearer

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #492 på: 25. April 2006, 23:28 »
Shepherd sine uttalelser antyder ikkje at dei ikkje har tenkt mykje over saken, men den antyder at det er fleire enn ein som er med i kampen om å bli den neste manageren, og at ein bestemmelse ikkje er tatt. Ingen er luka ut, og ingen er trukken fram.

Det betyr ikkje at ein ikkje har tenkt på saken. Styret har nok vurdert, og diskutert, kva type manager ein ønsker seg, kva kvaliteter denne managerern må inneha osv. Det er mange ting ein må ta stilling til før ein vel å slanke lista.

Noreng

• Gjest
« Svar #493 på: 26. April 2006, 13:28 »
Glenn Roeder innehar ikke Pro License, noe som man er nødt til å ha for å kunne være manager i Premier League. Og så fremt FA ikke er interessert i å gjøre en dispensesjon, noe det ikke ser ut til, så er ikke Roeder aktuell som ny manager for Newcastle.

En talsmann fra FA sier i dag: "Man trenger Pro License for å kunne være manager i Premier League og dette er ikke bare et helgekurs. Neste inntak er i juni 2006 og kurset tar 1 år å fullføre. Vi ser ingen grunn til å gi dispensasjoner på dette".

Og dersom dette fortsatt gjelder om en uke og om en måned, man vet jo aldri hva som kan endre seg i denne bransjen, så er ikke Roeder aktuell som ny manager.

(Kilde: newcastle.no)

--------------------------------------------------------------------------

Dette kan vel ikke være sant? Håper dette er kødd! :/

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #494 på: 26. April 2006, 13:44 »
Riktig, og er derfor umulig med Roeder. Men Houllier som Manager og Roeder som "Director" vil eg tru er ein veldig god løysing.

Viss det då ikkje er eit "landsmøte" i FA den neste måneden, som kan endre litt på reglane... :P