20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1050 på: 27. Aug. 2006, 21:17 »
Martins kommer. Han har farten og fysikken som hemmer Luque å slå gjennom i England. Forsvaret er derimot helt horribelt... Jeg syntes det er rart at på de 12årene jeg har vært Newcastle supporter at vi ADLRI har hatt en forsvar som jeg følte meg trygg på. Når vi hadde Woodgate hjalp det, men han dro til Spania etter kort tid.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 27. Aug. 2006, 21:19 »
Nesten komisk at vi ALDRI klarer å kjøpe en klasseforsvarer... Husker jeg likte Niko Dabizas..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 27. Aug. 2006, 21:21 »
Ja, Dabizas var en stabil og god stopper. Men problemet er at vi ofte har EN, kanskje TO forsvarere som holder et nivå som er Newcastle "verdig". Vi har alltid de som gjør blundere og koster oss viktige poeng.. Per i dag har vi mange.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 27. Aug. 2006, 22:38 »
Jeg ser at mange her ønsker Gravesen til Newcastle...
Jeg mener han er kraftig overvurdert, og er langt ifra god nok til en plass i startoppstillingen. Med mindre han ikke koster allverden og kan like seg på benken/tribunen, så kan vi godt kjøpe han. Helt grei backup. Verken mer eller mindre.

Spillerene jeg ønker meg nå er;

Wayne Bridge
Men ettersom Ashley Cole ser ut til å bli i Arsenal (?) og Bridge fortsetter å storspille for Chelsea, blir vel dette en spiller jeg bare kan drømme om.

Alexandr Kerzhakov
Viss ikke denne karen blir for dyr, håper jeg å se han i Newcastle trøya om en stund. God spiss som vel ble "årets spiller" sist sesong i Russland. Det er heller ikke ett minus at han er såpass ung.

Jonathan Woodgate
Han har jo nå uttalt at han kommer til å spille i PL i år. Det eneste som gjenstår for han nå, er å finne ut hvilken klubb han skal spille for. Jeg tror og håper at han velger Newcastle som sitt neste stoppested. Han har bevist at han er (mer en) god nok til å spille i PL. Det eneste minuset er vel alle skadene han pådrar seg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 27. Aug. 2006, 22:40 »
Gravesen er en verdensklassespiller, og jeg mener vi bør hente han VISS det ikke går utover et kjøp av en forsvarer eller en spiss..

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 28. Aug. 2006, 09:29 »
Problemet er at at hvis vi henter Gravesen, så går det utover de plassene vi for alvor trenger forsterkninger. Jeg tror desverre ikke pengesekken er stor nok til at vi kan hente spillere både her og der, derfor må det prioriteres hardt og da kan ikke Gravesen bli førsteprioritert.

I en ideel verden så skulle vi hentet Woody, Bridge, en høyreback, Gravesen og en ny spiss i løpet av uka. Men det skjer jo ikke. Det viktigste er at vi klarer å hente minst en ny forsvarer og en ny spiss før vinduet stenger natt til Fredag. Klarer Roeder og co det, så må si oss fornøyde.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 28. Aug. 2006, 11:06 »
dette var en tragisk kamp. alle våre problemer ble avslørt. Slik jeg ser det var det kun ett høydepunkt. Det er at vi endelig har funnet en verdig erstatter for bellamy i martins. Han er jeg sikker på blir en kanon spiller når laget hever seg og han kommer i bedre form. Jeg vil ha woodgate i forsvaret om han er tilgjengelig for lån. Jeg driter i om dette hindrer bramble sin utvikling. Jeg vil ha bramble ut av laget. Nok er nok! Så vil jeg ha carr ut av laget. Til og med Hughes anser jeg som bedre spiller enn carr. Vi trenger helt klart Bridge. baba blir støtt og stadig skadet. zoggy er ingen back. Men solano kan godt spille for carr. Mye MYe MYe bedre både offensivt og defensivt. Ikke minst på innlegg. Emre gjør meg forbanna. Alt for lik Parker. En av dem må for faen skjønne at når han ene henter ballen så kan ikke han andre bare stå og se på. Så at parker kjeftet gjentatte ganger på emre. La for faen emre få den ballen og stikk på løp som faen fremover parker. Emre gidder jo ikke når du tar ballen. De to må lære seg å spille sammen. Synd at parker ikke er bedre offensivt fordi Emre virker uinterrisert og skal alltid ha ballen med mann i rygg.Men vi trenger kvalitetene til emre og parker er jo kaptein. Så de må rett og slett bare finne ut av samarbeid. Slutt med lange baller rett frem. Kunne ha skutt Bramble! Vi trenger en stor og sterk spiss rett og slett fordi vi har spilt for lenge med shearer. Ameobi tror jeg ikke holder mange kampene denne sesongen desverre. Gutten har seriøse problemer med kroppen. skaff hvem som helst bare han er høy og kan heade. Nytter ikke med så gode kantspillere når de hele tiden skal legge inn til spillere på 1.70cm. De må slås hardt og lavt foran kassa eller skjære innover med sin voldsomme fart. Nettopp derfor så synes jeg zoggy kan spille høyre kant istedenfor millner. Ville ha spilt med dette laget neste kamp!

-------------Given-------------------
Solano Taylor Woody Bridge/Baba

-----------Emre---------------------
Zoggy    Parker      Duff

------Ameobi---Martins------------
Andreas Martins

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 28. Aug. 2006, 11:30 »
Bramble har ikke akkurat vært dårlig disse siste kampene. Klareringen som førte til 1. målet kunne selvsagt vært bedre, men det var 3 andre spillere som stod rundt Moore, og likevel klarte han å score. Vårt problem er ikke midtstopperne hovedsakelig. Det vi definitivt trenger er to nye backer og 1 spiss til. Carr springer på løp ofte, men dessverre klarer han nesten aldri å få ballen inn i felten. Babayaro er hverken fugl eller fisk. Hans defensive svakheter kom åpenbart til syne på mål nr 2.  En ting er sikkert, vi trenger Bridge og en ny spiss. Og å sette Solano ned på back er heller ingen dum ide.  Sett fra den positive siden var vi på høyde med Villa helt til Martins ble skadet. Hadde ca 65% posession hele kampen. Og Zog er mye bedre på back enn Baba er.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 28. Aug. 2006, 12:21 »
SYnes angripa stoppa op når ein nerma seg 20 meteren. Og kor mange gonger kom me rundt på kantene ? Ingen turde utfordra skikkeligt og la heller støttepasningar bakover istede for og prøva og komma rundt på kanten. Håplaus kamp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 28. Aug. 2006, 12:40 »
Benson, ta nå høyde for at Villa hadde et aggressivt og godt press på ballfører. De var nesten oppe i kroppen på våre menn med en gang de fikk ballen. De var også flinke til å ta ut pasningsalternativ. Dette førte til at man enten måtte drible rundt seg selv i en halvitme, eller slå støtte.
Villa møtte oss oppe på 20 meter, og derfor kom vi ikke så veldig mye lenger. Duff var den eneste som virkelig prøvde å tråkle seg gjennom. Den som virkelig greide å gi Villa et og annet å tygge på.
Emre mistet jo ballen med en gang han fikk den.

Jeg er ikke helt enig med InspectorC i at Carr ikke greier å slå ballen inn i boksen. Nei, han har ikke fått det til i år, og han er litt ustabil sånn sett, men vanligvis er høyrefoten hans relativt presis. Forøvrig mener jeg Carr, når innleggene ikke stemmer, kommer bedre til sin rett med Milner foran seg. Da kan han konsentrere seg om det defensive, som stadig blir bedre, og overlate til Milner å kjøre karusell med motstanderens backer. Spiller Solano på høyrekanten må Carr komme på overlapp, da Solano ikke har hurtigheten til å utfordre en mot en. Jeg vil derfor se Milner på høyrekanten og Carr konsentrere seg mer om det defensive. Vi får ingen ny høyreback med det første. Vi må heller konsentrere oss om å erstatte Babayaro.
Det er det som virkelig haster.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 28. Aug. 2006, 13:46 »
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=288542

roeder håper på 3 nye spille før overgangsmarkedet stenger torsdag.

håper på 2 forsvarere og 1 spiss!
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 28. Aug. 2006, 14:03 »
3 spillere var da voldsomt.

Men ville blitt kjemepeglad om me fekk inn ein Forsvarspiller som går rett inn og forsterker laget.

Ser me bler linka til eit lån av Mido. JA det hadde vert bra han gjorde sine saker bra i Spurs.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 28. Aug. 2006, 14:19 »
I mine øyne bør vi få inn disse 3 det er snakk om.. Luque viste med innsatsen i går at han ikke er interessert i en plass på laget, så vi trenger fremdeles supleringer på topp. I tillegg er dekningen i bakre ledd alt for svak. En back og en stopper bør være på plass innen torsdag. Woody, Bridge og Saviola, Mido eller Trezeguet på lån hadde vært midt i blinken. Men tiden er knapp, så vi får se hva det blir til...
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 28. Aug. 2006, 14:32 »
Per i dag ser jeg på det som svært usannsynlig at vi får inn Bridge. Han storspiller i Chelsea og Cole ser ut til å bli i Arsenal. Vi er idioter som ikke sikret oss han forrige sesong..

Woodgate tror jeg er uakutell etter å ha lest Alan Oliver sin artikkel i dagens Chronicle. Det ser heller ut som om Huth kan være på vei inn... Mido kan være en løsning da vi mest sannsynlig kan få ham på lån, Spurs er også int. så det spørs vel om han ikke heller vil dra tilbake til Spurs. Ser for meg at Mido er typen som ville foretrekke London by fremfor Newcastle by også.

Saviola er vel solgt er han ikke?

Blir uansett spennende å se de siste dagene nå. Leste forøvrig på Real Madrid sin norske supporter side at Gravesene har godtatt Celtic sine personlige betingelser. Så han er nok å finne i Glasgow om ikke så altfor lenge..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 28. Aug. 2006, 14:33 »
Dobbelpost