20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Graeme Souness quotes om dagens tropp  (Lest 9464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Graeme Souness quotes om dagens tropp
« på: 23. Jan. 2006, 17:12 »
Dette sier Graeme Souness om det laget han i dag har tilgjengelig. Altså et lag bestående av en av ligaens beste keepere i Shay Given, den franske landslagsstopperen Jean-Alain Boumsong, fjorårets toppscorer og assistkonge i Aston Villa; Nolberto Solano, en av la Ligas beste spillere i fjor; ALbert Luque og tidenes toppscorer i PL; Alan Shearer:

"I'm working with a group of players that I don't feel I can get any more from and I don't think there is another manager who can get more out of them."

"I know it is difficult to accept, but until we get better players on the pitch it won't change."

Dette er en så grotesk og destruktiv uttalelse - ovenfor både supporterne og spillerne det angår - at jeg ikke har noe i mitt vokabular som kan beskrive hva jeg føler.

Hva jeg derimot vil påstå, er at slike uttalelser som dette i enkelte kulturer ville ført til dødsstraff!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 23. Jan. 2006, 17:13 »
Ja, dagens utsagn fra Graeme Souness var helt forferdelige, fikk vondt i hjertet mitt da jeg leste de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 23. Jan. 2006, 17:22 »
"I'm working with a group of players that I don't feel I can get any more from and I don't think there is another manager who can get more out of them."  :lol:   :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #3 på: 23. Jan. 2006, 17:48 »
Desperate uttalelser fra en mann som er i ferd med å forsvinne. Utrolig at vi kunne klare å ansette han. Utrolig at vi ikke klarer å bli kvitt han.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Jan. 2006, 17:49 »
Money talks veit du....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 23. Jan. 2006, 17:54 »
Ingen andre managerar som kunne fått meir ut av troppen? Kva faen er det mannen har røykt?? Det er mange som hadde fått meir ut av den troppen Newcastle har til rådigheit no...
Og det kan ikkje løfta moralen hos spelarane å få melding om at dei ikkje er gode nok, fantastisk lite gjennomtenkt utsagn dette.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 23. Jan. 2006, 18:08 »
Souey graver bare sin grav, med disse uttalelsene så er det bare korte tid igjen før han får fyken.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #7 på: 23. Jan. 2006, 18:16 »
Åja, hvis det er UTTALELSENE hans som skal gi han sparken, da er verden ødelagt. Det snør vel snart i helvete også, kan jeg tenke meg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 23. Jan. 2006, 18:48 »
Sitat fra: "Lasse"
Åja, hvis det er UTTALELSENE hans som skal gi han sparken, da er verden ødelagt. Det snør vel snart i helvete også, kan jeg tenke meg.
Det var ikke slik jeg mente det. Jeg vet at souey kommer til å få sparken snart fordi han simpleten er ræva! men han har bare kortet tiden sin i manager-stolen med disse uttalelsene!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #9 på: 23. Jan. 2006, 18:59 »
Jeg er ikke så sikker på det. Akkurat nå tror jeg at Souness kunne gått ut i media og sagt hva han ville om hvem han ville, uten at det hadde påvirket situasjonen. Om han hadde sagt at han ønsket Fat Fred død, så hadde ikke det skjedd noe med han. Han får ikke sparken nå, slik er det bare.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Jan. 2006, 19:06 »
Dette sårer meg virkelig. Dette sårer meg virkelig mye. Jeg blir såret over å lese slike uttalelser fra Souness. Det er en forbrytelse mot oss supportere, og mot hans spillere.
Hvis ikke du greier å få mer ut av Alan Shearer, Albert Luque, Nobby Solano, Charles N'Zogbia, Lee Bowyer, Lee Clark, Emre, Celestine Babayaro, Peter Ramage, Jean-alain Boumsong, Titus Bramble og Shay Given enn det Souness gjør, da er du ikke verdig tittelen manager. Da har du sannsynligvis null og niks trenerkompetanse, og du kan umulig ha peiling på fotball.
Jeg vil faktisk påstå at nesten hvem som helst i Souness' trenerstab (unntatt Alan Murray) kan gjøre mer med dagens Newcastle-lag enn Greame Souness himself. Men de kan ikke gjøre annet enn det Souness ber dem om å gjøre. Det er Souness som leder laget, ikke Terry McDermott eller Dean Saunders.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Jan. 2006, 22:27 »
Helt utrolig att sånne uttalser kan komme fra en manager.Snakk om å være idiot!
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Jan. 2006, 00:08 »
viss man husker så hadde ikke Robson så gode spillere som souness har nå, men han klarte å få det beste ut av spillerne noe som souness ikke klarer.....viss man ser hvor mange mål Shearer scoret da gullit var i klubben han scoret 2 mål på 17 kamper i 97/98 sesongen(denne sesongen var shearer injurd i 6måneder) men de 6første kampene i 98/99 puttet han 0mål, men med engang vår kjære Sir Bobby Robson kom klarte Shearer å putte 5mål på en kamp, og sto med 21mål med 40kamper den sesongen.
så over til souness og Sir Bobby: siste sesongen til sir Bobby scoret Shearer 28 mål på 52 kamper, mens souness sin første sesong spilte Shearer 26 kamper i PL scoret 7 mål.
Det jeg prøver å si her mine damer og herrer er at Souness og Co får ikke det beste ut av spillerne sine, vi ser hvilken pl plass vi fikk ifjor.

Jeg vet at vi er ett lag, men hvorfor er det alltid de samme personene som støtter souness?
clarke, ramange, og Shearer er de som har støttet han 2ganger, mens vi ikke har hørt noe fra Parker, Taylor, Bramble, Luque og resten av troppen.
Jeg mener at Clarke og Ramange støtter souness pga de har fått tillit, og kanskje de ikke tenker på klubbens beste, men at de tenker på dem sitt beste, noe som er ganske leit :evil:  :(

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Jan. 2006, 07:21 »
Du trur at Clark ikkje tenkjer på klubben sitt beste? Eg e rimelig sikker at han kunne spelt fotball for Newcastle utan lønn, og vore fornøyd med det! Ein meir lojal kar skal ein leite lenge etter.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Jan. 2006, 07:50 »
Blir kvalm av Souness. Spark fyren med ein einaste gong!

Får dårlige spelarar du liksom , SOuness.  :roll:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!