20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232844 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1020 på: 24. Aug. 2006, 18:01 »
Vi bør absoulutt ha signaturen til De Cler klar, slik at vi kan velge en av dem i siste time før vinduet lukkes!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1021 på: 24. Aug. 2006, 18:02 »
Bridge kan bli vanskelig hvis Gallas går fra Chelski..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1022 på: 25. Aug. 2006, 14:51 »
Woodgate på lån?

Sources in Spain insist that Real Madrid are determined to send Jonathan Woodgate out on loan this season to prove his fitness.

The 26-year-old, who insisted earlier in the week that he wanted to remain in Spain, has suffered an injury-plagued couple of years since moving to the Santiago Bernabeu having made just 12 appearances for Real.

While the Spaniards still hold high hopes for a fully fit Woodgate, they are wary of his persistent injury problems and have encouraged the former Leeds and Newcastle man to accept a loan switch back to England.

The player met club officials on Thursday after training and was informed of their plan to accept a loan proposal for him.

Offers from Middlesbrough, Liverpool and Newcastle are understood to be on the table, with Arsenal also reported to be monitoring his situation, and it is now expected that the stopper will be playing his football in The Premiership this season.

Another player seemingly on his way from Real is Thomas Gravesen, but the Dane appears to be burning his bridges in the Spanish capital after going AWOL.

He did not attend training with the rest of his team-mates on Thursday and is understood to have returned to his native Denmark to instead train with one of his former clubs, Vejle.

It is claimed he intends to stay in Scandinavia until a move from Real has been finalised, with his agent John Sivebaek in Britain speaking to a host of Premiership clubs and also Celtic.

SkySports
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #1023 på: 25. Aug. 2006, 15:09 »
Ja det kunne kanskje vært noe. Men liker ikke misjonen med lånet. Skulle helst tenkt at vi kunne kjøpt han etterpå!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1024 på: 25. Aug. 2006, 15:34 »
støtter den. hvis han skal tilbake på lån bør vi få førsterett på å kjøpe han hvis han beviser at han er "kvitt" skadene sine.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1025 på: 25. Aug. 2006, 15:40 »
LFC ikke interessert:

"We are not talking with Woodgate," commented Benitez. "It is a rumour and the first I heard of it was in the newspapers. There is no interest in this player.

"It is true we have injuries to defenders. Carra is injured and can't play for England. It's not a serious injury and he could be back for the Merseyside derby.

"Riise and Warnock are out for 10 to 15 days and Gabriel Paletta is injured after he had a kick on his knee."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
« Svar #1026 på: 25. Aug. 2006, 16:05 »
Oioioi. Tenk dere dette forsvaret de neste sesongene:

Bridge-Woodgate-Taylor-Carr

Fart, styrke og fotballhoder på alle plasser. Kan bli enormt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1027 på: 25. Aug. 2006, 17:31 »
Sitat fra: "Werther"
Oioioi. Tenk dere dette forsvaret de neste sesongene:

Bridge-Woodgate-Taylor-Carr

Fart, styrke og fotballhoder på alle plasser. Kan bli enormt!

Hmmm... Enig i alle unntatt Carr.. Der skurrer det litt... På sitt beste: JA, men ikke det han har vist i senere tider!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1028 på: 26. Aug. 2006, 16:39 »
Nokon som huskar dei to mystiske spelarane som var på prøvespel for ei stund tilbake? Sjå godt på dette bildet, Er det ikkje han brune , ein av dei som trente med oss sist gang?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1029 på: 26. Aug. 2006, 16:54 »
Han brune?

Det er to negere på det bildet, Hans Emil.

Kan forøvrig ikke si jeg kjenner igjen den karen som står bak Oba. Jeg vil tippe det er en juniorspiller, eller så er det en eller annen fyr som bare trener med oss.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1030 på: 26. Aug. 2006, 17:00 »
Er ikke det unge Lua Lua da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1031 på: 26. Aug. 2006, 17:03 »
Det kan meget vel hende. Og som jeg sa, sikkert en juniorspiller.
Noen som kan bekrefte/avkrefte at dette er LuaLua jr.?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1032 på: 26. Aug. 2006, 18:09 »
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php/topic,26645.260.html

Det er ein fyr på prøvespel. Det er ikkje Lua Lua. Han spelte vist på venstre backen etter det eg har hørt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1033 på: 27. Aug. 2006, 02:57 »
Da er det klart at vi ikke får gravesen til newcastle.
Han gikk til Celtic. Jeg mener vi burde sikret oss gravesen for lenge siden. han hadde styrket troppen vår noe sinnsykt! Ufattelig!
Jeg er skjeleglad for Martins, men nå kommer den følelsen av at vi ikke kommer til å skaffe oss noen flere spillere. Jeg tviler mer og mer på bridge ivertfall.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1034 på: 27. Aug. 2006, 08:12 »
Gravesen kunne selvsagt vært kjekt å ha, men strengt tatt så trenger vi han ikke. Vi trenger mye heller forsterkninger i forsvaret  (da særlig på backene) og i angrepet. Derfor hadde det vært feil prioritering å hente en dansk midtbane spiller som ganske sikkert er dyr i drift på bekostning av forsterkninger i de posisjoner vi virkelig kunne trengt mer bredde og kvalitet. Vi har ikke ubegrenset med midler å hente spillere for og da må Roeder prioritere hardt og bruke pengene der de trengs og ikke på en posisjon der vi strengt tatt ikke behøver å forsterke.

Jeg håper i det lengste at vi klarer å skaffe oss minst en back og nok en angriper i løpet av den nærmeste uka. Mest av alt håper jeg på Bridge + en ung og lovende spiss. Klarer vi å skaffe oss det så er jeg fornøyd.