20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Salg/kjøp foran neste sesong  (Lest 232880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Salg/kjøp foran neste sesong
« Svar #1080 på: 29. Aug. 2006, 21:42 »
Nei, vettu hva.. Glenn Roeder- idiot? Han har gjort to sinnsykt gode kjøp hittil, sier at han skal forsterke forsvaret og angrepet ytterligere og har fått oss inn i uefa cupen... Hva mer forlanger du? Skulle vi vunnet 14-0 mot Villa?

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1081 på: 29. Aug. 2006, 21:57 »
Jeg begynner å bli alvorlig bekymret for at vi ikke skal klare å skaffe oss de forsterkningene vi trenger før transfer vinduet stenger. Da må vi klare oss fram til nyttår, altså halve sesongen, med den stallen vi har idag, og det blir for tynt. For selv om vi har mange gode spillere og en bra start 11`er når hele troppen er fit for fight, så vil skader, suspensjoner osv alltid komme. Og ikke minst kommer dette alltid til Newcastle, skader på nøkkelspillere er jo mer regelen enn unntaket i vå elskede klubb.
Derfor MÅ vi få på plass et par nye fjes i forsvaret og en ny spiss innen midnatt torsdag. Vi kan ikke gå halve sesongen med en skadeutsatt h.back, en skadeutsatt og for dårlig v.back og kun to reine spisser i stallen.

Men ting skjer ikke fort i Newcastle om dagen. Vi blir linket til spillere, men en etter en av dem blir klare for andre klubber. Mido er klar for Spurs, Woody og Huth ser ut til å gå til Boro, og Bridge er fortstat Chelski spiller.
Roeder har jo uttalt at han føler seg nokså trygg på at han skal klare å hente inn et par - tre nye spillere før vinduet stenger, men dagene og timene går uten at ting skjer. Forhåpentligvis har Fatty og Roeder kontroll og vet hva de gjør og klarer å holde kortene tett inntil brystet, men det faktum at det nå straks kun er 48 timer igjen å gjøre det på, gjør meg en smule bekymret. For klarer vi ikke å få inn forsterkninger så er jeg redd vi kan gå noen harde måneder i møte.
Men 48 timer er 48 timer og mye kan skje. Vi har jo fått inn en og annen "godbit" i siste sekund før vi, så la oss håpe på en gjenntakelse på det i år igjen.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1082 på: 29. Aug. 2006, 22:23 »
eivind mente egentlig ikke at roeder er en idiot på alt da ,men hvis han velger og ikke kjøpe en v back er det en idioti avgjørelse etter min mening !
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1083 på: 30. Aug. 2006, 07:58 »
Nå begynner jeg å bli veldig beskymra!.Er detta allt?? ingen flere kjøp? hvis det er tilfelle så er det ILLE.Da ser det stygt ut

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1084 på: 30. Aug. 2006, 08:28 »
Hvorfor ikke prøve seg på Carew? hører Feynoord er intressert.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/30/475275.html
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1085 på: 30. Aug. 2006, 09:44 »
Ender vel opp med den dritten her. Nok en gang prioriteres ikke forsvaret. Vi hentet ikke Campbell for at han var for gammel, men en 31 år gammel mann fra Egypt kan vi hente. Latterlig.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413050&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Magpies+steal+in+for+Gomaa
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1086 på: 30. Aug. 2006, 09:48 »
Newcastle are thought to be preparing a shock move for Middlesbrough striker Mark Viduka.

It has been reported in The Times newspaper and also on BBC Radio Newcastle, that the Magpies are interested in Middlesbrough?s Mark Viduka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1087 på: 30. Aug. 2006, 10:20 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Ender vel opp med den dritten her. Nok en gang prioriteres ikke forsvaret. Vi hentet ikke Campbell for at han var for gammel, men en 31 år gammel mann fra Egypt kan vi hente. Latterlig.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=413050&CPID=8&clid=4&lid=2&title=Magpies+steal+in+for+Gomaa

Helt enig... Det er for meg fortsatt en gåte hvorfor vi ikke henter gode spillere når de ligger på et fat foran oss. Sol Campbell tryglet oss om å hente han, men neida! Og Portsmouth har enda ikke sluppet inn mål...

Og Viduka?!? FY FAEN!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1088 på: 30. Aug. 2006, 11:04 »
da vil jeg heller ha carew som oyvind sier.

fytti hælvete om vi kjøper viduka:S
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1090 på: 30. Aug. 2006, 11:52 »
Detta MÅ vell være en spøk?? kan ikke seriøst mene at vi skal kjøpe viduka..Jeg trodde virkelig att roader & co visste hva dem dreiv med men nå begynner virkelig å tvile,Det begynner å bli et lite mareritt for meg :( .Katastrofe rett å slett med sånn det er nå

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1091 på: 30. Aug. 2006, 12:13 »
Roeder har skaffet oss Duff og Martins for tilsammen ca 15MP. Dette er to meget gode signinger. Men kan det være at det er slik at nå er pengesekken mer eller mindre tom, og at det er derfor vi tilsynelatende sliter og misser ut fra flere av de aktuelle signingene?
Og at det er derfor vi må gå for "annenrangs" spillere som Viduka og Gomaa?
Tanken slår meg i hvertfall på at grunnen til at ting tar så inni helsikas lang tid, er fordi vi må snu på hver ei krone før vi kan kjøpe noe som helst. Og om det er slik så er jo heller ikke det særlig rart etter at Souey kjøpte dyrt og presterte dårligere enn noensinne.

Tiden er i hvertfall uansett i ferd med å renne ut nå. Og jeg kan ikke nekte for at jeg er bekymret for at vi ikke skal klare å forsterke stallen tilstrekkelig nok før vinduet stenger og holder stengt til nyttår.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1092 på: 30. Aug. 2006, 12:25 »
Aner ingenting om Goma, men at han er bedre enn Cambell kan jeg ikke tenke meg.

VIDUKA?!!?!? Herrejesus... Hent tilbake Chopra for faen.

Edit:

Etter å ha latt det synke inn litt er jeg ikke HELT imot å hente viduka. Det var ganske åpenbart at vi manglet en "target man" mot Villa, en som kunne gå i kroppen på Mellberg og som vi kunne spill opp på. Sånn sett hadde det vært kjekt med Viduka.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1093 på: 30. Aug. 2006, 13:18 »
Jeg er positiv til Viduka. Selv om han er gammel og har spilt for Boro og tusen andre klubber, så er han en spiller vi kan ha bruk for. Shola bør selvsagt være førstevalg, men vi mangler en backupspiss med andre ferdigheter enn fart og teknikk.

Viduka er en targetman, han er også forholdsvis god langs bakken, og bør kunne være fornøyd med en benketilværelse. Jeg tror dette kan være mannen for oss. Så vi får håpe det er noe i ryktene. Selv om jeg gjerne skulle sett en Klose eller noe i den duren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1094 på: 30. Aug. 2006, 13:27 »
Kanskje Gomaa er dødsgod!? 8)
Ja heia gutta!